• Janne, een zeventienjarig meisje, staat aan de bushalte te wachten op haar bus terug naar huis, wanneer een groepje van drie jongens haar bedreigend insluit. Er lijkt geen wegkomen meer aan, maar exact op dat moment vliegt er een kei keihard tegen een van de jongens zijn hoofd. Een incident waardoor de persoon in kwestie in het ziekenhuis belandt. Dit incident kan door niemand verklaart worden, maar Janne heeft er een slecht gevoel bij.
    Als ze uiteindelijk terug thuiskomt, trekt ze zich terug op haar kamer om alles even op een rijtje te zetten, ze wil even alleen zijn.
    Wanneer ze haar moeder naar boven hoort komen, verplaatst haar bureaustoel zich, barricadeert de deur.
    Zo'n dingen lijken niet normaal, maar ze zijn onschuldig. Er is niets mis mee. Maar alles heeft een begin. En wat als dit alleen maar het begin is? Misschien zit er veel meer in Janne dan ze zelf ooit had durven dromen: ontpopt er zich een nieuwe Janne.
    Maar is de ontpopte Janne wel Janne? Dat is niet wat iederéén eruit afleid.

    •Enkel het voorwoord staat al online, ik werk aan hoofdstuk één!
    Stille vijand
    •Deelt mee aan SOTY 2014
    •Genre: horror/thriller
    •De officiële cover staat op een andere computer. Ik verwissel 'm asap
    •©Latier.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    bah dat masker is echt eng

    Dat is min of meer de bedoeling (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ben benieuwt naar je verhaal lijkt me erg mooi.. Als ik eerlijk ben vind ik de masker niet echt eng maar eerder mooi hihi. Maar ik zal een abo nemen want ben natuurlijk wel erg benieuwt. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben benieuwd. Klinkt erg leuk.


    :)

    Wow, bedankt allebei!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried