• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 81!

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen) (en cookies).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.

    GRATIS COOKIES VANDAAG!





    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Chocolata • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Peredhil • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • RlN • Serveerster • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Noctis • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Herrera • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Fonseca • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 12
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Vipera • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.


    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 16:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leshley schreef:
    (...)

    This really sucks. Ik heb een meisje en die wil eigenlijk altijd beter zijn dan ik ben. Het is gewoon echt vervelend, want ze is al slimmer etc. blablabla en ik heb zoiets van; het zal wel. Toen hadden we vorig jaar een opdracht voor Duits en we zaten in een groepje en het is algemeen dat ik eigenlijk altijd degene ben die een heel punt lager krijgt dan het groepje. De leraren mogen mij gewoon niet ofzo :'D Alleen dit keer was ik degene met een punt hoger, we moesten namelijk een tijdschrift maken en zij had wel redelijk Duits, alleen veel te weinig tekst. Ik had gewoon Jaimy-Duits dat lachwekkend is, maar wel genoeg worden. Toen zei ze helemaal; ja en Jaimy is helemaal niet goed in Duits. Mijn Duits is veel beter dus ik hoor hoger te hebben dan zij heeft. Dus ik zeg; thanks dude. En toen zei zij; ja het is toch gewoon zo? Je vindt het niet erg dat ik dit zeg toch?
    En toen ging ze door met me in de grond te boren en ze heeft geen 1 keer sorry gezegd ofzo :') En dan heb ik zoiets van; je kunt ook gewoon blij zijn voor de ander?

    Jeez, ze kan je voor een keer die hoge punt wel gunnen. Het is niet alsof je een moord heb begaan door een keer hoger dan haar te scoren. -.-


    -

    Wie heeft er verstand van mobieltjes en wil zo lief zijn mij te helpen?

    Ik heb namelijk dit gezien en ik wil graag weten of het prepaid is of niet, en of het inderdaad maar 20 dollar kost en hoe je bij ebay moet betalen, want we hebben geen creditcard dus als het via een creditcard moet dan moeten we even aan een vriendin vragen of die wil voorschieten dat we haar terugbetalen.
    En is het wel een goede mobiel of niet?

    Ik wil gewoon een goedkope maar goede mobiel want ik ben het een beetje zat en ook mijn mp4 begint dood te gaan en dat vind ik vreselijk en op een mobiel kun je vast ook wel muziek zetten (deze ook?) en dan heb ik de mp4 gelukkig niet meer nodig. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tjq, samsungs zijn in het algemeen goed zoals ik begrijp. Maar ik hem een Samsungs Galaxy 4, maar mujn neef heeft wel de tweede. Hij vind het goed werken. Ik zal hem kopen als ik jou was.


    -

    Ja maar is het prepaid? Want ik wil het prepaid hebben, en is dat echt geen prijs voor bieden? Ik kan niet vinden dat het een biedobject is mar ik vind het zo'n lage prijs. :'D

    Oh, en volgens me ma is Ebay niet altijd even betrouwbaar, dus hoe weet ik dat dit wel betrouwbaar is? Want het is wel een zeeeeer lage prijs! :'D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:09 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hallo mensheid.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vrees dat ik geen verstand van dat soort dingen heb, Yolanda. )):


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou, persoonlijk, de galaxy Note 2 niet nemen. Dat ding is achterlijk groot en past bijna nergens in + een keer vallen is een gebarsten scherm(en dan echt je gehele scherm. En je bent meer kwijt hem te laten maken dan dat je ervoor hebt betaald). Je kunt beter een galaxy 2, 3, gio, s plus en alles in die richting. Ik zou echt geen note nemen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen verstand van telefoons of Ebay (hoewel ik weet dat mijn Duitse familie daar erg veel gebruik van maakt, want mijn oom heeft het altijd over de nieuwste dingen die hij voor zijn winkel heeft gekocht) maar ik vind het wel een beetje verdacht dat ze zo'n telefoon voor maar twintig dollar (ongeveer vijftien euro) en zonder verzendkosten willen verkopen. Dat is echt heel erg weinig geld. Ik heb even gegoogled, en kijk ter vergelijking eens naar deze aanbieding op Amazon - voor zover ik kan zien is dat gewoon dezelfde telefoon, maar dan voor meer dan vierhonderd dollar. Hier wordt hij ook aangeboden voor nóg meer geld. Ik denk dat er iets niet helemaal klopt met die aanbieding op Ebay als de prijs zo enorm drastisch lager ligt. :x

    Sowieso moet je echt voorzichtig zijn met internetwinkels. Voor zover ik het begrijp is Ebay een soort Marktplaats, wat dus betekent dat je dingen niet van Ebay zelf koopt, zoals bij Bol.com het geval zou zijn. Je koopt het van een derde partij, en dat is natuurlijk iets waar gemakkelijk misbruik van gemaakt kan worden door aanbieders met slechte producten of die eigenlijk helemaal niets te verkopen hebben en alleen op je geld uit zijn. Door die lage prijs lijkt het daar wel een beetje op. Ik zou nog even verder zoeken, als ik jou was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gegroet wezens. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb volgens mij een gekke oogontsteking :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello friends! (:


    16 - 09 - '17

    RlN schreef:
    Ik heb volgens mij een gekke oogontsteking :/

    Hoezo een gekke?


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    (...)
    Hoezo een gekke?


    Moet je met een klemtoon uitspreken, haha. Man, ik word gek van de jeuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi Hoi,
    wie kijken er hier nog meer naar het begin van de Olympische spelen?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    RlN schreef:
    (...)

    Moet je met een klemtoon uitspreken, haha. Man, ik word gek van de jeuk!


    Ben je niet ergens allergisch aan of heb je misschien een stofje in je oog gekregen?

    @Sanne, dat volg ik nooit.


    16 - 09 - '17