• Ja, want over een week heb ik mijn selectiedag voor de Hoge Hotelschool waar ik héél graag heen wil :Y)
    Het duurt de hele dag en ik word op van alles getest en alles is in het Engels, dus ik begin best wel de kriebels te voelen.
    Ik krijg namelijk ook drie interviews, hoezee, maar volgens mij is dat net zoals sollicitatiegesprekken.

    Iemand nog tips? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rustig blijven.
    Succes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Haha, dat sowieso, dankje (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heel veel succes! <3


    26 - 02 - '16

    Inderdaad. Rustig blijven.. En misschien alvast een beetje bedenken wat je kunt verwachten.. En je daar dan natuurlijk op voorbereiden! :]
    Ik weet niet hoe zo'n selectiedag gaat. Heb er nog nooit een meegemaakt..

    Veel succes alvast!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Inderdaad. Rustig blijven.. En misschien alvast een beetje bedenken wat je kunt verwachten.. En je daar dan natuurlijk op voorbereiden! :]
    Ik weet niet hoe zo'n selectiedag gaat. Heb er nog nooit een meegemaakt..

    Veel succes alvast!


    Ik heb al een powerpoint gevonden over de dag die volgens mij niet online hoort te staan, dus ik heb wel een kleine voorsprong haha.
    Ben alleen te bang dat ze me te jong vinden, heb nu al vaker gehoord dat ze 17 te jong vinden, al ben ik wel 18 in mei.

    Edit: Gatver, ze hebben zelfs een speciaal vakje op dat invulformulier met "Too young, but do try next year" dat ze kunnen aankruisen..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik heb al een powerpoint gevonden over de dag die volgens mij niet online hoort te staan, dus ik heb wel een kleine voorsprong haha.
    Ben alleen te bang dat ze me te jong vinden, heb nu al vaker gehoord dat ze 17 te jong vinden, al ben ik wel 18 in mei.

    Edit: Gatver, ze hebben zelfs een speciaal vakje op dat invulformulier met "Too young, but do try next year" dat ze kunnen aankruisen..


    Ik vind dat zo'n onzin dat ze je kunnen afwijzen vanwege je leeftijd. Ik werd bij een opleiding ook een soort van afgewezen (geadviseerd om een andere leerweg te doen) omdat ze me te oud vonden.
    I mean, waarom zou je te jong zijn, het gaat toch meer om je motivatie enzo.

    In ieder geval heel succes (:

    Hoge Hotelschool in Apeldoorn?
    Succes alvast!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is heel erg spannend, alvast heel veel succes en doe je best, wees jezelf, dan komt het echt wel goed! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Humphries schreef:
    (...)

    Ik vind dat zo'n onzin dat ze je kunnen afwijzen vanwege je leeftijd. Ik werd bij een opleiding ook een soort van afgewezen (geadviseerd om een andere leerweg te doen) omdat ze me te oud vonden.
    I mean, waarom zou je te jong zijn, het gaat toch meer om je motivatie enzo.

    In ieder geval heel succes (:

    Ja nou ja, ergens begrijp ik het wel, maar dan zou ik er eerder van maken 'in gedrag nog erg jong' oid.

    Jaico schreef:
    Hoge Hotelschool in Apeldoorn?
    Succes alvast!

    is er dan ook één? Nee, ik ga naar The Hague in Amsterdam.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    afwijzing op basis van leeftijd gebeurt eerder op basis van hoe matuur je bent. Als je 17 bent maar je gedraagt je als pakweg een 20-jarige, nemen ze je wel aan. OP je 17de heb je meestal nog niet de discipline, levenslessen en algemene maturiteit die nodig is voor zo'n opleiding, heb je bij drama opleidingen ook. Ik hoorde vorig jaar overal "je bent wel goed, maar 17 vinden we te jong om toe te laten. Probeer volgend jaar zeker opnieuw want we zien wel wat in je"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    afwijzing op basis van leeftijd gebeurt eerder op basis van hoe matuur je bent. Als je 17 bent maar je gedraagt je als pakweg een 20-jarige, nemen ze je wel aan. OP je 17de heb je meestal nog niet de discipline, levenslessen en algemene maturiteit die nodig is voor zo'n opleiding, heb je bij drama opleidingen ook. Ik hoorde vorig jaar overal "je bent wel goed, maar 17 vinden we te jong om toe te laten. Probeer volgend jaar zeker opnieuw want we zien wel wat in je"


    Ik heb behoorlijk veel discipline al zeg ik het zelf, dus misschien dat er een kansje is (: En anders neem ik een tussenjaartje, dan ga ik wel reizen oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kalm en jezelf blijven?

    succes!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Heel erg veel succes. Ik moet ook decentrale selectie doen, maar dat is een toets maken.
    Het gaat wel lukken!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Heel erg veel succes. Ik moet ook decentrale selectie doen, maar dat is een toets maken.
    Het gaat wel lukken!


    Oh dat vind ik wel goed (: Beter dan die lotingen die ze eerst altijd hadden en zo'n toets heb je ook grotendeels zelf in de hand, succes!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh dat vind ik wel goed (: Beter dan die lotingen die ze eerst altijd hadden en zo'n toets heb je ook grotendeels zelf in de hand, succes!


    Precies. Alhoewel bij de loting ook naar je eindexamencijfers gekeken werd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt