• Hee =D

    Ehm.. Ik wil dit gewoon graag even kwijt, en jullie mening (A)

    Ik fietste vandaag uit school naar huis, en toen kwam ik langs een groepje jongeren (jongens). Ik keek ze even aan, omdat ik dat altijd doe bij mensen waar ik langsloop. *is heeeeeeel nieuwschierig (A)*
    Dus ik zo langsfietsen, en ik ben ze nog niet voorbij of ze beginnen te schreeuwen:

    KANKERGOTHIC
    en
    HOER

    Sorry, maar ik vind dat echt niet kunnen. Dat je me voor hoer uitscheld is erg.. maar dat je gaat schelden met kanker vind ik echt 1000 keer erger..
    Ik heb nieus gezegd en ben doorgefietst, want dit kind hier is altijd bang dat als ze iets zegt, dat ze haar dan gaan achtervolgen -_-' Ik weet het, ik ben slim xD

    Duss.. Wat vinden jullie hiervan?? Schelden jullie ook wel eens met ziektes zoals kanker en tyfus enzoo?

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nope, alleen vloek ik af en toe met het vrouwelijke geslachtsdeel (netjes gezegd) :P

    Ik scheld er niet mee, ik vind het echt laag, serieus. ><
    x


    ok

    neen nooit:|

    ik ken iemand die kanker als een bijvoeglijk naamwoord heeft gebruikt :|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik háát, háát, HAAT mensen die met kanker schelden! En ik haat mensen die een ander niet mogen om zijn of haar stijl.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik scheld niet met ziektes...
    Ik zeg alleen fck.. Meer niet.:]
    Schelden met ziektes is laaagg...U_U
    En je kan er mensen diep mee raken..


    Underdog, just look at the mess you made.

    Wie met het kanker scheld is achterlijk!
    sorry hoor maar met kanker scheld je niet!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het dom dat mensen met kanker spotten. Je kan er mensen zoveel pijn mee doen. Mensen die daarmee spotten zijn zielig. Ze moeten met een ziekte gaan spotten die zoveel mensen kapot maakt omdat ze zich dan beter voelen. Dat is gewoon zielig.
    Ik ben zelf ook een keer uitgescholden. En ik heb die gene zo'n harde klap gegeven. Mensen in mijn omgeving hebben kanker of zijn eraan gestorven,het doet gewoon letterlijk pijn als iemand dat roept.
    Wat jij hebt gedaan is goed,niet op reageren,en niet zoals mij gaan slaan. Dat lost niks op.


    Music is the new sex

    Nee, nooit. En wel een beetje vreemde combie he? Gothic en hoer. Nouja, dat soort kinderen zijn sowieso leeghoofddig. Hun enige doel in het leven is stoer zijn. En waren eindigen ze uiteindelijk? Juist ja, bij de MacDonalds als schoonmaker.


    Life is hard and then we die

    mijn vriendin heeft haar moeder verloren aan kanker. en bij haar in de klas zit een jongen die de heltijd met kanker scheld
    hb zo medeleide mt er(huil)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    We waren gister bij de Chinees wezen eten, komen er een stel - vermoedelijk antilliaanse jongeren - twijfelend aangewandeld. Uiteindelijk doen ze de deur open en schreeuwen: Kankerchinees. Daarna maakten ze dat ze wegkwamen.
    Ik zeg tegen m'n moeder: Kan ik ook wel zeggen, kutmarrokaan. Maar zo laag ben ik niet.
    Ikzelf het met kanker schelden in groep 7 afgeleerd. Maar soms scheld ik nog wel met tering, omdat het prettig in de mond ligt. Ik probeer er wat aan te doen..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik scheld nooit met kk, als je dat doet ben je echt ziek in je kop. Een ander ligt misschien dood te gaan aan kk en dan scheld je daar gewoon mee.


    T O K I O H O T E L < 3

    Nee, nooit. En wel een beetje vreemde combie he? Gothic en hoer. Nouja, dat soort kinderen zijn sowieso leeghoofddig. Hun enige doel in het leven is stoer zijn. En waren eindigen ze uiteindelijk? Juist ja, bij de MacDonalds als schoonmaker.


    Inderdaad(A)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik scheld nooit met ziektes, en heb het ook nooit gedaan. Sinds de dag dat mijn oma kanker kreeg ben ik de mensen die er mee schelden proberen te mijden. Ik wou ze niet kenne. Hoe kun je zo laag zijn om daarmee te schelden? Je kunt mensen daar zo hard mee raken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik scheld alleen met K*t.
    Verder geen kanker ofzo. Die mensen zijn zielig die het wel doen :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dat ze het woord kanker moeten veranderen in griep xD [/halfserieuze opmerking] Kanker is gwn zo'n k*tziekte, ik vind het triest als je ermee scheld, al moet ik zeggen dat ze meestal niet de echte betekenis van kanker doorhebben... tja... McDonalds schoonmakers, hè?