• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd [Gelieve rekening te houden met je personage!] :
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Tomles
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Serenitae
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Serenitae
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • MiIls
    Meriélle 'Méri' Nael Jones [1,7] • Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • NiaIler
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • Kendizzzzle
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lorum schreef:
    (...)

    Wieeeee. Het voelt altijd goed zoiets te horen :'D.


    Nu heb ik ook minder snel het idee dat mensen boos zullen worden. Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    (...)

    Nu heb ik ook minder snel het idee dat mensen boos zullen worden. Hehe.


    Hoe bedoel je? :c


    That is a perfect copy of reality.

    Willen jullie alsjeblieft niet het topic volpraten? Dan zijn de rollen straks lastiger terug te vinden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat ze me minder snel gaan zeggen dat het niet zo goed gaat, omdat ze bijna niks met mij te maken hebben.
    Ik weet -hoop- dat jij aardig bent tegen me, HAHA.
    De rest zal ook aardig zijn hoor, whihi.


    Danmarks Dynamite.

    Zou ik nog een meisjesrol kunnen zijn? Boven aan zijn er geen rollen meer, masr ik vraag het even:$. Aub niet boos worden als ik iets doms zeg fzo, ik ben sinds zaterdag op Q en weet nog niet hoe alles werkt:$


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Zou ik nog een meisjesrol kunnen zijn? Boven aan zijn er geen rollen meer, masr ik vraag het even:$. Aub niet boos worden als ik iets doms zeg fzo, ik ben sinds zaterdag op Q en weet nog niet hoe alles werkt:$


    Ik heb nog een echtgenote van Liam over, die zou je eventueel wel mogen invullen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Keaton schreef:
    Dat ze me minder snel gaan zeggen dat het niet zo goed gaat, omdat ze bijna niks met mij te maken hebben.
    Ik weet -hoop- dat jij aardig bent tegen me, HAHA.
    De rest zal ook aardig zijn hoor, whihi.


    Nee, ik ga heel erg de bitch uithangen :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Oke, hoe oud is die ongeveer?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rol: Hazzie.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: 23. (1 februari.)
    [Uiterlijk: Met zijn 1.80 is Harry de langste van de band, maar zeker niet de meest intimiderende. Zijn lengte maakt hem vaker klungelig dan intimiderend. De jongen heeft vrolijke bruine krullen, die nu ze te lang worden achterover worden gehaald en hij nog langer lijkt. Hij heeft de meest groene ogen die je ooit zult zien, die zowel vriendelijkheid als moordlust kunnen uitstralen. Hij heeft een aardige verzameling tatoeages die op verschillende plekken op zijn lijf zitten, de een opvallender dan de ander. Niet allemaal even mooi, maar stuk voor stuk met een betekenis. Van sommige heeft hij wel degelijk spijt, en compenseert dat door en andere tattoo er overheen te laten zetten.
    Karakter: Harry is een ontzettend lieve en spontane jongen. Hij kan af en toe een beetje raar zijn, maar dat is altijd goed bedoelt. Je moet hem nemen zoals hij is, anders kun je maar oprotten. De jongen kan er namelijk niet tegen als hij gebruikt word. Als hij kwaad is moet je hem wel heel erg ver hebben gekregen, en duurt het wel even voordat je hem weer kalm hebt gekregen, ook heeft hij dan de neiging met dingen te gaan smijten. Maar over het algemeen een stuiterende bal vrolijkheid. Hij is erg beschermend tegen over zijn vrienden en familie en zal alles doen om ze te beschermen. Hij flirt graag, maar zodra hij een echte relatie heeft is hij zo trouw als een hond en zal hij nooit iets doen om zijn vriendin of vriend te kwetsen en doet juist alles om diegene gelukkig te maken. Hij zal dus ook erg van slag zijn als hij dat wel gedaan heeft. Veel mensen voelen zich geïntimideerd als ze hem voor het eerst ontmoeten, vanwege zijn lengte en aardige verzameling tatoeages, maar de jongen is de onschuldigheid zelve. Daardoor hebben mensen ook al snel een vooroordeel klaar, en dan doet hij er alles aan dat te veranderen. Normaal gesproken is hij erg sociaal en wil overal mee in betrokken worden, omdat hij zich anders buitengesloten voelt, en wilt altijd graag helpen met allerlei dingen. Toch heeft hij ook zo zijn dagen dat hij zich het liefst op zijn kamer opsluit en de hele dag naar muziek luistert, en dan moet je het ook niet wagen hem te storen, want anders is de kans groot dat je moet ren
    Extra: De jongen is, obviously, biseksueel. De jonge Styles heeft ook al sinds een vroege leeftijd een kinderwens, mede dankzij het feit dat hij altijd als buurtoppas fungeerde. Hij is is compleet verzot op de kleintjes en alles wat ermee te maken heeft, zelfs de minder leuke klusjes vind hij absoluut geen probleem. Ook omdat hij het echt prachtig zou vinden om heel simpel een kind van zichzelf en natuurlijk zijn geliefde vrouw in zijn armen te hebben liggen. Zijn wens is dus ook zo sterk dat hij er echt alles aan gaat doen om haar over te halen, maakt niet uit wat het kost. In zijn omgang met haar is hij echter ook zeer ouderwets en een echte gentleman, vooral omdat hij weet hoe onzeker ze diep vanbinnen is. Om dat soort redenen vond hij het ook absoluut geen probleem om jong te trouwen, want als het echte liefde is -is er geen probleem, toch? Hij probeert het contact tussen hem en zijn jongere broer heel constant te houden, al is dit niet altijd mogelijk. Wel weet Harry dat zijn broer net als hij op een zeer jonge leeftijd is getrouwd en heeft daar dan ook vrede mee, aangezien het anders oneerlijk zou zijn. Natuurlijk is hij dol op zijn kleine neefje en nichtje, wat hem gelukkig een beetje van zijn eigen problemen afleid.


