• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik haat ook touchscreen...

    maar ik kan je niet helpen ik ben geen mob freak...:X


    #WWED - What Would Emma Do?

    Haha ik wil ook een nieuwe gsm, de mijne is 7 jaar oud en heb er nog steeds geen nieuwe gevonden die bij mij past, ik ben pas kieskeurig x'D.

    Veel succes, 'k heb geen idee eigenlijk, misschien zo'n samsung U600?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BlackBerry 8520 Curve, €199. :Y)

    Sony Ericsson W995

    Wel 229 euro. Ik weet niet of je dat te duur vind? ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Prodigy schreef:
    BlackBerry 8520 Curve, €199. :Y)

    Oooh een blackberry! Holy fack, ik dacht dat die veel duurder waren. Daar komt echt zalig geluid uit :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Oooh een blackberry! Holy fack, ik dacht dat die veel duurder waren. Daar komt echt zalig geluid uit :o

    Nou, dat is omdat er al een nieuwere versie uit is. :'D

    Maar hij heeft dus zalig geluid, 2GB geheugen (er zit zo'n kaartje bij), draadloos internet en 2MP camera.

    Heb hem wel in België gekocht, dus ik weet niet wat de prijs in Nederland is. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, dat is omdat er al een nieuwere versie uit is. :'D

    Maar hij heeft dus zalig geluid, 2GB geheugen (er zit zo'n kaartje bij), draadloos internet en 2MP camera.

    Heb hem wel in België gekocht, dus ik weet niet wat de prijs in Nederland is. :')

    270 euro voor een los toestel?! Dat moet goedkoper kunnen. Hell no dat de prijzen tussen Belgie en Nederland zo veel verschillen O_o

    Edit: Haha bij de Phone House kost ie ook 200. Sweet 8]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou sowieso even een prijsvergelijker over een bepaald toestel gooien, mocht je een mooi modelltje gevonden hebben.
    Die prijsvergelijker zet de goedkoopste winkels voor je op een rijtje.
    Kijk bijv op prijsvergelijk.nl, maar er zijn nog 100 andere sites die hetzelfde doen. Zoek maar een leuke uit ;)

    Prodigy schreef:
    BlackBerry 8520 Curve, €199. :Y)

    Die is nice, ben ik voor aan het sparen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk dat idd een blackberry wel goed bij je past. Mooie toestellen zonder touch. Maar nokia heeft ook een paar hele mooie telefoons hoor.

    Nokia E72?

    EDIT: Godver. Hij is wel duur XD.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:35 ]

    maike0090 schreef:
    ik denk dat idd een blackberry wel goed bij je past. Mooie toestellen zonder touch. Maar nokia heeft ook een paar hele mooie telefoons hoor.

    Nee, wat dat betreft doet Nokia de grote merken echt na, de blackberry is veel fijner dan de nokia. En de nokia is nog eens duurder ook o_o


    -

    Nokia 3600 Slide


    Live life limitless.

    InMyArms schreef:
    (...)
    Nee, wat dat betreft doet Nokia de grote merken echt na, de blackberry is veel fijner dan de nokia. En de nokia is nog eens duurder ook o_o


    Hmmmm... ja je hebt gelijk xd

    MENSEN, NEEM EEN BLACKBERRY!

    :P

    Samsung Corby txt
    Kost 80/90 euro, lijkt misschien héél goedkoop, maar het echt een zotgoede gsm : D x


    -