• Bron

    Het is natuurlijk niet dat dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd, maar wow.
    Het is ondertussen wel al bekend dat de man haar vermoord heeft. Hij was naar het schijnt psychisch niet in orde op dat moment. Een paar jaar geleden had hij ook, maar zijn vrouw zag hem zó graag, dat, nu ja... Het kwam nu dus weer op, en het is fataal afgelopen.

    Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben, maar wij hebben het vanmorgen gehoord op school. Ik kon het echt niet geloven (en ja, daar had ik zo mijn redenen voor.)
    Niet te geloven, dit.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah.. Wat erg :c


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ah.. Wat erg :c


    Ik was er erg van aangedaan. Dat zijn zo de momenten dat je beseft dat dat niet alleen met weet-ik-wie in Tokio gebeurt...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is inderdaad niet de eerste keer dat dit gebeurd. Nog erger, het gebeurd zo vaak dat het haast als een herhaling klinkt in je oren. Maar dat neemt niet af hoe erg het wel niet is dat zulke mensen op deze wereld rondlopen.


    -

    Wat moet ik precies aanpassen aan de titel? Alleen de hoofdletter van Man?


    Life is hard and then we die

    PUKKELx DING schreef:
    Wat moet ik precies aanpassen aan de titel? Alleen de hoofdletter van Man?


    Ik doelde vooral op het feit dat ik man "vermoord" (zonder t dus achteraan), verkeerd geschreven had (: Maar ik zie dat je het al aangepast hebt, bedankt.

    @StyIez: ik versta het ook niet, maar goed.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aah, wat erg. Is het dicht bij jouw woonbuurt gebeurd of zo?

    Enne, ik zie geen typefout in de titel. Of is het al aangepast? Nvm.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Latier schreef:
    (...)

    Ik doelde vooral op het feit dat ik man "vermoord" (zonder t dus achteraan), verkeerd geschreven had (: Maar ik zie dat je het al aangepast hebt, bedankt.

    @StyIez: ik versta het ook niet, maar goed.
    Oh dat had ik niet gedaan, dat is waarschijnlijk een van mijn collega's geweest. Ik begreep het al niet haha.


    Life is hard and then we die

    Vuelie schreef:
    Aah, wat erg. Is het dicht bij jouw woonbuurt gebeurd of zo?

    Enne, ik zie geen typefout in de titel. Of is het al aangepast? Nvm.


    Gavere, relatief dichtbij, maar het feit dat ik er zo van aangedaan was draait meer om het feit dat het hier om de zus van mijn klastitularis gaat.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:07 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat erg! Al helemaal voor je klastitularis!
    Het gebeurt inderdaad niet eerste keer en helaas zal het ook niet te laatste keer zijn, maar dat maakt het niet minder erg!
    Ik zag vanochtend iets op de voorpagina van de krant over een man die zijn vrouw vermoord heeft in Zevenbergen. Echt verschrikkelijk.


    Hamartia

    Echt verschrikkelijk, inderdaad.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Oh, da's best dichtbij...

    Vreselijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:52 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Imagined schreef:
    Wat erg! Al helemaal voor je klastitularis!
    Het gebeurt inderdaad niet eerste keer en helaas zal het ook niet te laatste keer zijn, maar dat maakt het niet minder erg!
    Ik zag vanochtend iets op de voorpagina van de krant over een man die zijn vrouw vermoord heeft in Zevenbergen. Echt verschrikkelijk.


    Some people are art and do art at the same time