• maar ik voelde me gewoon even waardeloos en ik dacht dat het veranderen van m'n username me wel op kon vrolijken.

    Maakt u allen kennis met Rapunzel, de prinses uit de film Tangled.



    Nu zullen jullie wel denken: deze username was bezet, maar nee, ik heb gewoon een hoofdletter i aan het einde gedaan ^^



    Dus Dooddoenervo, jij hebt deze weddenschap gewonnen. Ik vond het leuk om mee te doen, voor hoelang het duurde.
    Daarom krijg je van mij nu deze taart:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:39 ]


    26 - 02 - '16

    Haha ja zag het toon ook al bij FiIi en idd bij Pappilon etc. Zat er ook aan te denken om te doen maar in je username lijst zie je wel gewoon die lelijke I >3<

    Vuelie schreef:
    (...)
    Yaay, ik ben een trendsetter! Hoewel ik het idee van Demi (SiIhouette) heb afgekeken. :')

    Me gusta!


    Oeps, ik dacht dat jij de eerste was. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is slim die ga ik onthouden als ik een naam die bezet is met een l er in wil.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Vacilando schreef:
    (...)

    Oeps, ik dacht dat jij de eerste was. :'D

    Lol, ik geloof dat het idee om de l door een i te veranderen al een tijdje bestaat. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Lol, ik geloof dat het idee om de l door een i te veranderen al een tijdje bestaat. :p


    Ja, maar ik heb het nooit opgemerkt. Plots doet iedereen het hier. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wacht eens even.. Lotta, loopt onze weddenschap ook nog?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Wacht eens even.. Lotta, loopt onze weddenschap ook nog?

    Euh, ja? ILoveNori wordt waarschijnlijk een van mijn volgende usernames.(wbw)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I like! Oeh, nu zijn een hoop usernames die ik wil, wél beschikbaar door die i. :'D hmmmmm.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vuelie schreef:
    (...)
    Euh, ja? ILoveNori wordt waarschijnlijk een van mijn volgende usernames.(wbw)


    Hahahhahaha


    'The best way to predict the future is to create it'.

    I like it c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered