• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    my eyes are burning

    Tijd om te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Tijd om te schrijven.


    (wbw)

    // Tijd om te douchen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet huiswerk maken, yay:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vandaag was echt een gezellige dag met een vriendin c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neeeeeeee
    De hond heeft een gat gemaakt in mijn favo Twenty One Pilots shirt! Gelukkig mag ik op mama's kosten een nieuwe bestellen >,<

    "Hoi, ik ben nog in de stad. Het is in principe nu afgelopen, maar ik bel eigenlijk eventjes om te vragen of het goed is als ik bij Aafke blijf slapen?" vroeg mijn vader, aan zijn dochter, over de telefoon? Aafke is de vrouw waar hij nu al vijf jaar mee is. Ergens klopt iets niet in de rolverdeling.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Even if, sometimes, when I hate him só much, he will always be the one. He is the only exception.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 22:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ga me niet in de gaten houden. Het is voorbij, laat me los.

    Volgens mij heb ik serieus nog nooit zoveel geschreven in één uur... hoewel... idk wat mijn record was. En ik zie nu ook opeens dat ik de 50K heb bereikt 0.0 productief uurtje :W


    Happy Birthday my Potter!

    Het heeft geen zin. Laat ook maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    This post is so me:



    //

    Ik weet het even niet meer.. ugh wat een rottijd is dit toch..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    "Hoi, ik ben nog in de stad. Het is in principe nu afgelopen, maar ik bel eigenlijk eventjes om te vragen of het goed is als ik bij Aafke blijf slapen?" vroeg mijn vader, aan zijn dochter, over de telefoon? Aafke is de vrouw waar hij nu al vijf jaar mee is. Ergens klopt iets niet in de rolverdeling.


    Haha, eigenlijk vind ik dat best wel schattig? :'D In ieder geval lijkt hij duidelijk rekening met je te houden. Hij krijgt een sticker voor parenting op zijn raportkaart.



    GredWeasley schreef:
    Volgens mij heb ik serieus nog nooit zoveel geschreven in één uur... hoewel... idk wat mijn record was. En ik zie nu ook opeens dat ik de 50K heb bereikt 0.0 productief uurtje :W


    *strooit confetti* YAY *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben in zo'n mood van 'whatever, ik ben toch al verpest genoeg, kan ik het werk net zo goed gewoon afmaken. Kom hier chocolaatje!' whoops :')

    Aceton in mijn oog. Slimmerd.