• Kom Op Mensen
    Er zijn nog 2 Rollen vrij!!


    hOiihOii

    Hajar & Esmaye zoeken rollen voor een voetbal serie
    de serie speelt zich af in Zuid-Afrika
    We Willen Geen Emo/Scene Foto's



    BEZET BFF 1: TOMSDICK

    BEZET BFF 2: SoccerQUEEN

    BEZET BFF 3: PersianQUEEN

    BEZET Bitch 1: SayRockQueen

    BEZET Bitch 2:MadenaLIEBE

    DOET NIET MEER MEE(Omdat niemand nog een rol wilt) Bitch 3:

    BEZET Latere BFF(Ontmoeten we in het vliegtuig):shauniCORE



    Dit moeten we weten

    Naam:

    Leeftijd(graag boven de 16):

    Tekstje:

    Foto:

    favo voetballer:

    afkomst:



    Heel Misschien komen er nog rollen
    xoxoHajar & Esmaye


    -edit-: Scenefoto's zijn welkom! ;d Hajar dacht dat ik het er niet mee eens was, maar het boeit niet! =) (Esmaye, ben ik nu)

    de hoofdrollen zijn al bezet zijn we even vergeten te zeggen:$

    Ik wil wel.<3


    *He's the one.

    Wat moet je weten??


    *He's the one.

    Wat moet je weten??


    Ooh Dat zetten we der even bijxD

    BFF1


    Naam: Charissa



    Leeftijd(graag boven de 16): 18



    Tekstje: Hoi ik ben Charissa Zammatio. Ik leef al achttien jaar op deze wereld maar binnen kort negentien jaar op 28December meer bepaald. Ik kom uit Italië. Ik ben een meisje dat zit niet laat doen. Ik kan een grote bek op zetten, en ik slaag erop als het moet. Ik doen aan streetdance en ik voetbal soms, maar eigenlijk was voetbal meer een hobby van me toen ik 15jaar was. Ik ben mezelf en ben er trots op. Love.X



    Foto: http://images.askmen.com/photos/ashlee-simpson/39621.jpg


    favo voetballer: C. Ronaldo of Iker Casillias.



    afkomst: Italië.


    *He's the one.

    Omdat niemand nog rollen hebt

    Heb jij de rol;)

    x'D dankje.<33


    *He's the one.

    x'D dankje.<33


    Geen dank

    BFF 2

    Naam:
    Leeftijd: 20 Jaar
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben sindskort 20 geworden. Ik was een paar weken terug nog 19. Ik heb lichtblond haar en diepe mysterieuze donkerbruine ogen. Ik ben best wel lang en ook erg slank want ik eet niet veel. Ik zit op basketbal maar ik vind voetbal eigenlijke en leukere sport. Ik woon in Nederland,Rotterdam en ben voor Feyenoord. Ik val altijd op oudere mannen rar genoeg maar ben nu vrijgezel. Ik moet maar is gaan dus DOEI <33
    Foto: http://a.bebo.com/app-image/6896302978/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/03/21/Sharpay-Evans.jpg
    Favo voetballer: Giovanni van Bronkhorst
    Afkomst: Nederland. Maar ze is half Belgisch

    BFF2

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd(graag boven de 16)
    16
    Tekstje:
    Hello sweetypops.Myn naam is Rose en ik ben al 16 jaartjes jong. Ik hou van shoppen en natuurlyk gek doen met myn allerliefste, BF's. Ik haat player'z & Bitcha'z, maar vooral spinnen. Brr.. Dat zyn zúlke enge beesten! Maargoed, i love boys & ik heb een weirdo broer. Maar meer heb ik niet te vertellen dus ik ga maar weer! Byee byee! (K)
    Foto:
    In myn fotoboek
    favo voetballer:
    Cristiano Ronaldo
    afkomst:
    Euhm.. Pakistaans/Iraans/Turks x] Doe maar iets in die categorie :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BFF2

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd(graag boven de 16)
    16
    Tekstje:
    Hello sweetypops.Myn naam is Rose en ik ben al 16 jaartjes jong. Ik hou van shoppen en natuurlyk gek doen met myn allerliefste, BF's. Ik haat player'z & Bitcha'z, maar vooral spinnen. Brr.. Dat zyn zúlke enge beesten! Maargoed, i love boys & ik heb een weirdo broer. Maar meer heb ik niet te vertellen dus ik ga maar weer! Byee byee! (K)
    Foto:
    In myn fotoboek
    favo voetballer:
    Cristiano Ronaldo
    afkomst:
    Euhm.. Pakistaans/Iraans/Turks x] Doe maar iets in die categorie :P


    Zou je ook latere vriendin willen zijn?

    BFF 2

    Naam:
    Leeftijd: 20 Jaar
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben sindskort 20 geworden. Ik was een paar weken terug nog 19. Ik heb lichtblond haar en diepe mysterieuze donkerbruine ogen. Ik ben best wel lang en ook erg slank want ik eet niet veel. Ik zit op basketbal maar ik vind voetbal eigenlijke en leukere sport. Ik woon in Nederland,Rotterdam en ben voor Feyenoord. Ik val altijd op oudere mannen rar genoeg maar ben nu vrijgezel. Ik moet maar is gaan dus DOEI <33
    Foto: http://a.bebo.com/app-image/6896302978/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/03/21/Sharpay-Evans.jpg
    Favo voetballer: Giovanni van Bronkhorst
    Afkomst: Nederland. Maar ze is half Belgisch


    Please de rol (A)

    (...)

    Please de rol (A)


    Je hebt de roll

    Alleen Kim

    De foto doet het niet kan je andere foto sturen?

    Naam:
    Say


    Leeftijd(graag boven de 16):
    17

    Tekstje:
    He bitch!
    Ik ben dus Say en als ik jou was zou ik die naam maar goed onthouden! Ik ben geboren in Colorado en opgegroeit in Ney York, waar ik tot mn veertiende gewoon heb. Ik ben een muziekfreak: Ik speel gitaar, drum, zing, en speel soms piano. Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en eigenwijs, maar leer er maar mee leven!
    Say


    Foto:
    http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg


    favo voetballer:
    -


    afkomst:
    Amerikaans


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...