• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Beelen
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * SnowHeart
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Ivey
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 7 regels.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.



    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 dec 2013 - 19:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    mag ik anders mischien nog een zusje voor zayn reserveren ?
    En ik maak Niall's zusje vandaag af :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Demi, ik heb mijn rol ingevuld, maar ik sta nog niet op de lijst :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wie heeft al wel de rol gemaakt, maar dat ie er nog niet bijstaat?


    That is a perfect copy of reality.

    Zal ik anders een broertje voor Liam maken?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Zal ik anders een broertje voor Liam maken?

    Yes please ^^


    How far is far

    JustLovegood & KiliOfDurin, ik zet jullie erbij


    That is a perfect copy of reality.

    Eigenlijk moet ik mijn eigen reservatie weghalen, ik ben al over de 48 uur heen, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    ik kan ze wel pas invullen en af maken na 5 uur.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    ik kan ze wel pas invullen en af maken na 5 uur.


    Maakt niet uit.


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Liam's broertje
    Naam: Matthew 'Matt' Richard Payne
    Leeftijd: 17 [5 November]
    Innerlijk: Matt is een drukke vrolijke zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Matt kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Matt is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Dit moet ook eigenlijk wel om niet ten onder te gaan aan de pestkoppen die hem van tijd tot tijd te pakken proberen te krijgen. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle jongen ooit. Al is hij wel erg ouderwets als het zijn omgang met meisjes die hij leuk vind betreft. Hij wil graag dat iederen altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop. Hij kan ook zijn mond eigenlijk niet houden, wat vaker dan eens voor irritaties zorgt.
    Uiterlijk:




    Matt is een bleke slanke jongen met wild krullend roodbruin haar. Hij is dan wel jonger dan Liam, hij is langer, zo'n 1.87m is hij nu en hij groeit nog. Zijn ogen zijn grijs en stralen altijd helder en vrolijk de wereld in. Ondanks dat hij lang en mager is weet hij precies hoe zijn lichaam werkt en hoe hij het kan controleren, al heeft hij niet de spieren om dat te bewijzen. Vroeger droeg hij altijd Liam's oude kleren, maar nu is hij daar te lang voor. norsteeds graagt hij graag te los zittende truien en shirts op los zittende broeken. Anders kan eigenlijk ook niet doordat hij met zijn lengte nooit strak zittende kleren kan vinden die lang genoeg zijn.
    Extra: Matt was altijd heel close met zijn broer, maar doordat hij over de hele wereld ging reizen, bleef hij alleen achter en voelde hij zich best verraden. Hij wil ook eigenlijk niets meer met zijn broer te maken hebben. Toch gaat hij mee op deze vakantie omdat zijn moeder hoopt dat de band tussen de twee broers wordt herstelt en hij heeft stiekem een oogje op Zayn's zusje.
    Matt tekent om zijn gevoelens de vrije loop te laten. Hij heeft dan ook altijd een potlood bij zich en een schetsblok.
    Hij heeft ADD en ADHD, waardoor zijn hoofd een gigantische puinzooi is en hij heel snel wordt afgeleid. Hij is ook altijd heel druk en vliegt alle kanten op. Hij heeft er medicatie voor, maar weigert deze te nemen, omdat dat volgens hem een deel van hemzelf weg zou nemen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol:
    Zusje van Louis, goede vriendin van broertje Harry
    Naam:
    Genelle Kayleigh Tomlinson
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Genelle is iemand die heel goed weet wat ze doet, ze bereidt haar plannen altijd heel goed voor en checkt altijd net voordat ze het gaat uitvoeren. Genelle is een sluw meisje en weet onder veel dingen uit te komen, iets wat redelijk handig is aangezien ze nogal veel problemen veroorzaakt. Genelle is namelijk heel eigenwijs en doet wat ze zelf wilt. Je kan haar beter geen bevelen geven, want vaak komt ze die toch niet na. Hiermee veroorzaakt ze de meeste problemen voor haarzelf. Genelle is verder een heel sociaal meisje en een goede luisteraar. Aan haar kan je vele geheimen kwijt aangezien ze die toch nooit doorverteld. Daarentegen is ze niet erg behulpzaam, ze luistert wel naar je verhalen, maar oplossen of oplossingen bedenken voor je doet ze echt niet. Dat moet je toch echt zelf doen. Genelle is nogal druk en redelijk chaotisch. Ze kan ook soms best wel veel praten, waardoor het gewoonweg irritant kan gaan worden. Vaak heeft Genelle dat zelf niet door en moet het haar verteld worden. Verder ziet Genelle ook niet snel in of ze met de verkeerde mensen praat, ze ziet vaak alleen maar het goede van mensen in. Verder is Genelle niet heel moeilijk boos te krijgen, maar ze flipt ook niet om elk klein dingetje.
    Uiterlijk:


    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 10:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Is Matt goed?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Is Matt goed?


    Jup c:


    That is a perfect copy of reality.

    Er staat in Aidan's bio dat hij bij een van de Tomlinson zusjes in de klas zit of zat... Wie dan? Want de leeftijden liggen wat uit elkaar.


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Er staat in Aidan's bio dat hij bij een van de Tomlinson zusjes in de klas zit of zat... Wie dan? Want de leeftijden liggen wat uit elkaar.


    Ik schuif de leeftijd van mijnes wel omhoog c:


    That is a perfect copy of reality.