• The glow of the moon || Isaac Lahey

    Mya Roth heeft nooit haar echte vader gekend en haar moeder wil haar ook niks over hem vertellen. Haar stiefvader Marc noemt ze dan ook vader om toch een vaderfiguur in haar leven te hebben. Een paar maanden lang vonden er moorden plaats in Beacon Hills, haar woonplaats, die niet te verklaren waren. En ineens hielden ze op. Ook daar had niemand een verklaring voor.
          En dan ineens sterft er weer iemand, niet zomaar iemand, het is Marc en niemand kan verklaren hoe hij stierf. Er zijn geen tekenen van een aanval van dieren zoals bij de vorige moorden, niks. Het meest logische was een hartaanval waar het dan ook op wordt afgeschoven. Maar Mya gelooft het niet. Ze willen uitvinden wat er aan de hand is en ontmoet drie nieuwe mensen die haar antwoorden verschaffen. Alleen zijn het niet de antwoorden die ze had verwacht.
          Zij is de enige die Beacon Hills kan redden van de ondergang, van de heksen, van de alpha Pack. Maar daarvoor moeten mensen haar wel eerst vertrouwen. En hoe je dat beter dan hun te helpen?


    Cover van Lenah
    Soundtrack
    I don't own Teen Wolf
    ©Peredhil

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:43 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Proloog
    Hoofdstuk één
    Hoofdstuk twee


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoofdstuk drie


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oke, ik zie Isaac Lahey en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit topic niet aan te klikken :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    Oke, ik zie Isaac Lahey en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit topic niet aan te klikken :')

    Isaac is echt geweldig (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis