• Hallo lieve quizlettertjes,
    Ik ben al heeeel lang niet meer op Q geweest maar ja nu dus weer even wel: ik heb jullie hulp nodig voor een soort van enquête.. Ons profielwerkstuk gaat over tijdschriften, dus had ik twee vragen aan jullie:
    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Alvast bedankt!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    1)
    Interessante stukjes die over games en computers/gameconsoles gaan.
    2)
    Het moet opvallen, maar niet te erg. Gewoon een neutraal iets en een beetje felle kleuren ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)? Ik lees vooral de Veronica, en dat is van alles wel wat. Dus ik heb het liefste van alles wat. Zolang er maar iets met mode, sterren, films, games en gadgets instaat.
    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out) Meestal door wat er op de voorkant staat. Niet al te felle kleuren en te druk maar wel opvallend.

    Veel succes met je PWS!


    Alleen maar tranen van geluk

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    De inhoud, maar de lay-out ook wel. De inhoud moet boeiend voor mij zijn en overzichtelijk, en de lay-out helpt ook door overzichtelijk te zijn.
    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Ik wil op de voorpagina al meteen kunnen zien waar het tijdschrift over gaat. Als ik iets zie wat me bevalt, ga ik bladeren en als de inhoud me bevalt dan koop ik het.

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    De inhoud, hoe ze het verdelen e.d. Verder vind ik het leuk om te zien hoe ze bijvoorbeeld een column anders proberen te maken.
    Maar meestal doe ik het voor muziek/ weetjes/ handige dingetjes die erin staat. Al haal ik de laatste tijd geen tijdschriften meer.

    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Als het niet te druk is, maar ze er creatief mee om zijn gegaan. Verder wil ik graag direct zien waar het over gaat, dat is voor mij overzichtelijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    Als het iets nuttigs in staat, en dat je ervan leert.
    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Als het iemand op de voorkant staat waar ik fan van ben, bijvoorbeeld een actrice of band.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    Dat het leuk om te lezen is. Zelf lees ik graag informatieve tijdschriften, zoals een geschiedenistijdschrift (ook al haat ik geschiedenis) omdat er gewoon heel veel interessante dingen in kunnen staan. Ook lees ik gewoon meidenbladen zoals MeidenMagazine omdat daar leuke knutseldingen instaan en testjes enzo.

    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Ik word nogal aangetrokken als bijvoorbeeld One Direction, Leonardo DiCaprio en Titanic op de cover staat haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Morticia schreef:
    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    De inhoud, hoe ze het verdelen e.d. Verder vind ik het leuk om te zien hoe ze bijvoorbeeld een column anders proberen te maken.
    Maar meestal doe ik het voor muziek/ weetjes/ handige dingetjes die erin staat. Al haal ik de laatste tijd geen tijdschriften meer.

    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Als het niet te druk is, maar ze er creatief mee om zijn gegaan. Verder wil ik graag direct zien waar het over gaat, dat is voor mij overzichtelijker.

    Indeed. En geen roddelshit of iets, daar houd ik echt niet van. Ook kan ik het wel interessant vind wat betreft manga dingen en alternatieve bands. Kunst en fotografie vind ik ook interessant.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 23:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1) Wat vind je belangrijk in een tijdschrift (denk aan het thema van het tijdschrift, de inhoud etc)?
    Dingen waar ik fan van ben, kwaliteitsstukken, meerdere onderwerpen in één tijdschrift.
    2) Hoe word je aangetrokken tot een tijdschrift (denk vooral aan de lay-out)
    Alweer, kwaliteit. Een tijdschrift met een papieren voorkant zal ik minder snel kopen dan een tijdschrift met zo'n mooie, glanzende voorkant. Dat trekt sneller mijn aandacht.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 23:50 ]


    Your make-up is terrible