• Hey allemaal,
    ik las net op nu.nl dat de navo-landen (daar valt ook Nederland onder) zijn gewaarschuwd door de VS omdat Rusland raketten test. Om eerlijk te zijn vind ik dat het ver gaat, eerst greenpeace (oke we weten niet wat daar is gebeurd dus misschien had Poetin gelijk), dan die anti-homo wet (echt belachelijk, mijn mening) en nu raket testen. De Navo-baas vind dat europa en vooral nederland meer geld moet besteden aan defensie.
    Wat vinden jullie,
    -van rusland
    - van dat hogere defensie budjet
    - en denken jullie dat er iets dreigt , of zou het allemaal maar wat erger zijn gemaakt door de media??

    Daar houd ik me niet echt mee bezig, omdat andere landen mij vaak weinig tot helemaal niets boeien. :'D Als Nederland zulke gekke dingen zou doen, zou het wel mij boeien, maar dat is gewoon omdat ik erin woon. Van mijn part kunnen ze verder alles doen wat ze willen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Alles wordt erger/sensationeler gemaakt door media.
    Heb je ook een duidelijke bron? Like, een link naar een artikel?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik geloof er allemaal niet zo in. Media maakt alles groot.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    yup dit zit dr al lang aan te komen, en wat maleficia zegt is enigsinds waar.. maar dit is serious... en ben bang dat we daar in ons leven nog wel iets van gaan merken want die 2 machtshebbers liggen nog steeds niet op 1 lijn. vs zou sws hun mond moeten snoeren en een spiegel voorhouden want wat die allemaal flikken wordt niet verteld maar oooh-wee als rusland een raketje testen ondertussen mooi rotzooien in het midden oosten en wars for oil yeah right seems legit,
    btw LINK Nu.nl


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Och gut, Rusland test raketten uit. De VS doet dat natuurlijk nóóit. Die twee landen hebben problemen met elkaar omdat ze elkaar flink schade kunnen aanbrengen maar totaal niet op één lijn liggen. Hun probleem, niet de onze. Nu moet de VS dat nog even begrijpen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    i mean.... come on..

    Obama
    Zelfs de schijn van een verdragsschending kan al gevolgen hebben voor het Amerikaanse beleid. Zo kondigde president Barack Obama eerder aan het mes te willen zetten in het kernwapenarsenaal van zijn land. Dat is volgens regeringsfunctionarissen en exnewperts echter alleen mogelijk als duidelijk is of de Russen zich aan het INF-verdrag houden.


    DUSS.. Het is mogelijk omdat eye for an eye altijd de oplossing is ofc.. nuke them that will solve things.. rot toch op met heel die vn en vs samen onder n hoedje spelen om duidelijk Wereldmacht te houden want oh-wee je houd je niet aan de regels van hun en je staat op de zwarte lijst.
    New World Order, dictatuur alles..
    shit needs to fall..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb me er niet echt mee bezig gehouden, to be honest.


    26 - 02 - '16

    Ik merk 't vanzelf wel. Ik houd me hier niet mee bezig hoor. Is altijd weer negatieve shit.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Maestum schreef:
    Daar houd ik me niet echt mee bezig, omdat andere landen mij vaak weinig tot helemaal niets boeien. :'D Als Nederland zulke gekke dingen zou doen, zou het wel mij boeien, maar dat is gewoon omdat ik erin woon. Van mijn part kunnen ze verder alles doen wat ze willen (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.