• Al iets meer als 7 jaar verf ik mijn haar en eerlijk gezegd weet ik niet eens meer wat mijn echte haarkleur is. Nu ga ik zo naar de kappersgroothandel om ontkleuring te halen.
    Nee dat is geen blondeer of bleek, het haalt gewoon de verf uit je haar door middel van de onnatuurlijke pigmenten te verwijderen.
    Het is niet onwijs slecht voor je haar. (Beter als blonderen).
    Ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien. Mijn haar is nu aan de onderkant een uitgevaagd blond-bruin achtige kleur en de bovenkant is roodbruin met een vreemde kleur uitgroei. Al met al, oerlelijk.
    Well, wish me luck! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Huf schreef:
    (...)

    Ik dacht; oh ik ga lekker wat tinten lichter (heb zelf donker bruin haar), was gewoon knal oranje en droog dat 't was, om te huilen.. Maar ze had 't niet goed gedaan, m'n hoofdhuid was voor 60% weggebrand en zat vol blaren en korsten. Een fucking hel was dat :')
    Hoop trouwens dat je het gewenste resultaat krijgt ^^


    Maar dat was met echt ontkleuren of blonderen? Ik ben wel eens oranje geweest van blondeer, maar niet van ontkleuring, maar dat kan aan de haarkleur liggen.
    Ik had wel ook mijn hoofdhuid verbrand met ontkleuren. Het kon warm worden, en het werd inderdaad warm, maar ik wist dus niet dat het zo warm was dat toen ik de folie eraf haalde er stoom van mijn haar af kwam en ik onder de koude kraan moest uitspoelen omdat lauw warm water al teveel zeer deed. Ik weet hoe het voelde, het was verschrikkelijk!

    En ja, ik kleur mijn haar al zeker sinds mijn twaalfde nog wel eerder ook, maar dan nog, dat is mijn keuze geweest en ik heb er tot nog toe geen spijt van gehad.


    We'll still love each other, forever and always. <3