• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd [Gelieve rekening te houden met je personage!] :
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Tomles
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Serenitae
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Serenitae
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • MiIls
    Meriélle 'Méri' Nael Jones [1,7] • Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • NiaIler
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • Kendizzzzle
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een vriendin van een van de jongens? Is het noodzakelijk dat ik nu al kies wie?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:06 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik wil wel meedoen, maar twijfel wie ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Whisperings schreef:
    Mag ik een vriendin van een van de jongens? Is het noodzakelijk dat ik nu al kies wie?


    Nee, je hoeft niet direct te kiezen. Ik zal sowieso een rol voor je vrijhouden.

    NiaIler schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar twijfel wie ^^


    Ik heb nog genoeg rollen over, dus je kan nog even nadenken. (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:13 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vriendin Louis? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Vriendin Louis? c:


    Je staat erbij. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall's vriendin?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    • Bromances zijn niet geoorloofd.


    Omg. Omg. Ik houd van jou <3


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)[/i]

    Omg. Omg. Ik houd van jou <3


    Haha, ik heb absoluut niets tegen bromances, maar ikzelf vind het erg vervelend als er ineens relaties tussen de jongens ontstaan, waardoor een groot deel van de vrouwelijke personages aan de kant wordt geschoven. Persoonlijk vind ik dat, als je zo graag bromances wilt, dat je daar maar een apart RPG voor maakt, zodat mensen niet buitengesloten worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:44 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    • Rol: Harry's echtgenote.

    • Naam: Hailey Olivia Styles-Summers. Haar meest bekende bijnaam is Hail(s).

    • Leeftijd: Twintig jaar, ze is geboren op drie april.

    • Uiterlijk: Hailey heeft halflange, blonde haren die tot haar bovenste ribben reiken en heeft groenblauwe ogen. Haar wenkbrauwen zijn een stuk donkerder dan haar haren en zorgen voor een leuk contrast bij haar blanke, egale huid, hoewel er over haar gehele lichaam hier en daar een aantal moedervlekjes te vinden zijn. Ze heeft volle, maar kleine lippen en ook een klein neusje, wat haar direct een lieve uitdrukking geeft. Ze heeft een lengte van één meter vijfenzestig en is hiermee aan de kleinere kant, hoewel ze een normaal lichaamsgewicht heeft. Ze heeft een tenger postuur, hoewel dit niet zo zeer opvalt omdat ze al klein van stuk is.
    Hailey heeft geen opvallende, vrouwelijke rondingen, maar ze zijn in ieder geval aanwezig. Ze is niet zo trots op haar billen, aangezien deze iets voller hadden gemogen, maar ze kan er overduidelijk mee leven.
    Over het algemeen is Hailey's kledingstijl als vrouwelijk, speels en stoer te omschrijven. Ze doet haar uiterste best om haar onopvallende contouren extra te accentueren en draagt graag hakken, aangezien ze daar gemakkelijk mee kan wegkomen vanwege haar lengte. Het liefste trekt ze ook een paar skinny jeans en een simpele, maar opvallende top aan. Het enige kledingstuk wat je niet in haar kast zult vinden is een rok, maar over het algemeen draagt Hailey altijd wel iets anders, als het maar vrouwelijk blijft uitzien.
    Als ze haar make-up daarentegen opdoet, pakt ze meestal wat extra uit. Het liefste gebruikt ze een laag foundation, een rozige blush, eyeliner of oogpotlood en eventueel oogschaduw met een flinke dosis mascara. Haar lippen daarentegen worden altijd ingesmeerd met een balsem of een lippenstift. Misschien is het uit onzekerheid ontstaan, maar Hailey zal nooit het huis verlaten zonder een laag make-up op haar gezicht te doen.

    • Karakter: Hailey staat bekend als een lief, zachtaardig meisje dat een tikkeltje onzeker is. Ze is een beetje stil in de omgang en kan nogal verlegen overkomen op het eerste gezicht, waardoor mensen haar vaak een beetje links laten liggen. Ze is erg hartelijk en doet haar best om zo beleefd mogelijk te blijven, ook al is het soms moeilijk om haar grote mond te houden. Hailey is namelijk ook een grote flapuit, waardoor roddels en geheimen niet lang veilig bij haar zijn. Mensen bestempelen haar daardoor snel als onbetrouwbaar, ook al doet ze haar uiterste best om niets door te vertellen. Het is niet zo zeer dat ze het met opzet doet, vaak heeft ze de woorden al gezegd voordat ze het überhaupt door heeft.
    Als je Hailey's vertrouwen op de één of andere manier hebt weten te winnen, zal ze veel opener naar je toe zijn en een stuk gemakkelijker een gesprek met je aanknopen. Je zult haar leren kennen als een eerlijke vrouw die af en toe haar onzekerheid laat blijken, maar toch voor je door het vuur zal gaan. Haar eigen, negatieve emoties laat ze niet zo snel zien en het liefste kropt ze haar verdriet of woede op, zodat niemand hoeft te weten dat ze het eigenlijk niet zo gemakkelijk heeft als men denkt. Natuurlijk, mensen weten dat ze een beetje onzeker is, maar als Hailey alleen is, neemt de onzekerheid met grote hoeveelheden toe. Gelukkig is ze al een stuk minder onzeker dan de laatste jaren, mede dankzij Harry, en ze doet haar best om over haar problemen te praten met dierbaren, hoe moeilijk het ook af en toe voor haar mag zijn.
    Naast haar onzekerheid en lieve karaktertrekken, heeft Hailey ook een beetje last van jaloezie. Ze is niet jaloers als mensen met haar echtgenoot praten, aangezien ze hem voor de volle honderd procent vertrouwt, maar meestal vloeit haar jaloezie voort als ze meisjes ziet die op een natuurlijke manier er nog steeds prachtig uit kunnen zien. Zij is namelijk van mening dat ze make-up nodig heeft om er mooi uit te zien, waardoor ze lichtelijk gekwetst raakt als ze een vrouw ziet die dit allemaal niet nodig lijkt te hebben.

    • Extra: Hailey wil geen kinderen krijgen. Dit heeft geen speciale reden; ze ziet zichzelf gewoon niet als moeder. Daarnaast is ze van mening dat een kind eerder meer zorgen dan plezier veroorzaakt. Ze is werkzaam als serveerster in een restaurant, iets wat niet heel veel geld opbrengt, maar Hailey is al blij dat ze een baan heeft kunnen vinden.
    Hailey is opgegroeid in een klein gezin. Haar vader en moeder zijn gescheiden toen ze acht jaar was en sinsdien is ze een stuk hechter met haar, nu vierentwintig jarige broer, Samuel geworden. Ze heeft nog steeds contact met hem en hij was ook haar getuige toen ze op negentienjarige leeftijd met Harry trouwde.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 16:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Haha, ik heb absoluut niets tegen bromances, maar ikzelf vind het erg vervelend als er ineens relaties tussen de jongens ontstaan, waardoor een groot deel van de vrouwelijke personages aan de kant wordt geschoven. Persoonlijk vind ik dat, als je zo graag bromances wilt, dat je daar maar een apart RPG voor maakt, zodat mensen niet buitengesloten worden.[/grey]


    Ik heb ook niks tegen bromances, maar ik vind ze scheit irritant bij RPGs en dan vooral Larry :'D.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam? ^^


    How far is far

    Harry?


    Because I love him, do I need another reason?

    Sorry, mag ik toch de zoon van Liam? (:


    How far is far

    Mag ik de dochter van de Malik familie, denk ik dan toch? ^-^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik dan Zayn's echtgenote?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa