• Ik denk dat sommigen van jullie het wel wisten, maar ik heb echt jaren vast gerookt. Iets waar ik echt niet trots op ben.
    Maar wel iets waar de 16 jarige versie van mij niet goed overna heeft gedacht. En toen zat ik er aan vast.
    Nu het goede nieuws !

    Het is deze beste man gelukt om te stoppen !



    Ik ben nu al een tijdje gestopt ( nu 17 dagen om precies te zijn).
    Maar ik wou het eerst zeker weten voor ik er een topic over zou maken.

    Bij deze dus :) Ik ben echt zo blij, en ik zit ook zeker een stuk lekkerder in mijn vel !

    Nu om het topic nog een vraag mee te geven : Wat zijn slechte gewoontes waar jullie wat aan gedaan hebben?

    Time for a Party?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Hell yeah !

    19.4% (6 stemmen)
     
    Ja natuurlijk !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lekker bezig Rick! Nu doorpakken (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah super goed! Ik probeer sinds twee maanden meer te bewegen (omdat ik een zittend beroep heb) maar het is nog best lastig. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ah super goed! Ik probeer sinds twee maanden meer te bewegen (omdat ik een zittend beroep heb) maar het is nog best lastig. :/


    Ja dat snap ik, dat ben ik zelf nu ook gaan doen voor de momenten dat het moeilijk was.
    Na het eten ben ik elke avond gewoon een uurtje gaan wandelen, en dat helpt al enorm voor hoe je in je vel zit.

    en @Specs thanks , maar gelukkig ben ik al over het moeilijke gedeelte heen :) De verslaving is uit mn lichaam dus nu hoef ik hem alleen nog maar uit mn hoofd te krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 13:34 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaah wat knap! Dat is echt ontzettend moeilijk. Ik heb er nu te weinig motivatie voor, maar hoop ook op een dag te kunnen en 100% te willen stoppen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aaah wat knap! Dat is echt ontzettend moeilijk. Ik heb er nu te weinig motivatie voor, maar hoop ook op een dag te kunnen en 100% te willen stoppen.


    Ja dit dus.
    Maar lekker Rick, volhouden dit!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dude super chill! Heb je ook zo'n app dat je kan zien hoe veel geld je bespaart en hoe je lichaam vooruit gaat iedere dag? Dat is ook echt vet om te zien. Dit is dikke party, gefeliciteerd! *O*


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    Dude super chill! Heb je ook zo'n app dat je kan zien hoe veel geld je bespaart en hoe je lichaam vooruit gaat iedere dag? Dat is ook echt vet om te zien. Dit is dikke party, gefeliciteerd! *O*


    Ja ^^

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn :

    17 dagen gestopt
    311 sigaretten niet gerookt
    62 euro bespaard (Dat is een fabeltje dat gaat wel gewoon op aan boodschappen)
    28 uur langer te leven.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Goed bezig! Hopelijk kun je dit ook doorzetten c:

    Ik heb nog geen enkele slechte gewoonte waar ik iets aan gedaan heb, ik ben echt gewoon te zwak :W Al eet ik de laatste tijd iets minder chocolade en probeer ik meer groenten te eten en minder vlees (maar ik eet sowieso niet veel vlees dusja XD). Ik zou ook graag volledig stoppen met cola drinken (ik drink het niet extreem veel, als in 2x in de week ofzo XD, maar dat spul is echt slecht). En ik moet meer fruit eten en meer bewegen - ooit zal ik de motivatie vinden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Apocalyptic schreef:
    Aaah wat knap! Dat is echt ontzettend moeilijk. Ik heb er nu te weinig motivatie voor, maar hoop ook op een dag te kunnen en 100% te willen stoppen.


    Dit dus en ik wil eerst m'n leven wat stabieler voordat ik stop. Zo middenin de chaos gaat 'm niet worden..


    26 - 02 - '16

    Wat super knap.

    Misschien een idee als je het kan missen het sigarettengeld in een potje doen om te sparen om jezelf te belonen

    Mijn buren deden dit en konden een extra keer op vakantie ervan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon volhouden als dat goed voelt voor je!

    Ik rook nog altijd met plezier een sigaretje, maar ben nu deels overgestapt op een elektronische sigaret en vape zowat de hele dag door. Dus in plaats van een pakje per dag, rook ik er nu 1 of 2 in de week want niets kan een echte sigaret vervangen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Catullus schreef:
    Goed bezig! Hopelijk kun je dit ook doorzetten c:

    Ik heb nog geen enkele slechte gewoonte waar ik iets aan gedaan heb, ik ben echt gewoon te zwak :W Al eet ik de laatste tijd iets minder chocolade en probeer ik meer groenten te eten en minder vlees (maar ik eet sowieso niet veel vlees dusja XD). Ik zou ook graag volledig stoppen met cola drinken (ik drink het niet extreem veel, als in 2x in de week ofzo XD, maar dat spul is echt slecht). En ik moet meer fruit eten en meer bewegen - ooit zal ik de motivatie vinden.


    Voor mij was het ook heel moeilijk om de (ik typte eerst informatie was afgeleid XD) motivatie te vinden.

    Maar uiteindelijk moet je het gewoon doen, als je het 1 keer doet is de volgende keer al makkelijker :)
    Zeg maar als je 1 keer je cola laat staan met veel moeite kost het de tweede keer al minder moeite.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Apocalyptic schreef:
    Aaah wat knap! Dat is echt ontzettend moeilijk. Ik heb er nu te weinig motivatie voor, maar hoop ook op een dag te kunnen en 100% te willen stoppen.


    Ja dat heb ik zelf ook atijd gedacht, maar echt een tip doe het als je ziek bent. Dan rook je toch al niet en dan ben je van de moeilijkste dagen af. Heb ergens gelezen dat zo de meeste mensen gestopt zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wow wat goed!! Ik vind het echt heel knap en het is echt super goed, gezond en fijn voor je!!

    Ik koop onderweg altijd chocolade koeken en ander eten, En probeer dus meer te besparen door minder te kopen en meer thuis al klaar te maken... Maar dat lukt nu even wat minder...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    APPLAUS! Goed beeezig! *Happy gm smiley die ik niet heb*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen