• Dus drop hier je reclame ,
    Ik lees fantasie,weerwolfen het twilight of iets met vampiers,elfen,kortom iets fantasielijks
    Ook 1D alleen als er iets bovennatuurlijks voorkomt
    Wat ik niet lees is Harry potter,Jb ,doodnormale,1D storys ,andere boybands storys zoals tokio hotel lees ik niet
    En 16+ verhalen vindt ik ni leuk om te lezen ,er mag wel 1 of twee van die stukjes komen of wel 3
    ;) xx


    CHAOS

    En engels gesproken en geschreven verhalen vindt ik wat moeilijk om te lezen ;)


    CHAOS

    Misschien heb je hier wat zin in?
    Het gaat inderdaad wel wat over Tom en Bill Kaulitz maar vooral over her vampier zijn. (Je neemt maar een kijkje als het je interesseert :) )
    Lass uns gemeinsam in die nacht B.K. & T.K.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Kijk maar bij mijn verhalen. :Y)




    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2
    *Trailer











    Daphne is een doodnormaal meisje, tot ze ontdekt dat haar ouders niet haar echte ouders zijn.
    Vanaf dat moment begint een grote zoektocht. Wie zijn haar echte ouders?
    En wie is zij zelf?



    “Say it, reader.
    Say the word 'quest' out loud.
    It is an extraordinary word, isn't it?
    So small and yet so full of wonder,
    so full of hope.”


    † † †


    "The quest for certainty blocks the search for meaning.
    Uncertainty is the very condition to impel man
    to unfold his powers."


    † † †


    "The great quest of life
    has always been
    to discover truth."


    † † †


    “I guess that’s just part of loving people:
    You have to give things up.
    Sometimes you even have to give them up.”


    †Onbekende personen
    †Begint: 11/02/2014
    †Eindigt: ???
    †Minstens 1 hoofdstuk
    per week
    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Op mijn profiel staan er heel veel OP. Binnenkort ga ik weer actief schrijven; eerst mijn ondernemingsplan af :3

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:03 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kijk maar even bij mij (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Misschien is Alice Liddell iets voor je. Een meisje met een bijzonder wonderland.. :-)
    Geschreven in beschaafd Nederlands en super spannend.


    † † †

    Alice Liddel



    *Begonnen: 06-02-2014
    *Eindigt: ?
    *Ik probeer elke week een nieuw hoofdstuk te plaatsen.




    † † †


    "Slechts een paar vinden de weg, sommige herkennen hem niet als ze dat doen, sommige zullen dat nooit willen."



    Een klein stukje uit het verhaal..

    Al negen zit ik hier opgesloten. Ik ben Alice Liddell, 18 jaar oud en zo gek als een hoedenmaker.
    Altans dat is wat iedereen tegen mij zegt.
    Genezing is niet mogelijk. Mijn geest is gebroken en ik werk niet mee met mijn behandelingen hier in dit gekkenhuis.




    *Bevat geweld
    *Gebaseerd op: American McGees Alice

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:51 ]


    Only a few find the way; some don't recognize it when they do; some don't ever want to.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 700 en 1500 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I wasn't good enough- Divergent

    Ik hoop dat je het wat vind <3


    Voorheen bloed hete zomer ! Maar een nieuw jaar is nieuwe kansen!
    Ik heb het goede voornemen dit verhaal eindelijk af te maken en hij is gedeeltelijk herschreven !

    Wanneer je je soulmate tegen komt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed.
    Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten!



    " Welkom in mijn wereld"

    http://www.quizlet.nl/stories/131548/love-is-the-world-on-fire16/

    - onbekende personen
    - 16+
    - Vampiers/Jager
    -Romantiek
    -Spanning

    I can't remember to forget you!



    De roedel is het middelpunt van een wolven bestaan, zo ook die van Lavita, haar leven is voor haar uitgestippeld alles staat vast. Want zij is het alfa vrouwtje. Een speciaal Alfa vrouwtje wel te verstaan. Want zij heeft “ the gift”. Daarnaast is ze als wees bij de groep gekomen, iets waar de roedel nogal vaag over doet en niks over loslaat.
    Als ze echter een vreemde jongen tegenkomt die informatie heeft over andere weerwolven voelt ze zich aangetrokken tot hem. Maar wat doet ze met haar alfa mannetje. En de plannen van de roedel.
    Lavita lijkt in een tweestrijd te komen die steeds ingewikkelder wordt, zeker als ze hoort van de profetie en er achter komt dat weerwolven niet de enige wezens zijn die er bestaan gaat er een wereld voor haar open. Maar, wilt ze die wereld echt ontdekken zonder de bescherming van de roedel?


    * onbekende personen
    * Weerwolven
    * Romantiek
    * 16 +

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:29 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !