• Allereerst, dit mag misschien heel overdreven zijn en misschien kan je denken dat ik om aandacht vraag, en dat kan dan zo wel zijn, maar op dit moment kan me dat eventjes niet schelen.

    Ik kan een beetje opvrolijking gebruiken, want ik heb net de grootste ruzie ooit gehad met mijn vriend en het stond/staat op het punt om uit te gaan. En ik huil me ogen deruit. En ik hoopte dat iemand me misschien een beetje kon opvrolijken..

    zeg maar dat ik me aanstel :$

    Rose is in tha house. Rose is number one:Y) Aloha, ik ben hier om je op te vrolijken :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    http://www.youtube.com/watch?v=RF5eg2ZLvcY&feature=related

    ;D


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    CRonaldo schreef:
    Rose is in tha house. Rose is number one:Y) Aloha, ik ben hier om je op te vrolijken :9~


    Alleen al van dat kwam er al bijna een glimlachje..

    En ohja. Ik zat eerst ook altijd te janken als ik ruzie had met me vriend. Maar het is nu ruim een maand uit (na 2 jaar) en ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoeld.;O

    Dus; Dumpen die gozer en t komt vanzelf.;D


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Diffuse schreef:
    (...)

    Alleen al van dat kwam er al bijna een glimlachje..

    Bijna is niet helemaal dus dat telt niet. Nieuwe poging: HOI IK BEN NIEUW HIER. (doeg)
    nah, dat was een slechte poging. Poging drie dan maar; ikweetnietwattedoenbijpogingdriedushoidanmaar?:9~

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 0:22 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Bijna is niet helemaal dus dat telt niet. Nieuwe poging: HOI IK BEN NIEUW HIER. (doeg)
    nah, dat was een slechte poging. Poging drie dan maar; ikweetnietwattedoenbijpogingdriedushoidanmaar?:9~


    BIJNA !

    LALALALALA schreef:
    En ohja. Ik zat eerst ook altijd te janken als ik ruzie had met me vriend. Maar het is nu ruim een maand uit (na 2 jaar) en ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoeld.;O

    Dus; Dumpen die gozer en t komt vanzelf.;D


    Ik wil het niet uitmaken..

    Diffuse schreef:
    (...)

    BIJNA !

    &*@*(@!^@^@& -valt van matras af-
    Over vijf minuten moet ik weg dus ik wil binnen 5 minuten een lach zien (cat) Anders kom ik je vriendje slaan omdat hij je aan het huilen heeft gemaakt. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    &*@*(@!^@^@& -valt van matras af-
    Over vijf minuten moet ik weg dus ik wil binnen 5 minuten een lach zien (cat) Anders kom ik je vriendje slaan omdat hij je aan het huilen heeft gemaakt. (krul)



    Van mij mag je hem slaan, want daar heb ik het lef niet voor..

    Diffuse schreef:
    (...)

    Ik wil het niet uitmaken..
    Dat wou ik dus ook niet. Ik dacht echt dat mn leven over zou zijn als t uit was. En op dit moment lijkt dat voor jou ook zo. Maar die eerste 1-2 weken zijn kut, maar dan merk je echt dat je je beter gaat voelen. Je zou het niet zeggen, maar ik heb in de laatste twee jaar nog nooit zo weinig gehuild als deze maand.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Dat wou ik dus ook niet. Ik dacht echt dat mn leven over zou zijn als t uit was. En op dit moment lijkt dat voor jou ook zo. Maar die eerste 1-2 weken zijn kut, maar dan merk je echt dat je je beter gaat voelen. Je zou het niet zeggen, maar ik heb in de laatste twee jaar nog nooit zo weinig gehuild als deze maand.


    Maar ik wil het echt niet! Ik denk niet dat mn leven over gaat zijn, ok ik ga ervan afzien, jah. Maar ik wil het gewoon niet uitmaken, omdat ik hem graag zie.

    Diffuse schreef:
    (...)


    Van mij mag je hem slaan, want daar heb ik het lef niet voor..

    -pakt het eerst vliegtuig vanuit Zweden-
    Morgen avond ben ik er (krul) Je moet gewoon vrolijke muziek luisteren, grappige verhalen lezen hier op Q, grappige plaatjes zoeken en gewoon nja afleiding. Dan denk je er niet meer aan en voel je je stukken beter :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LALALALALA schreef:
    En ohja. Ik zat eerst ook altijd te janken als ik ruzie had met me vriend. Maar het is nu ruim een maand uit (na 2 jaar) en ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoeld.;O

    Dus; Dumpen die gozer en t komt vanzelf.;D

    Maar als dit nou hun eerste ruzie was? Ieder koppel heeft wel eens ruzie en om het dan meteen uit te maken vind ik wel iets té (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    -pakt het eerst vliegtuig vanuit Zweden-
    Morgen avond ben ik er (krul) Je moet gewoon vrolijke muziek luisteren, grappige verhalen lezen hier op Q, grappige plaatjes zoeken en gewoon nja afleiding. Dan denk je er niet meer aan en voel je je stukken beter :9~


    Naja, het heeft me echt wel gekwetst enzo, en hij doet helemaal terug normaal, maar bij mij doet het nog altijd pijn.. en dan kan ik niet, die dingen doen..

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar als dit nou hun eerste ruzie was? Ieder koppel heeft wel eens ruzie en om het dan meteen uit te maken vind ik wel iets té (krul)


    Nouja, het is niet onze eerste ruzie, maar, de andere waren, discussies/woordenwisselingen/... maar dit was echt, zwaar... We hebben nog nooit tegen elkaar geroepen..