• Dat wil ik!!
    Ik wil mijn haar helemaal lichtblauw verfen maar ik mag het niet van mijn moeder.. maar mijn ma fukt niet duss ,, Wat seggen jullie dervan??^^(A)
    Maar strxx gaat iedereen mij uitlachen O.o


    Crack a bottle

    O.O'
    Wij zijn mii eng x3
    IK wilde ook al blauw doen, als mijn roze eruit is x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Iemand op mijn school heeft dat gedaan, met een spuitbus van blauwe verf, ze heeft wel boel gehad met onze directie maar jah, maar als het regent gaat het er wel uit, ik had zelf een paar lokken blauw, maar maar een paar omdat ik een spreekoef had


    Live life limitless.

    Iemand op mijn school heeft dat gedaan, met een spuitbus van blauwe verf, ze heeft wel boel gehad met onze directie maar jah, maar als het regent gaat het er wel uit, ik had zelf een paar lokken blauw, maar maar een paar omdat ik een spreekoef had

    Hseu heeft ze boel met de directie als zij haar haren blauw spuit xD


    Crack a bottle

    stoer enne ik ga blauw, groen en roze in mn haar doen dus ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    SPLIEEE, blauw haar is mooi. Ik wou het blond, blauw en groen doen. Alleen mijn mama vond dat ik dom was. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Hseu heeft ze boel met de directie als zij haar haren blauw spuit xD


    Jah, omdat dat andere kinderen ook aan zet
    WTF als ge dat niet mooi vind doet ge dat toch niet
    En trouwens volgend jaar ben ik van die directrice af
    Dan zit ik in t 3de en het 1ste en het 2de zitten in een ander gebouw met andere directie dus volgend jaar andere directie


    Live life limitless.

    Mij twee vriendinnen hebben Blauw,Groen en nog wat zwart

    en ze worden niet uitgelachen dus ik zou zegen

    Doen

    Ook al hou ik der niet vanxD

    COOOLxD

    Lichtblauw vind ik persoonlijk minder, heel donkerblauw tegen zwart aan vind ik zelf heel mooi :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja moet je dan!<3

    Ik heb mn haar pas "lichtblauw" geverft, het is helemaal groen uitgeslagen en nu loop ik dus met een groene kop. Dus als je t gaat doen zou k t blauw eerst op een plukje haar proberen, zodat je weet welke kleur t word ;)

    Ik zou het niet doen... Helemaal lichtblauw al niet en ook niet tegenover je moeder. Je moeder zal echt nog bozer zijn en echt immens vies reageren. En je hebt al gezegd dat je moeder soms wel uitschiet, dus ik zou het toch niet proberen. Naja, ik kweet het niet zo en kan je het ook niet verbieden..


    What you see, is what you get.

    Mana Sama heeft ook blauw in zijn haar en die lachen ze toch ook niet uit:P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BLAUW!!!
    ik wil ook als weet ik hoe lang al blauw haar


    We're all dancing to the same sad song.