• Nou het zit zo, mijn vriendin was aan het paardrijden, en tijdens het rijden stopte ze even om haar ringen aan me te geven, dus ik hield ze vast in mijn handen, en toen liep ik even naar buiten toe, ik rookte even toen liet ik dus haar ring vallen, maar die viel in een gleuf, waar je echt niet meer bij kon.

    Dus zei nou het is niet erg, het had haar ook kunnen overkomen, maar nu stuurde me ze een bericht waar blijft mijn geld van mijn ring? Ik dus huh moest ik dan geld geven? Zei had er nooit over met geld dat ik moest betalen ofzow.
    Moet ik nu het geld geven? Of niet?

    Het is al paar weken geleden dat het gebeurde, vergeten te melden.
    Alvast bedankt.

    Dankje voor de tips en reacties.
    Natuurlijk vind ik dat het wel moet gaan vergoeden, maar dat had ze al eerder kunnen zeggen!
    En ja ik hou mijn bonnetjes altijd, als er iets gebeurt kan ik het altijd aantonen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 21:51 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eerst zegt ze dat het niet erg is en daarna stuurt ze je een bericht dat je geld moet geven? Dat had ze wel gewoon in je gezicht kunnen zeggen, maar ja, ik zou het eigenlijk niet weten, sorry

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 21:41 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nee, want dan zou het echt oneerlijk zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik zou het niet betalen, maar ja, ik ben vrij hard.
    Maar het is je eigen keuze, wat jij slimmer vind om te doen, dat moet je als eerste doen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou met haar gaan praten, want dat ze zo om geld vraagt is erg achterbaks.

    Dit gaat ruzie worden.
    Zeg dat ze óf een nieuwe ring krijgt, óf niets. En dat ze het daarmee kan doen.
    Dat ze dan eerst maar niet had moeten zeggen dat het niks uit maakte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Na ja, ik snap op zich wel dat ze een vergoeding zou willen, maar dat had ze dan wel eerder mogen zeggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MissSharp schreef:
    Dit gaat ruzie worden.
    Zeg dat ze óf een nieuwe ring krijgt, óf niets. En dat ze het daarmee kan doen.
    Dat ze dan eerst maar niet had moeten zeggen dat het niks uit maakte.


    Dat weet ik dan weer niet, heb ik eigenlijk niet echt naar gevraagd.

    Mijn moeder zei tegen me dat ik het bonnetje moest vragen aan haar, maar die heeft ze dus ook al niet meer, ze heeft die ring al zes jaar, maar zoiets hoor je toch te bewaren, want ik heb ook een ring en daar heb ik nog het bonnetje van, die is al 8 jaar oud.

    Ik vind het zelf ook achterbaks van haar, heb ik tegen der gezegd maar ze staat op haar punt..


    Ik voel me nu echt &#^#^@#$#$!@#@$^&*$%^#$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Panter schreef:
    (...)

    Dat weet ik dan weer niet, heb ik eigenlijk niet echt naar gevraagd.

    Mijn moeder zei tegen me dat ik het bonnetje moest vragen aan haar, maar die heeft ze dus ook al niet meer, ze heeft die ring al zes jaar, maar zoiets hoor je toch te bewaren, want ik heb ook een ring en daar heb ik nog het bonnetje van, die is al 8 jaar oud.

    Ik vind het zelf ook achterbaks van haar, heb ik tegen der gezegd maar ze staat op haar punt..


    Ik voel me nu echt &#^#^@#$#$!@#@$^&*$%^#$


    Als je geen bonnetje heeft krijgt ze ook geen geld. (cat)
    Zo gaat dat in een winkel niet, en zo gaat dat ook bij jou niet.
    Met lief zijn kom je niet ver.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Als je geen bonnetje heeft krijgt ze ook geen geld. (cat)
    Zo gaat dat in een winkel niet, en zo gaat dat ook bij jou niet.
    Met lief zijn kom je niet ver.


    Dat is ook mijn grootste probleem van mij. Zelf durf ik ook niet heel veel te zeggen ofzow, ik heb net ook wel haar de waarheid gezegd hoe ik dacht, maar nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hou jij een bonnetje van een ring van 8 jaar bij? ;o
    Mijn bonnetjes gaan na 14 dagen de vuilnisbak in..
    Eerlijk gezegd, jij bent hem verloren, dus in principe zou je hem wel mogen betalen. Maar als ze eerst zegt dat het niet uit maakt, dan, nja, ik weet niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Panter schreef:
    (...)

    Dat is ook mijn grootste probleem van mij. Zelf durf ik ook niet heel veel te zeggen ofzow, ik heb net ook wel haar de waarheid gezegd hoe ik dacht, maar nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen.


    Hoeveel is die ring waard?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Hoeveel is die ring waard?



    Geen idee, ze zei dat ie 30 euro koste.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Panter schreef:
    (...)


    Geen idee, ze zei dat ie 30 euro koste.


    -Zeg dat ze maximaal de helft krijgt, of niets.
    -Zeg dat ze een nieuwe ring krijgt van ongeveer die waarde of niets.
    -Vraag aan haar wat je moet doen om het goed te maken, buiten geld geven. (Geld maakt immers niet gelukkig, etc)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mutant schreef:
    Eerst zegt ze dat het niet erg is en daarna stuurt ze je een bericht dat je geld moet geven? Dat had ze wel gewoon in je gezicht kunnen zeggen, maar ja, ik zou het eigenlijk niet weten, sorry


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MissSharp schreef:
    (...)

    -Zeg dat ze maximaal de helft krijgt, of niets.
    -Zeg dat ze een nieuwe ring krijgt van ongeveer die waarde of niets.
    -Vraag aan haar wat je moet doen om het goed te maken, buiten geld geven. (Geld maakt immers niet gelukkig, etc)


    Dankje, dat ga ik morgen tegen de zeggen..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.