• Labyrinth
    Ariël woont al in de bossen voor zover zij het zich kan herinneren. Ze weet, dat haar ouders gevlucht zijn samen met haar toen de draak Smaug, Erebor plunderde. Daar verdwaalde ze in de bossen. Ook al was Ariël nog een peuter. Ze heeft al die tijd weten te overleven, Haar ouders niet. Deze overleden terwijl ze Ariël probeerde te beschermen. Waar ze hen nog altijd dankbaar voor is, want ze leeft nog.
    Twee dagen na hun dood, werd ze gevonden door Gandalf de grijze.
    Jaren later, woont ze tegen de wil van Gandalf in nog altijd in het bos. Ze is erachter gekomen dat ze een uitstekende band heeft met de natuur en de dieren. Dat ze haar vertrouwen en met haar communiceren.
    Maar wanneer ze de groep van Thorin oakenshield tegen komt, staat ze voor de keuze om het bos te verlaten. Haar thuis terug te veroveren, Maar moet samen werken met de man waar ze sinds haar kindertijd een wrok tegen gekoesterd heeft.


    X ze wordt verliefd op iemand... maar of het nou fili, kili of thorin wordt dat weet ik nog niet!
    X ik schrijf zo vaak mogelijk
    X ik volg in grove lijnen het origineel maar ook een groot deel mijn fantasie
    X mijn dwerg vrouwen hebben geen baard!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:33 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about