• Mijn zus werkt bij de bioscoop, super leuk want ze mag bijvoorbeeld ook oude filmposters en zo meenemen.
    Nu ben ik een huge twilight fan en kijk ik echt uit naar de nieuwe film. Nu heeft mijn zus heel lief voor mij een stapel(19 stuks!) foldertjes meegenomen waar op staat dat de bioscoop een Twilight Marathon houdt op 15 November. Het begint om 16:00 en om precies 00:00 begint dan de nieuwe film!
    Ik heb gelijk twee kaartjes gereserveerd!
    Ik ben nu zo blij!, ik hoopte al dat ze iets van een Marathon gingen houden ofzo!
    Ik kan echt niet wachten tot 15 November:9~
    Is er bij jullie in de buurt ook zoiets?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, maar ik heb geen zin om uren lang tegen Kristen Stewards hoofd te kijken. :'D

    Maar leuk voor je! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar woon jij precies? ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    bij mijn bioscoop doen ze dat ook, maar het is zo laat! daarom mag ik niet.
    ik ga wel gewoon naar breaking dawn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Vast wel, was ook zo met Harry Potter maar daarvoor vind ik Twilight echt veel te slecht. Vond het wel heel jammer dat ik niet naar Harry Potter kon ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Schneider schreef:
    Waar woon jij precies? ^^

    Goes-Zeeland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vast wel, ik ga er waarschijnlijk pas heen nadat de laatste film is uitgekomen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik wou daar ook heen maar ik mag niet omdat ik dan de laatste 2 uur van school moet skippen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    DarkWorld schreef:
    ik wou daar ook heen maar ik mag niet omdat ik dan de laatste 2 uur van school moet skippen

    Das balen
    Ik ben of om 10 over twee of om 10 over drie uit
    is het dat laatste, dan moet ik snel zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    Das balen
    Ik ben of om 10 over twee of om 10 over drie uit
    is het dat laatste, dan moet ik snel zijn

    lucky you


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    oke op welke dag is dat? hihi. en dat is in de bios in Goes? want ik ben daar in een halfuurtje...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    oke op welke dag is dat? hihi. en dat is in de bios in Goes? want ik ben daar in een halfuurtje...

    Op dinsdag en ik heb net te horen gekregen dat Goes wordt afgeslast dus ik ga in elk geval naar Vlissingen dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    Op dinsdag en ik heb net te horen gekregen dat Goes wordt afgeslast dus ik ga in elk geval naar Vlissingen dan
    shittt dat mag ik sowieso niet als het doordeweeks is haha (: dat wordt de volgende dag naar de bios :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja, maar ik houd niet van Twilight dus ik ga daar ook niet heen :')
    Maar leuk voor jou! (krul)


    As travars

    Ik hou niet zo van Twilight. Maar wel leuk voor je (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik hou ook niet zo van Twilight en ik vind het idee van twee films en om 00:00 uur beginnen gejat van Harry Potter. Wroah!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!