• egt ! ik sweer dit gebeurd er :
    ik liep naar de kleedkamer van school want gym was over loopt er zo'n meisje voro me met paardenstaart in en opeens draai se sich om heeft se haar haar in een soort hartjesvorm geknipt [/der pony] en 4 lippiercings o_o ik schrok me gwoon fcking dood o_o en voor de rest droeg se een heel kort roze shirtje en een jogginbroek dus ik dacht gwoon o is weer so'n huppelkindje mr egt en se keek mij heel eng aan en nu kom ik haar overal tegen en ik vind haar blik so eng o_o egt niet normaal se kijkt me telkens aan alsof se me wil vermoorde!


    We can only learn to love by loving.

    @Juul
    whaha lol x3

    @Ash

    nou en x3 met mij overleef je da wel x3 weetje ik ben een droogkloot volgens lui uit mijn klas BEN K EEN DROOGKLOOT ? x3o_o


    We can only learn to love by loving.

    @hail
    JIJ GEen dROOgklOOT!
    en anders ben je alsnog mijn droogkloot ^^(A)

    Gheghe ,jij btn gwn prettig gestoord <33 that's it.


    Crack a bottle

    (...)

    whaha die huppels sijn net so dom als mijn ''vriendinne'' die denke ook da alles emo is ..
    bij ons op sgool is het niet raar om anders te sijn o_o alle hiphoppertjes gaan om met kakkers en goths enzo en da vink ebst wel lol

    @Ash
    kom mr nr mijn sgool <33 mr dan moet je wel terug nr de 1e en moet je je in HA1B late plaatse dn sit je bij mij in x3


    ja skaters en hoppers gaan altijd samen ¬¬
    maar bij ons valt dat wel mee


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    @hail
    JIJ GEen dROOgklOOT!
    en anders ben je alsnog mijn droogkloot ^^(A)

    Gheghe ,jij btn gwn prettig gestoord <33 that's it.

    da dachtk dus ook o_o
    mr volgens iedereen benk een droogkloot omdatk altijd vage opmerkinge maak
    mr nadieh is nog droger n-n gelukkig x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ja skaters en hoppers gaan altijd samen ¬¬
    maar bij ons valt dat wel mee


    gheghe x3

    kheb gwoon supersgool
    ik krijg les vn een goth o_o met tekenen en ik vind hem geweldig :D
    HIJ RIJD IN EEN ZWART BUSJE MET ALLEMAAL MONSTERS EROP GESCHILDERD
    mr ikga ete byee


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    gheghe x3

    kheb gwoon supersgool
    ik krijg les vn een goth o_o met tekenen en ik vind hem geweldig :D
    HIJ RIJD IN EEN ZWART BUSJE MET ALLEMAAL MONSTERS EROP GESCHILDERD
    mr ikga ete byee



    Oo welke sgool zit je? IK KOM ERAAN!!!!
    enne eet smakelijk ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)


    Oo welke sgool zit je? IK KOM ERAAN!!!!
    enne eet smakelijk ^^

    benk weer
    SG Twickel n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    gheghe x3

    kheb gwoon supersgool
    ik krijg les vn een goth o_o met tekenen en ik vind hem geweldig :D
    HIJ RIJD IN EEN ZWART BUSJE MET ALLEMAAL MONSTERS EROP GESCHILDERD
    mr ikga ete byee

    Wij hebben een nogal gothic wiskundelerares. Iedereen meteen in rep en roer vanwege haar kapsel. Ook helemaal verontwaardigd: 'Waarom neemt de school nou zo iemand aan?' Op die opmerking werd ik een klein beetje nijdig: onder leerlingen kun je ook allerlei subculturen vinden en het accepteren van leraren die zich ook wat ongewoon kleden zou alleen maar de kijk van mensen op subculturen gunstig veranderen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Wij hebben een nogal gothic wiskundelerares. Iedereen meteen in rep en roer vanwege haar kapsel. Ook helemaal verontwaardigd: 'Waarom neemt de school nou zo iemand aan?' Op die opmerking werd ik een klein beetje nijdig: onder leerlingen kun je ook allerlei subculturen vinden en het accepteren van leraren die zich ook wat ongewoon kleden zou alleen maar de kijk van mensen op subculturen gunstig veranderen.


    ik met jouw eens x3
    mr die gast is egt geweldig! :P
    draagt ie van die grote zwarte laarzen en helemaal in het zwart enz. en hijheeft een rugzak altijd bij zihc met een soort gezicht erop als een soort monster egt geweldig! :D ik vind hem super.. egt sommige lui uit mijn klas sgrokken van hem x3 whaha mr vriendin vn mij ging aan hem vrage waar hij sijn riem had gekocht omdat wij hem ookwouden moest ie glimlachen nr ons enz. x3 en hij vind dak goed teken n_n dus ik mag hem wel :D


    We can only learn to love by loving.

    Ben jaloers op jou. Ik wil ook een gothic leraar. En hij heeft kisten? Bijna iedereen met kisten is sexy x3
    Mijn mentor ruleert. Die is gewoon normaal maar ze vind het wel vet hoe BFMV eruit zien x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil jullie niet bang maken hoor ..
    Maar ik kan zeg maar geesten zien ..
    En toen ik een keer naar de 'WC' moest bij gym en ik liep de kleedkamer binnen .. Zag ik iemand Aan de plafondbalk hangen ,, DOOD! xO Ik zo ernaar toe was het niks.. ik moest ineens niet meer naar de wc, en ben trug gerend .. =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ben jaloers op jou. Ik wil ook een gothic leraar. En hij heeft kisten? Bijna iedereen met kisten is sexy x3
    Mijn mentor ruleert. Die is gewoon normaal maar ze vind het wel vet hoe BFMV eruit zien x3


    nee hij heeft wel vn die gigantische mega coole laarzen :D

    en sexy x3 mijn mentor is nie ops gool haar soon is aangereden


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    nee hij heeft wel vn die gigantische mega coole laarzen :D

    en sexy x3 mijn mentor is nie ops gool haar soon is aangereden


    Nouhou. WEETJE?! Ik wil dat Frank les gaat geven op school. hij is vette seks. hij poolt met mijn neven in De Stam. En... hij ging de aansteker van mijn neef opvoeren x3
    en mijn gymdocent gaat morgen staken. We zijn om 2 uur vrij. Maar dat zou ik tochal zijn :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Qua je beschrijving qua kleding klinkt ze zo awsome *^*
    Mijn pony in een hartjes vorm
    Hoe
    Awsome
    D:


    I'm not short D: I just live in a big world

    Lmfao


    Alleen maar tranen van geluk