• Er is een buurt, net buiten de stad, die bekende staat als een van de rijkste buurten van het hele land. Mensen hebben daar alles hebben wat hun hartje begeerd. Een perfect partner, een gelukkig gezinnetje, vrienden met alles en iedereen, geld en villa met alles erop en eraan. Het lijkt het perfecte leven en ondanks ze een beetje buiten de boot vallen bij mensen buiten de buurt, wilt iedereen stiekem toch wel dat leven. Geen zorgen om iets, gewoon genieten. Tenminste zo oogt het voor de buitenwereld, want deze krijgen niet mee wat er achter de hekken van de buurt speelt. Ze krijgen alleen de goede kant mee, want deze mensen weten niet dat iedereen met een eigen geheim rondloopt, dat weten de mensen erbinnen negen van de tien keer nog geeneens. Dat weet alleen degene met wie je een geheim deelt, bijvoorbeeld de beste vriend van je partner, of alleen je partner. Er is zelfs een kans dat jij de enige bent die er iets van weet, maar is dat nog heel lang het geval? Of gaat alles in duigen vallen?




    Rollen:

    • De mannen:
    • Samuel Raul Cavalcante - Assassin






    • De vrouwen:
    • Kayal
    • Sk8erBoy





    • De kinderen van de families:

    • Tayson Johnsons Jr. - CityOwl




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: vanaf 19/20 jaar
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Heeft een band met?:
    Geheim:

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Kayal, en Sk8erBoy tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:36 ]


    El Diablo.

    Ik twijfel nog, maar doe maar vast een man.


    Your make-up is terrible

    Heb de naam naar Tayson Johnsons veranderd ^^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik twijfel nog, maar doe maar vast een man.


    Is goed.


    El Diablo.

    Ik zat er aan te denken om hem een alleenstaande man te maken, maar misschien is het een idee als één van de kinderen een bijbaantje heeft bij hem?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zat er aan te denken om hem een alleenstaande man te maken, maar misschien is het een idee als één van de kinderen een bijbaantje heeft bij hem?

    Mijne wil ik wel voor de jouwe laten werken ^^
    Weet de jouwe mijne zijn geheim dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)
    Mijne wil ik wel voor de jouwe laten werken ^^
    Weet de jouwe mijne zijn geheim dan?


    Whooh. 8D
    Dat is goed hoor, of hij komt er later achter.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whooh. 8D
    Dat is goed hoor, of hij komt er later achter.


    Ooh ik heb wel zo mijn ideeën. Ghehehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Ooh ik heb wel zo mijn ideeën. Ghehehe.


