• ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    De achttienjarige Gabriella woont in de verre toekomst in München, Duitsland. Europa wordt grotendeels beheerst door kannibalen, mensen die het vlees van andere mensen eten. Het begon als een virus, maar werd doorgegeven via geboorte, waardoor er een hele generatie kannibalen ontstond. Zij evolueerden tot echte vleeseters die geen vegetatie konden verdragen en dus op vlees aangewezen waren. De 'gewone' mensen die nog over waren, verstopten zich voor de vleeseters. Iedereen die in de handen van vleeseters kwam, stond die avond op het menu.
    Gabriella woont onder een vloer met haar twee jongere broers. Op een dag gaat ze eropuit om eten te vinden, maar komt ze in een hinderlaag terecht. Tot haar verbazing wordt ze niet gevangengenomen, maar gered door een jongen die haar meeneemt naar zijn appartement en haar daar verbergt. Deze jongen blijkt een vleeseter te zijn, maar doet haar niets. Toch zit ze met een groot probleem: ze zit nu midden in de gemeenschap van de vleeseters en dus de hol van de leeuw. Als een prooi moet ze aan de klauwen van de beesten zien te ontsnappen, maar als ze achter een groot bewaard geheim komt, stort haar leven voorgoed in.


    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    ~ Soundtrack
    ~ Start: 4 augustus
    ~ München| Duitsland
    ~ Waarschuwing: Dit verhaal draait grotendeels om kannibalen.

    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Enlightened trilogy
    Part 01: Enlightened
    Part 02: Siren
    Part 03:


    Ik wil geen prins om me te redden. Ik wil de held van mijn eigen verhaal zijn.


    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Science Fiction ~ Onbekende Personen ~ Drama ~ Romantiek ~ Actie



    Take risks and conquer your fears.

    Dit verhaal klinkt nu al geweldig -- abo! Daarbij heb je een hele fijne schrijfstijl. ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:21 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb een abo genomen. ^^