• Haai <3

    Weer spelletje xD

    Iedereen kent het wel tgo ? Gewoon truth or dare, en dan de volgende zegt wat je moet doen of welke vraag je moet beantwoorden, en die kiest weer truth or dare, enso maar verder ^^

    Bij dare; Een opdracht die je kunt bijwijsen Dat je hem gedaan hebt, Bijv. iets vaags tegen iemand zeggen op msn ofso:P En als je het niet kunt bewijsen:P, Moetje het gewoon eerlijk doen (A)
    Bij truth; Spreekt voor sich tog ?:P Alle vragen mogen, en eerlijk antwoorden ^^

    ik begin wel ^^

    Dare :duivel:

    Kusje ! (H)


    Every tear falls down for a reason.

    Gedaan tegen Paris xD

    Ik kies voor dare ^^


    Every tear falls down for a reason.

    chips in je onderbroek leggen en er een foto van trekken en in je fotoboek zetten xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik kies nog altijd voor dare


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dat gaat vast niemand doen... Beetje veel werk hè? Kies liever iets waar je niet zo lang over doet :P

    Omg xD
    Soiets doe ik niet xD

    Jou dare opdracht; Zeg tegen een jongen uit msn lijst dat je hem leuk vind, maar dat je hem haat en breng hem helemaal in verwarring xD
    En kopieer gesprek en plaats ?(A)

    Truth ^^


    Every tear falls down for a reason.

    Uuh, zeggen tegen een meisje dat je geil staat op msn en dan kopieeren en dan hiero in een reactie plaatsen maar je moet ook de reactie van dat meisje er bij hebben xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    Maaar er is geen jongen bij mij online


    Take My Hand Take A Breath ...

    Kunnen jullie niet wat minder erge dingen verzinnen? Dan kan ik ook nog meedoen xD

    Gewoon durven !! xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jah, maar kom op, ik ben een jongen en ik ken zo'n beetje iedereen persoonlijk die in m'n MSN lijst staat aan meisjes, kijk, bij een jongen zou ik 't miss nog wel doen...

    truth

    vertel wt moet ik vertellen!!


    xx


    Hoe oud was je toen je wist wat seks betekende?

    Dare:Y)


    a figment of your imagination

    truth

    op wie ben je verliefd?

    dare


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.