    Klinkt interessant. 8D


    Your make-up is terrible

    Rol: Man
    Naam: Samuel Raul Cavalcante
    Leeftijd: 28
    Nationaliteit: Braziliaans
    Innerlijk: Op het eerste gezicht kom Samuel over als een zakelijke, maar charmante man. Hij is erg intelligent en zelfverzekerd en dat straalt ook van hem af. Toch heeft hij naast zijn zakelijke houding ook een erg relaxte houding. Hij lijkt zich nooit erg snel ergens druk om te maken. Hij weer precies welke houding hij moet aannemen tijdens gesprekken, hij is vaak vriendelijk, charmant of grappig, maar kan zich ook erg zakelijk en koel gedragen. Het minpunt eraan is wel dat hij niet goed intieme relaties kan onderhouden. Hij blijft oppervlakkig met zijn vriendelijke charme, verder kan hij niet gaan omdat hij niet weet hoe het moet. In flirten is hij dan ook een ramp. Samuel is gewend om dominant te zijn, een ruwe leider. In zijn korte relaties gedraagt hij zich dan ook zo.
    Als je geen zaken met hem doet is hij wel te vertrouwen, je kan dingen bij hem kwijt als hij er tenminste tijd voor heeft omdat hij redelijk druk bezig is. Hij zit vaak vastgekleefd aan zijn telefoon waarop hij de hele dag belt en mailt. Als je echter zaken met hem doet kan je maar beter niks aan hem vertrouwen, hij is slinks en gebruikt die dingen gewoon tegen je. Achterbaks is hij niet, hij doet op zich redelijk eerlijk zaken, maar als hij iets vind dat hem een betere deal op zal leveren zal hij het aannemen ook.
    Als hij aan het werk is, is hij een ijverige en ingenieuze man. Hij houd van zijn werk en stopt er graag veel tijd in, ook al werkt hij vaak vanuit huis. Hij kan er erg passioneel over praten en vertelt graag over zijn zaken. Een gesprek met een intelligent persoon die een beetje verstand ergens van heeft zal hij dan ook niet uit de weg gaan en hij maakt er net zo goed een discussie van. Af en toe kan hij echter ook heel erg teruggetrokken raken en is hij liever even alleen, of met iemand die hij goed kent. Dan sluit hij zijn telefoon en laptop af om tijd voor zichzelf te hebben. Hij mediteert soms voor zijn rust en neemt vaak lange baden.
    Uiterlijk: Sam is een lange, slanke man van 1,88. Omdat hij van origine Braziliaans is, heeft hij een altijd een bruin getinte huid, hij wordt dan ook erg snel bruin. Maar in Engeland schijnt de zon niet zoveel waardoor hij voor zijn doen behoorlijk bleek is geworden. Af en toe gaat hij wel onder de zonnebank als hij tijd heeft. Hij heeft een zuivere huid en is gespierd, maar omdat hij redelijk slank is zie er niet heel veel van, ook omdat het niet extreem is. Sam heeft geen tatoeages of piercings, daar houd hij absoluut niet van bij zichzelf. Bij anderen kan hij het dan wel weer mooi of leuk vinden.
    IJdel is Samuel wel, al wilt hij het niet graag toegeven. In zijn slaapkamer heeft hij een inloopkast met behoorlijk wat inhoud, groot en deels allerlei pakken van verschillende merken en nette schoenen, overhemden en stropdassen. Van vrijetijdskleding weet hij niet zoveel, hij heeft wel redelijk wat maar kent de mode in Engeland niet erg goed omdat hij niet zoveel onder de gewone mensen kent. Af en toe vraagt hij hierdoor Tayson om hulp, aangezien Samuel vindt dat hij er altijd wel goed gekleed bijloopt. Toch draagt hij het grootste gedeelte van de tijd pakken.
    Verder heeft Sam een redelijk zacht gezicht. Hij heeft smalle, lichtbruine ogen en een neus die iets te groot en niet helemaal recht is. Zijn rozige lippen zijn wel behoorlijk vol. Hij laat meestal zijn baardje staan, uiteraard goed en netjes getrimd. Hij vind dat zijn gezicht er zonder baardje erg jongensachtig uitziet, maar af en toe krijgt hij er genoeg van en scheert hij alles weer weg. Zijn haar heeft een donkerbruine kleur, in de zon kan je zien dat het echt bruin is, maar in het donker lijkt het wel bijna zwart te zijn.
    Extra: Samuel was in Brazilië een financieel genie. Op jonge leeftijd had hij al flink wat geld bij elkaar gekregen. Hij heeft in zijn thuisland heel wat belegd en bedrijven opgekocht en weer verkocht. Twee jaar geleden besloot hij zijn geluk internationaal te beproeven en in Engeland te gaan wonen omdat hij vooral veel in Europa doet de laatste tijd. Hij houd van rust, die deze wijk net buiten de stad hem kan geven.
    Heeft een band met: Tayson Johnsons Jr. die bij hem werkt.
    Geheim: Naast zijn gewone zaken heeft Sam ook een iets vuiler zaakje, eentje die behoorlijk is uitgegroeid tot een grotere zaak, een behoorlijke handel die internationaal is geworden. Hij verscheept namelijk drugs vanuit Brazilië naar Engeland. Het begon binnen Brazilië, maar het verkopen in Engeland levert heel wat meer geld op.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 2:07 ]


    Your make-up is terrible

    Zo Samuel is af.


    Your make-up is terrible

    Ik wel wel een dochter van 1 van de families ?

    Adamo schreef:
    Ik wel wel een dochter van 1 van de families ?


    Is goed!


    El Diablo.

    Ik twijfel nog..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Halcyon --> SiIhouette, weer met hoofdletter i


    That is a perfect copy of reality.

    Ik leer nu even voor mijn Engels. Ik ga later de dag mijn rol compleet maken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.