• Ik dacht nu er meer fan topics verschijnen, laat ik er een over Arrow beginnen.
    Hier kun je dus alles kwijt over de serie/acteurs en hun comic alter ego's.

    Na een schipbreuk waarbij zijn vader omkomt, wordt miljardair Oliver Queen vijf jaar lang vermist en doodgewaand, voordat hij wordt teruggevonden op een afgelegen eiland in de Stille Oceaan. In zijn geliefde Starling City wordt hij met open armen verwelkomd door zijn toegewijde moeder Moira, zijn geliefde zusje Thea en zijn beste vriend Tommy. Al snel merken ze dat Oliver is veranderd door zijn beproeving op het eiland. Terwijl Oliver de waarheid over de man die hij is geworden geheim houdt, wil hij de fouten uit zijn jonge jaren goedmaken en probeert hij zich te verzoenen met zijn ex-vriendin, Laurel Lance.
    Heimelijk creëert hij de persona van Arrow, een vigilante, om het onrecht dat zijn familie is aangedaan en de uitwassen van de samenleving te bestrijden en zijn geliefde stad Starling City weer in haar oude glorie te herstellen. Overdag speelt Oliver de rol van de rijke, zorgeloze playboy, die hij ooit was, bijgestaan door zijn toegewijde chauffeur/bodyguard, John Diggle, terwijl hij onder de dekking van de duisternis zijn geheime identiteit aanneemt. Laurels vader, rechercheur Quentin Lance, is vastbesloten om de onbekende vrijbuiter te arresteren. Ondertussen wordt duidelijk dat Olivers moeder, die inmiddels hertrouwd is met een zakenpartner van zijn vader, meer weet van de dodelijke schipbreuk en meedogenlozer is dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.


    Arrow fans:
    blckcnry
    TheRedStreak
    Bheliom
    Dahl
    SPECS
    Purgatory
    MijnDroom
    Maleficia
    Angmar
    Perconte
    McGonnagall

    Arrow karakters + (Toekomstige) Alter Ego's:
    Oliver Queen/Green Arrow
    Sara Lance/The Canary
    Laurel Lance/Black Canary
    Roy Harper/Arsenal
    Malcolm Merlyn/Dark Archer
    Helena Bertinelli/The Huntress
    China White
    Floyd Lawton/Deadshot
    Slade Wilson/Deathstroke
    Barry Allen/The Flash
    Count Vertigo
    Sebastian Blood/Brother Blood
    Carrie Cutter/Cupid
    Nyssa Al Ghul
    Ra's al Ghul
    Tatsu Yamashiro/Katana
    Ted Grant/Wildcat
    Ray Palmer/The Atom






    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 23:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oeh ik wil dit heel graag nog gaan kijken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oeh ik wil dit heel graag nog gaan kijken!


    Doen! Het is een geweldige serie. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zondag begint EINDELIJK seizoen twee!:D Toen ik hoorde dat hij in Amerika uitkwam wist ik dat het een kwestie van tijd was voor hij ook hier zou uitkomen.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Put me on the list, dear!!

    Ik ben helemaal bij met de Amerikaanse uitzendingen, kan niet wachten tot 15 januari!!
    Ik ga het ook proberen te volgen op met de Nederlandse uitzendingen, maar ik vind de ondertiteling erg falend D:

    En je bent Tommy vergeten op het lijstje O__________O


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    iArrow schreef:
    Put me on the list, dear!!

    Ik ben helemaal bij met de Amerikaanse uitzendingen, kan niet wachten tot 15 januari!!
    Ik ga het ook proberen te volgen op met de Nederlandse uitzendingen, maar ik vind de ondertiteling erg falend D:

    En je bent Tommy vergeten op het lijstje O__________O


    Ik zet je erbij dear.

    En Tommy heeft geen alter ego, zijn vader is de dark archer ik dacht eerst dat Tommy dat zou worden net zoals met Clark en Lex die eerst bevriend waren maar het was dus Malcolm. c:
    Ik zet alleen karakters erbij met hun comic book karakters snappie?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SPECS schreef:
    Zondag begint EINDELIJK seizoen twee!:D Toen ik hoorde dat hij in Amerika uitkwam wist ik dat het een kwestie van tijd was voor hij ook hier zou uitkomen.:3


    Ik kijk samen met Amerika maar ga het gewoon weer op TV kijken. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SPECS schreef:
    Zondag begint EINDELIJK seizoen twee!:D Toen ik hoorde dat hij in Amerika uitkwam wist ik dat het een kwestie van tijd was voor hij ook hier zou uitkomen.:3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fan, fan, fan, fan! : ) Ik ben zo verslaafd aan die serie haha. Kan niet wachten tot de nieuwe aflevering er eindelijk is!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    MT, ik ga hem later opschrijven op mijn To Watch list.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    fallenbadass schreef:
    Fan, fan, fan, fan! : ) Ik ben zo verslaafd aan die serie haha. Kan niet wachten tot de nieuwe aflevering er eindelijk is!


    Nog twee weken. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ubiquitous schreef:
    MT, ik ga hem later opschrijven op mijn To Watch list.


    Goed idee. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zet mij erbij! Die show is een obsessie van mij!


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Bheliom schreef:
    Zet mij erbij! Die show is een obsessie van mij!


    Done. (A)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arroooooow <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thiiiiiiiiii.
    Count me in. Seizoen 1 helemaal gezien, en ben zó benieuwd naar 2 (:


    Miep