• Heey,

    Zijn er meerdere TH fans bij je op school?
    Bij mij niet, ik ben de enige. Echt zo saai, heb ik niemand meer om over TH te praten:X

    xx.


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb er 3 bij mij op de speelplaats, en voor zover ik weet, eentje op de andere


    ma in mn klas ben ik wel de enige

    Saai, ma kan wel de klas wa plage xD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Neen. Ik ben niet de enige, maar ik ben niet echt fan meer. Laten we het daarop houden ;). Bij mij zijn er nog zo 6 afgehaakte fans. x'D Maar er zijn geen échte' fans meer.

    weet ik niet. Interesseer me ook niet eigenlijk x]

    voor zo ver ik weet ben ik de enige

    bij mij wel een aantal maar allemaal wannabe zijn binnen 1 jaar al afgezwakt -_- ik en nog een vriendin mijn beste th dinnie waar ik ook mee naar ieder concert ga die is net zo als mij een echte fan!

    ik ben niet de enige op mijn school :D

    goshh bij mij is er een overbevolking haat en het andere gedeelte is lovers én IK zit er tussen in¬¬

    khaat TH niet maar hou er ook niet van

    20% lovers 80% haterrssz ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bij ons is dr 1 'echte fan', 3 steeds minder wordende/al bijna afgehaakte fans, en nog iets van 4 die helemaal geen fan meer zijn.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    er zijn wel fans op school maar nie in mijn klas bijna iedereen in mijn klas zijn hater en da is nie bepaald leuk:(


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    er zijn wel fans op school maar nie in mijn klas bijna iedereen in mijn klas zijn hater en da is nie bepaald leuk:(


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    kweet mr vn 1 meisje en die draagt ALTIJD thshirts of heeft een thtas bijsich


    We can only learn to love by loving.

    wij hebben ong. 220 leerlingen op onze school en daar ben ik de enige TH fan van x'D En gelukkig ben ik nog niet uitgescholden:D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik en nog 1 tje x'D

    een eerstejaar.


    We'll never be as young as we are tonight

    Laat ik het zo zeggen; Teveel. Bij mij in de klas al 2, met mij erbij 3. Moet je nagaan de rest van de school.


    Life is hard and then we die

    Ja ongeveer 6 ofzo of 7 n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.