• Omdat ik vaak buiten Quizlet, tegen mensen van Quizlet, drie namen moet opnoemen voordat ze weten wie ik ben, vroeg ik me af onder welke username jullie hier het bekendst staan.
    Ik denk dat ik hier bekend sta onder Aravis :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Euh, Sempra, Limits & Imagines denk ik. Hoewel het een lange tijd geleden is dat is die heb gehad.

    Krull :3

    Hangt van het tijdperk af.

    Jaren geleden was dat SugarGuitar omdat ik toen onder die naam gezellig op het forum zat. Maar zo goed als alle mensen van toen (die mij/mijn naam goed kenden) zijn weg. Dus ik denk dat ik nu het bekendste ben met Scandal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I guess xRadio en Barnabas. Barnabas is gewoon zo'n lekkere naam die ook fijn over de tong rolt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Flannery, denk ik.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik denk Everdeen of Aria.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Frodo *O* ik heb deze naam al 2 en een half jaar ofzo.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geen idee. Deze, of Apocalyptic ofzo? Ik verander ze te vaak, al heb ik deze nu al een tijdje en ga ik er vaak naar terug.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:55 ]


    ars moriendi

    Ik denk Andromeda, maar daar ben ik niet zeker van. :')

    Geen idee.

    Europe en Arriver denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Vuelie schreef:
    Geen idee. (hé, mensen, kunnen jullie het mij even vertellen? (krul))
    LOTTAAAAAAAAAAA

    Ik denk dat jij het bekendst bent onder Facts...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voorheen altijd Happysnail. Maar dat zullen de oldies alleen weten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk Pusheen, Sagitta en/of Jinxed, omdat dat de usernames zijn die ik het langste gehouden heb.


    Let the Night embrace you

    Ribery schreef:
    Geen idee. Deze, of Apocalyptic ofzo? Ik verander ze te vaak, al heb ik deze nu al een tijdje en ga ik er vaak naar terug.

    Huntelaaaar, Clairos.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.