• http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=3044125
    ze zullen dat filmpje is moetten zien en hun besluit is nemen ofso.
    en ik krijg er trane van in me'n oge.

    (...)

    whaha of we ontvoeren tom en eisen dat se een nieuwe tour gaan beginne in europa en anders hakken we een dread af x3

    @Kathy
    n_n slke lui sijn er wel mr kweenie ofk so'n iemand ben x3

    Joa:O En dan zeggen we: De volgende keer 2,plus een pluk haar van Bill


    Music is the new sex

    Mensen:

    Tokio Hotel probeert door te breken in Amerika. Logisch toch? Zou jij ook willen als je een band had. En wie zegt dat omdat ze proberen door te breken, ze Europa in de steek laten? Jullie dus.. Bewijs? Vertel maar.

    Zowiezo.. Within Temptation is zo'n beetje wereldwijd bekend, en ze geven nog gewoon concerten in Nederland.
    En kijk naar al die Amerikaanse artiesten. Daarbij ga je toch ook niet zeuren:
    "OMG ze laten ons in de steek omdat ze even in een ander land zijn."

    Ze zullen terug komen. Maar denk je nou echt dat als ze niet naar Amerika gaan, ze echt om de haverklap concerten hier gaan geven? Die jongens raken ook eens uitgeput..

    *heeft gesproken*



    Ik denk da gij nog een van de weinige bent die er zo over denkt.En weetje,ik heb respect voor u omda gij tenminste nog zo kunt denke.Maar om eerlijk te zijn ben ik het maar half mee eens met u wat je zegt,amerika is groot,ze willen er doorbreken dus hebben ze tijd nodig.Maar tot daar stopt het dan ook met wat ik met u eens ben ofso.Voor de rest ben ik er zeker van als het hun helemaal gelukt is te kunnen doorbreken ze ons gewoon gaan vergeten.We zijn ze aan het kwijt raken,en dat voelt iedereen.En als we zo gaan blijven toe kijken,en alleen maar gaan zeggen.ik wil tokio hotel terug !! dan zijn we ze gewoon voorgoed kwijt.Hoeveel mensen zeggen niet; we schrijven een brief met iedereen naar hun,maar hoeveel keer is het ook echt gedaan,hebben ze echt die brief geschreven?Gewoon niet.Dus ik ben het maar met een deel me u eens zoals ik al zei.

    (...)
    Joa:O En dan zeggen we: De volgende keer 2,plus een pluk haar van Bill


    whaha ja man x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    jij heb wel gelijk alleen soms lijkt het alsof ze ons zijn vergeten.het nieuwe album bijv dat steets vooruit woord geschoven en dat ze lang in amerika zitten


    Okee.. Daarin geef ik je wel gelijk. Maar denk je eens in. in 1 week in minstens 3 landen zitten voor concerten. En dat voor heel lang. En zowiezo al heel veel concerten geven hoor =O Probeer jij dat maar eens vol te houden. Ik zou echt uitgeput zijn =S

    Maarjaa.. da's mijn mening heah (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    whaha ja man x3

    Offeuh,we knippen een gat in zijn t-shirtx'D


    Music is the new sex

    (...)

    Ik denk da gij nog een van de weinige bent die er zo over denkt.En weetje,ik heb respect voor u omda gij tenminste nog zo kunt denke.Maar om eerlijk te zijn ben ik het maar half mee eens met u wat je zegt,amerika is groot,ze willen er doorbreken dus hebben ze tijd nodig.Maar tot daar stopt het dan ook met wat ik met u eens ben ofso.Voor de rest ben ik er zeker van als het hun helemaal gelukt is te kunnen doorbreken ze ons gewoon gaan vergeten.We zijn ze aan het kwijt raken,en dat voelt iedereen.En als we zo gaan blijven toe kijken,en alleen maar gaan zeggen.ik wil tokio hotel terug !! dan zijn we ze gewoon voorgoed kwijt.Hoeveel mensen zeggen niet; we schrijven een brief met iedereen naar hun,maar hoeveel keer is het ook echt gedaan,hebben ze echt die brief geschreven?Gewoon niet.Dus ik ben het maar met een deel me u eens zoals ik al zei.


    Ik geef ü gelijk!

    (...)

    Ik denk da gij nog een van de weinige bent die er zo over denkt.En weetje,ik heb respect voor u omda gij tenminste nog zo kunt denke.Maar om eerlijk te zijn ben ik het maar half mee eens met u wat je zegt,amerika is groot,ze willen er doorbreken dus hebben ze tijd nodig.Maar tot daar stopt het dan ook met wat ik met u eens ben ofso.Voor de rest ben ik er zeker van als het hun helemaal gelukt is te kunnen doorbreken ze ons gewoon gaan vergeten.We zijn ze aan het kwijt raken,en dat voelt iedereen.En als we zo gaan blijven toe kijken,en alleen maar gaan zeggen.ik wil tokio hotel terug !! dan zijn we ze gewoon voorgoed kwijt.Hoeveel mensen zeggen niet; we schrijven een brief met iedereen naar hun,maar hoeveel keer is het ook echt gedaan,hebben ze echt die brief geschreven?Gewoon niet.Dus ik ben het maar met een deel me u eens zoals ik al zei.

    JOYCE MAAK ME NIE NOG X AANT HUILE WNT JIJ HEBT SO HARD GELIJK ENZO..

