• Omdat ik vaak buiten Quizlet, tegen mensen van Quizlet, drie namen moet opnoemen voordat ze weten wie ik ben, vroeg ik me af onder welke username jullie hier het bekendst staan.
    Ik denk dat ik hier bekend sta onder Aravis :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geen idee. Ik vraag het me wel af, eigenlijk.


    The universal language of art.

    ik weet het niet :P ik zou het wel willen weten eigenlijk, al zijn er al mensen die mij gewoon bij mijn voornaam noemen (wat ik trouwens helemaal niet erg vind)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb nu al ong een halfjaar Celebration als username, dus ik denk dat iedereen mij zo kent.
    En er zijn ook best wat die mij gewoon bij mijn voornaam kennen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Valleys schreef:
    Geen idee. Ik vraag het me wel af, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Geeeeen idee. Ik verander mijn username heel vaak. Ik denk Newton of Thranduilion.


    Caution first, always.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Huntelaaaar, Clairos.

    Aaaaight nice! (cat)


    ars moriendi

    Ik heb eigenlijk geen idee, ik gok met één van mijn vroegere TH fan namen ofso.

    Well... you tell me :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aragog, denk ik? Geen idee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik denk gewoon Taiteilijan, want het is pas sinds die naam dat ik echt actief ben op het forum. Als je het ook echt actief wilt noemen, haha.


    Searching heavens for another earth

    Burglar schreef:
    Eh. Geen idee. Waaronder kent men mij?

    Tsubaki!


    No growth of the heart is ever a waste

    Valleys schreef:
    Geen idee. Ik vraag het me wel af, eigenlijk.


    Ik denk dat ik jou het best ken onder de naam MAHONECREW


    26 - 02 - '16

    OpheIiac schreef:
    Aragog, denk ik? Geen idee.

    Jup.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor sommige mensen in het Awesome Topic ben ik het meest bekend onder Koopa.
    Voor de rest zou ik het niet weten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Geen idee.. :')


    :)