• Een secret pleasure is iets wat je graag doet/eet/ruikt, waar je graag naar kijkt/luistert enzovoort, maar waarvan je je bijna schaamt dat je dat nog doet. Schamen is hierbij misschien een groot woord, man, wat is dit eigenlijk moeilijk uit te leggen, haha. Ik denk dat het intussen wel duidelijk is.

    Bij mij is dat bijvoorbeeld dat ik nog steeds, héél af en toe, naar Tokio Hotel luister. Dat is echt maar zelden, hoor, maar dan heb ik echt even een Tokio Hotel momentje. Ik luister echter alleen de oude nummers. Spring Nicht, Ich Bin Nicht Ich, An Deiner Seite en zo. Een ander SP is dat ik de geur van benzine op een tankstation echt héérlijk vind!

    Dus, tijd om op te biechten, wat is jullie SP? Peuteren jullie stiekem nog in je neus? Kijk je nog steeds naar Barbie-films? No shame!


    everything, in time

    Is dat niet guilty pleasure eigenlijk? :]
    Maar ik kom zo 1-2-3 niet op iets..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Is dat niet guilty pleasure eigenlijk? :]
    Maar ik kom zo 1-2-3 niet op iets..


    Ik heb het van te voren netjes opgezocht, guilty pleasure en secret pleasure zijn hetzelfde. Was ook aan het twijfelen. :'D


    everything, in time

    Wanneer ik oude of nieuwe boeken in mijn handen krijg – zelfs reclamefolders of overige informatieboeken – ruik ik altijd even aan de bladzijden om de geur in me op te nemen, er gaat namelijk niets boven de geur van nieuwe boeken.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:17 ]


    Ik vind het echt een heel prettig gevoel als iemand mijn haar aanraakt, of op mijn arm of rug kietelt. Dus ik heb altijd echt zo'n guilty pleasure momentje als mijn vriendin mijn haar vlecht bijvoorbeeld.


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Ik luister naar metal. Sabaton, Nightwish, Eluveitie, Epica, Korpiklaani, dat soort muziek. Maar een paar maanden geleden zette mijn zusje een liedje op dat ik niet kende en dat ik heel mooi vond en dat schijnbaar van One direction was. Ging ik van extreem 'iel, 1D' naar 'wow dit is zo slecht nog niet' naar 'DIT IS LEUK'. En ja, als mensen dat extreme harde van je gewend zijn... dan kun je wel raden wie er allemaal weten dat ik 1D leuk vind. Zowat niemand.

    En ik kijk heel graag kinderseries van vroeger. Niet omdat ze me herinneren aan vroeger, maar omdat ik ze oprecht leuk vind...


    Searching heavens for another earth