• Mijn moeder is er sinds vandaag achtergekomen dat mijn iPod touch er leuk is. Zit ze een spelletje te spelen, kijkt mn vader zegt ie heel vrolijk: 'Oohjaa dat spelletje vind ik ook leuk!' Zegt mn moeder: 'Ja het is best moeilijk en dom, maar zo verslavend' Dus ik vroeg: 'welk spelletje?' Mijn vader: 'Ja dat met die katapult'
    Hahahaha zijn ze verslaafd aan Angry Birds. (krul)
    Echt typisch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh haha, mijn moeder is verslaafd aan bunny shooter


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn moeder is verslaafd aan Bubble Blast. Dan gaat ze ook nog even het geluid aanzetten, om mij of m'n broer te pesten :I


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Whaha ^^ die zijn gek :D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahahaha, ik ben verslaafd aan unpleasant pony


    All I have in life, is my imagniation.

    hahaha, dat vind ik zo gaaf hea, Angry Birds
    mijn vader heeft Angry Birds Rio op zn telefoon en toen ik het ging proberen was ik meteen verslaafd
    en heb bijna de hele vakantie Angry Birds Chrome gespeeld op de laptop van mn vader :Y)

    Mijn moeder is verslaafd aan 1 of andere dom spel op FB

    Waha mijn moeder is helemaal verslaafd aan pacman, ze geeft ons altijd de schuld als ze dood is


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    mijn moeder is verslaafd aan unblock me en patience -.-'' gaat ze de hele tijd patiencen om de beste tijd + score te halen xD en mn vader vindt die onzin dingen leuk zoals; milk the cow en die domme dingen XD

    Mijn moeder, broer en stiefvader zijn alledrie verslaafd aan Angry Birds.
    Zitten ze twee uur lang in de woonkamer dat spel te spelen..

    Ik ben de enige die er niks aan vind(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    wow mijn ouders zitten dat ook echt non-stop te spelen... bestwel eng xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mijn ma houdt van Snake :3


    Olive

    Haha. Geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'