• Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik een kamer kon krijgen, op 2 minuten loopafstand van mijn school, goedkoop en het ziet er superleuk uit. Nu is er alleen een probleem; ik kom er net achter dat er geen ramen in zitten. -.- Mijn vader zegt dat ik gestoord ben als ik ja zeg, maar ik twijfel zelf nog. Dit is trouwens de kamer:



    Doen of niet doen? Ik weet het echt niet 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou het zelf persoonlijk niet doen maar ik ben claustrofobisch en ik zou daar echt half dood gaan.
    En verder ben ik echt een enorme fan van daglicht in mijn kamer.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Het ziet er wel chill uit. Zonder ramen is wel heel erg wennen denk ik. Ik persoonlijk zou het niet kunnen, maar hey je kan altijd even naar buiten voor frisse lucht.

    Ik zou het niet doen, je hebt geen mogelijkheid om die ruimte te ventileren, en je gaat er wel een groot gedeelte van je tijd zitten.

    In dat geval zou ik echt kijken naar de prijs en of het dat dan waard is. Als de prijs meevalt, zou ik het doen, als het toch behoorlijk duur is, zou ik wachten tot een betere kamer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    het ziet er wel groot uit voor een kamer, en dat claustrofobisch gevoel valt best mee hoor. Ik ben geen fan van gesloten ruimtes, maar op de kamer van mijn vriend, zonder raam, lukt het best goed.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mag/kun je er geen raam in plaatsen? Anders zou ik het niet doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Opzich wel leuk, maar ik zou zelf niet doen omdat ik ramen altijd wel fijn vind! Ook kan je zelf de temperatuur ook niet echt bepalen

    De kamer ziet er heel leuk uit, maar ik zou het niet doen. Je hebt nooit daglicht en je kan je kamer niet even laten verluchten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SPECS schreef:
    Mag/kun je er geen raam in plaatsen? Anders zou ik het niet doen.

    This. Ik wou 't net vragen haha. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SPECS schreef:
    Mag/kun je er geen raam in plaatsen? Anders zou ik het niet doen.

    Wut? Dat gaat toch niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parachutes schreef:
    In dat geval zou ik echt kijken naar de prijs en of het dat dan waard is. Als de prijs meevalt, zou ik het doen, als het toch behoorlijk duur is, zou ik wachten tot een betere kamer.


    Het is 300 voor een kamer in het centrum, 15 m2 en inclusief internet, tv-aansluiting en hoogslaper.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ligt eraan hoe belangrijk jij een raam in je kamer vindt. Ik vind het behoorlijk belangrijk omdat ik graag licht binnen krijg en af en toe mijn kamer ook wil luchten, anders wordt het zo muf lijkt me. Vandaar dat ik het niet zou doen. Maar als jij dat geen enkel probleem vindt, waarom niet. Voor zover ik zie/lees is het verder een hele fijne kamer. Als je dan ook nog leuke huisgenootjes hebt..

    Marble schreef:
    (...)

    Het is 300 voor een kamer in het centrum, 15 m2 en inclusief internet, tv-aansluiting en hoogslaper.


    Hmm, volgens mij is dat toch behoorlijk goed... Ik heb er niet het meeste verstand van, maar het ziet er toch behoorlijk goed uit, en het is ook niet té duur.
    Wel hecht ik persoonlijk behoorlijk veel waarde aan daglicht in mijn kamer, maar ik weet niet hoe je dat zelf ziet, zoals de meesten hier al zeggen.
    Ben je er al eens zelf wezen kijken? Misschien moet je dat eens (een paar keer) doen en daar wat voor jezelf rondlopen en goed bekijken wat je er van vindt als je er ook werkelijk staat. Ik denk dat je alles dan het beste in kan schatten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Marble schreef:
    (...)

    Het is 300 voor een kamer in het centrum, 15 m2 en inclusief internet, tv-aansluiting en hoogslaper.

    Dat is best goedkoop, maar je zult nooit frisse lucht in je kamer krijgen. Dat lijkt mij echt drie keer niks, maar je moet het zelf weten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Echt niet doen, daar wordt je echt helemaal gek van


    ©1998