    @Flo
    jaa n_n
    of nog beter we ontvoeren alleen tobi en dreigen hem te killen
    OF
    we ontvoeren toms gitaren n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    JOYCE MAAK ME NIE NOG X AANT HUILE WNT JIJ HEBT SO HARD GELIJK ENZO..

    @Flo
    jaa n_n
    of nog beter we ontvoeren alleen tobi en dreigen hem te killen
    OF
    we ontvoeren toms gitaren n_n

    Hoeveel keer moet ik dan fietsen? n_n


    Music is the new sex

    (...)

    Ik denk da gij nog een van de weinige bent die er zo over denkt.En weetje,ik heb respect voor u omda gij tenminste nog zo kunt denke.Maar om eerlijk te zijn ben ik het maar half mee eens met u wat je zegt,amerika is groot,ze willen er doorbreken dus hebben ze tijd nodig.Maar tot daar stopt het dan ook met wat ik met u eens ben ofso.Voor de rest ben ik er zeker van als het hun helemaal gelukt is te kunnen doorbreken ze ons gewoon gaan vergeten.We zijn ze aan het kwijt raken,en dat voelt iedereen.En als we zo gaan blijven toe kijken,en alleen maar gaan zeggen.ik wil tokio hotel terug !! dan zijn we ze gewoon voorgoed kwijt.Hoeveel mensen zeggen niet; we schrijven een brief met iedereen naar hun,maar hoeveel keer is het ook echt gedaan,hebben ze echt die brief geschreven?Gewoon niet.Dus ik ben het maar met een deel me u eens zoals ik al zei.


    Mensen zeggen dan wel "Ik ga een brief sturen", maar het doen en ook echt werkelijk schrijven van de brief doen ze niet (zoals je al zei)

    Maar dan heb je al ZEKER kans dat ze de brieven niet lezen (logisch als je niet eens een brief schrijft). En wie zegt dat zij ervoor zorgen dat ze naar Amerika zijn gegaan. Waarschijnlijk wil de manager of wie daar dan ook voor zorgt dat ze daarheen gaan =O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    JOYCE MAAK ME NIE NOG X AANT HUILE WNT JIJ HEBT SO HARD GELIJK ENZO..

    @Flo
    jaa n_n
    of nog beter we ontvoeren alleen tobi en dreigen hem te killen
    OF
    we ontvoeren toms gitaren n_n

    wete wa we doen om hun aandacht te lokke.
    we richte een groep op en we noeme ze de..
    Quizletpussycatdolls :')
    mss da ze dan wel aandacht hebbe x)

    (...)
    wete wa we doen om hun aandacht te lokke.
    we richte een groep op en we noeme ze de..
    Quizletpussycatdolls :')
    mss da ze dan wel aandacht hebbe x)

    En dna gaan we er ook zo bijlopen^^


    Music is the new sex

    (...)
    wete wa we doen om hun aandacht te lokke.
    we richte een groep op en we noeme ze de..
    Quizletpussycatdolls :')
    mss da ze dan wel aandacht hebbe x)

    nee nee ik idee :
    TokioHotelDOLLS
    n_n
    en dan moeten se ons wel llekker aandacht geven wnt wij sijn hun groep gheghe fzoiets

    @Flo
    uwhh.. vaak ?? x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Mensen zeggen dan wel "Ik ga een brief sturen", maar het doen en ook echt werkelijk schrijven van de brief doen ze niet (zoals je al zei)

    Maar dan heb je al ZEKER kans dat ze de brieven niet lezen (logisch als je niet eens een brief schrijft). En wie zegt dat zij ervoor zorgen dat ze naar Amerika zijn gegaan. Waarschijnlijk wil de manager of wie daar dan ook voor zorgt dat ze daarheen gaan =O

    Jha het grootste deel heeft zowiezo met da management ofso iets te maken.Want ik denk moesten de jongens zelf kiezen ze ook wel minder in amerika willen zitten en meer in europa denk ik.Maar ik denk dat de meeste denken dat ze ons vergeten zijn [o.a. ik] dat het komt omdat ze er niets over zeggen,of er niets van laten horen of er op in gaan dat ze te veel in amerika zitten.En ik denk dat het grootste drama daarom komt.

    (...)
    nee nee ik idee :
    TokioHotelDOLLS
    n_n
    en dan moeten se ons wel llekker aandacht geven wnt wij sijn hun groep gheghe fzoiets

    @Flo
    uwhh.. vaak ?? x3

    Ik haat fietsen>.<


    Music is the new sex

    (...)
    Jha het grootste deel heeft zowiezo met da management ofso iets te maken.Want ik denk moesten de jongens zelf kiezen ze ook wel minder in amerika willen zitten en meer in europa denk ik.Maar ik denk dat de meeste denken dat ze ons vergeten zijn [o.a. ik] dat het komt omdat ze er niets over zeggen,of er niets van laten horen of er op in gaan dat ze te veel in amerika zitten.En ik denk dat het grootste drama daarom komt.


    Tsjaa.. dat is waarschijnlijk wel waar. Maar eigenlijk probeer ik er zo min mogelijk over na te denken, dan word je er ook het minst depressief van (A) Tenzij je obsessed ben, dan kan je nergens andersmeet aan denken (geen belediging mensen.. GEEN BELEDIGING!! :$)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks