• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Beelen
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * SnowHeart
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Ivey
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 7 regels.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.



    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 dec 2013 - 19:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    SnowHeart schreef:
    Moet Lou's zusje echt één van zijn echte zusjes zijn?


    Nope.


    That is a perfect copy of reality.


    Rol: Louis' zusje
    Naam: Anna Jane "AJ" Tomlinson
    Leeftijd: 31 december zal zij achttien kaarsjes uitblazen.
    Innerlijk: Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Rede voor wraak [Alleen voor de fans]: -
    Uiterlijk:


    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:46 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik maak morgen mijn rol aan, ik heb nu geen tijd :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Zusje Niall
    Naam: Brooklin (brook) Horan
    Leeftijd:18 jaartjes verjaard op 19 mei.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Brook heeft Grote blauwe ogen die bijna altijd vrolijk staan. Ze heeft lang licht blond haar to die ze meestal los laat hangen of in een dot doet. Allison is 1 meter 75 is best dun en is tenger gebouwd.




    Extra:

    (is het goed dat ik haar morgen afmaak?)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:27 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Is Aidan goed voor degenen die Louis, Harry en Louis' zusjes spelen?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Is Aidan goed voor degenen die Louis, Harry en Louis' zusjes spelen?


    Jup. Voor mij wel.


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    Is Aidan goed voor degenen die Louis, Harry en Louis' zusjes spelen?


    Voor mij ook.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik vul mijn char pas volgend jaar in, haha. Eerder kan ik echt niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Anna een jaar ouder gemaakt.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Of... corrigeer me alsjeblieft als ik nu iets heel doms voorstel we kunnen doen dat Harry en Louis al een relatie hadden, en dat Aidan juist dan op Louis verliefd word. Het hoeft niet, het was maar een idee :3


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenacious schreef:
    Of... corrigeer me alsjeblieft als ik nu iets heel doms voorstel we kunnen doen dat Harry en Louis al een relatie hadden, en dat Aidan juist dan op Louis verliefd word. Het hoeft niet, het was maar een idee :3


    Ik vind het best cool, dan kan Demi's personage of de mijne (Anna) daarachter komen! *pampam* OF HARRY *pampampam*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    En Aidan zit/zat bij een van de twee Tomlinson's in de klas?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol: Zusje Harry
    Naam: Jacelyn Maeve Styles
    Leeftijd: Achttien, 19-6-1995
    Innerlijk: Jace is een eigenwijs kind die niet graag naar anderen luistert. Wel probeert ze altijd aardig te zijn tegen anderen en als ze iets uitflapt wat totaal niet aardig was, is het meestal niet gemeend. Ze flirt graag met andere jongens en gaat makkelijk los in een discotheek, ze gaat wel wekelijks uit. Jace heeft nog nooit echt gelijk gehad in de liefde, haar voormalige vriend heeft haar bedrogen en sindsdien is ze single geweest, ze vertrouwt geen andere jongen meer. Als je haar eenmaal als vriendin hebt, zit je wel goed - ze doet namelijk wel alles voor je als je haar al jaren kent. Voor vreemden kan ze nogal oppervlakkig en niet echt op haar aardigst.
    Uiterlijk:



    Jace heeft bruine haren en groene ogen, ze is zo rond de 1.74 lang en haar kledingstijl is normaal. Niet te meisjesachtig en niet te jongensachtig, ze wilt dan ook niet heel erg opvallen tussen een menigte.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar sleutelbeen, drie zwarte vogels.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wist het!
    SHAILENE en JACIE.


    That is a perfect copy of reality.

    En deze Jace is wel aardig :3
    Shailene was de beste optie sinds zij groene ogen en bruin haar heeft ^-^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.