• Ja, serieus. Ik moest gisteren iets voor mijn papa op een blaadje schrijven en toen heb ik mijn broer zijn stylo gebruikt. Wel, daarnet zat hij helemaal te tieren dat ik van zijn dingen moet blijven en begon hij met dingen te smijten en tegen muren te slaan. Ook heeft hij een paar van mijn dingen kapot gemaakt. Serieus, wat scheelt er met dat kind. Dat mijn ouders hem in een instelling steken -.- Dude, take a pill.


    Olive

    wtf o.O hoe oud is dat kind?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat gaat wel een beetje te ver ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jennieee schreef:
    wtf o.O hoe oud is dat kind?


    10 jaar geworden vorige maand -.-


    Olive

    Wat is een Stylo?
    Heeft hij misschien zo'n vorm van ADHD, geen agressie-stoornis, maar een soort ADHD wat een aanleg voor woedde-aanvallen veroorzaakt? De vriend van mijn moeder heeft zo iets.


    Let it come and let it be

    Veranika! Pak je spullen en kom hierheen! De deur staat open hé, dan gaan we even een nachtje 'lol maken.'
    Oké, anyways.. Wtf, mijn zusje is ook zo. Zij wordt ook 9 of 10, weet niet meer HAHA, en ze is super irritant. Net zoals jouw broertje, maar dan nog veel erger. So .. haat-aan-irritante-zusjes-broertjes-club oprichten?


    We accept the love we think we deserve.

    Devin schreef:
    (...)

    10 jaar geworden vorige maand -.-

    10 jaar.. de meeste kinderen zijn dan behoorlijk irritant ja xD (was ik zelf ook. poor brother). daar groeit hij waarschijnlijk vanzelf overheen _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)
    10 jaar.. de meeste kinderen zijn dan behoorlijk irritant ja xD (was ik zelf ook. poor brother). daar groeit hij waarschijnlijk vanzelf overheen _O_


    Vast niet, hij is heel zijn leven al zo agressief, sinds het momenet dat hij kon lopen kon hij slaan, zelfs toen hij nog zat, sloeg hij.

    @CountMeIn; een balpen :x
    @Dilara: HEEL GRAAG!


    Olive

    CountMeIn schreef:
    Wat is een Stylo?
    Heeft hij misschien zo'n vorm van ADHD, geen agressie-stoornis, maar een soort ADHD wat een aanleg voor woedde-aanvallen veroorzaakt? De vriend van mijn moeder heeft zo iets.

    Een stylo is een balpen :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    Stout jochie (N)
    Hij moet het toch afleren.. ;S Als hij groot en dus sterker is kan het gevaarlijk worden.. ;O
    Mss zo'n assertiviteitscursus ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    CountMeIn schreef:
    Wat is een Stylo?
    Heeft hij misschien zo'n vorm van ADHD, geen agressie-stoornis, maar een soort ADHD wat een aanleg voor woedde-aanvallen veroorzaakt? De vriend van mijn moeder heeft zo iets.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Aah midgets.

    Waarschijnlijk heeft hij last van hormonen of is er iets dat hem dwarsligt en hij niet durft vertellen.
    Laat hem gewoon uitrazen. (hoewel ik wel kan begrijpen dat als hij dingen van jou stuk maakt, dat je dan kwaad wordt)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pff. Doet me denken aan mijn broertje. Hij is veertien jaar en zo agressief als de pest. Laatst lukte hem iets niet met zo'n spelletje en toen heeft ie met zijn hiel een gat in de deur geschopt. Oh en hij heeft zo'n tien telefoons gesloopt, hmm.. eigenlijk is alles wel een keer door hem gesloopt ;x


    To infinity and beyond •

    Hingucker schreef:
    Waarschijnlijk heeft hij last van hormonen of is er iets dat hem dwarsligt en hij niet durft vertellen.
    Laat hem gewoon uitrazen. (hoewel ik wel kan begrijpen dat als hij dingen van jou stuk maakt, dat je dan kwaad wordt)


    Het probleem is dat hij altijd al zo is en het volgens mij niet aan zijn hormonen ligt ):


    Olive

    Devin schreef:

    Het probleem is dat hij altijd al zo is en het volgens mij niet aan zijn hormonen ligt ):


    Dan zou ik toch eens naar een doktor gaan ofzo, misschien heeft hij een stoornis.


    You are the poetry Shakespeare was missing.