    Iedereen tevreden met hem? c:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:48 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    OhSoAria schreef:
    Oke, hoe oud is die ongeveer?


    Minimaal vijfendertig, haha. Het is geen makkelijke rol, dat wil ik wel alvast erbij zeggen.

    En @Tomles, hij is helemaal perfect.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ohjee, hoe oud is Liam dan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Ohjee, hoe oud is Liam dan?


    Ongeveer rond dezelfde leeftijd als het vrouwelijke personage.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    Rol: Louis Tomlinson.
    Naam: Louis -William- Tomlinson.
    Leeftijd : 26 [geboren: 24 December]
    Uiterlijk: Het maakt Louis vrij weinig uit hoe hij er uit ziet. De ene keer draagt hij strakke kleding en zit zijn in gel en helemaal perfect. Maar de meerderheid van de tijd heeft hij zijn haar warrig op zijn hoofd of draagt hij een beanie om dit te verbergen. Louis' style loopt erg uit één, maar vind joggingsbroeken en hoodies wel erg lekker zitten. Onder zijn kleding zitten tatoeages verborgen en wanneer de zon schijnt laat hij die ook zien. Hij is toch wel het meest trots op de 'It is what it is' tattoo op zijn borst, die hij door middel van zijn laag uitgesneden tanktops vaak showt.




    Karakter: Louis zit momenteel goed in het leven en geniet van bijna alles wat op zijn pad komt. Hij kan erg druk en uitbundig zijn, wat sommige mensen best wel irritant kunnen vinden. Daar trekt Louis zich echter niks van aan. Hij heeft een makkelijk leventje en wordt niet gauw boos. Wel is hij erg wantrouwig, omdat hij in zijn verleden iets mee heeft gemaakt en daardoor mensen moeilijk vertrouwt. Naast zijn aanstaande echtgenoot zijn er maar een paar mensen die hij echt vertrouwt. Ook heeft hij het niet erg moeilijk van accepteren van nieuwe mensen, maar probeert altijd zo aardig mogelijk te zijn voor de mensen in zijn omgeving. Zijn simpele motto 'Enjoy Life', houdt hem down to earth en op momenten dat hij boos wordt denkt hij daar dan ook vaak aan, om zich zo zichzelf tot rust te manen.
    Extra: Louis heeft vanaf zijn zestiende een voetbal carriere gehad, maar is daar mee gestopt een jaar nadat hij zijn echtgenote heeft ontmoet. Dit omdat hij dan vaker bij haar kon zijn en meer van het leven kon genieten dan allemaal maar te moeten reizen en - eigenlijk - veel te vaak geblesseerd te zijn..



    I hope I did okay.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 23:51 ]


    Danmarks Dynamite.

    Zou ik ook iemand kunnen zijn die jonger is? Zoals een dochter van iemand.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Rol:
    Dochter Malik
    Naam:
    Safiya Amirah Malik
    Leeftijd:
    Net zeventien, 8 februari.
    Uiterlijk:
    Safiya heeft zwart haar wat in vrije val tot halverwege haar onderrug reikte en waar een behoorlijke slag inzit. Deze passen vrij mooi bij haar donkerbruine ogen, die in de zomer bijna zwart aannemen en dwars door je heen kunnen kijken. Behalve door je heen kijken, leggen deze haar ziel ook bloot als je haar door en door kent. De passie die er in te vinden is als ze praat waar ze van houd, of de haat als er weer iets valt waar de dame een hekel aan heeft. Heel af en toe is er ook een, niet te beschrijven, emotie in te vinden, als ze iets geheim probeert te houden.
    Haar lengte van 160 centimeter maakte haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewervelde bouw. Ze is echter niet mager wat ook de zien is aan haar vrouwelijke rondingen.
    De kledingstyle van het meisje is heel gevarieerd. De ene keer zie je haar in een veel te wijd shirt met spijkerbroek rondlopen, om haar de andere keer de deur niet uit te zien gaan zonder haar hakken met een bijpassend jurkje.
    Verder heeft Safiya op haar linkerpols een tatoeage staan.
    Karakter:
    Safiya is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Is een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf praat. Zeker bij vreemde mensen. Dat is ook de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch neemt dit niet weg dat Safiya doodleuk alles doet wat haar opgedragen word, niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam, omdat het meisje juist de gevaren opzoekt, om alles wat niet mag, juist uit te voeren. Het kan een echte onruststoker zijn. Het verbaasd dan ook niemand dat het meisje regelmatig in de problemen komt, ondanks ze zich met haar grote, bruine ogen bijna overal uitpraat. Zegt dat ze het niet meer zal doen, om misschien een paar minuten weer precies hetzelfde uit te voeren. Dan zal het allemaal weer opnieuw beginnen. Je moet alleen niet met grote monden aankomen, want behalve dat je een gemene opmerking terug kunt verwacht, is Safiya ook iemand die heel slecht tegen kritiek kan.
    Verder valt er vrij weinig toe te voegen aan het karakter van het meisje. Het enige wat er nog aan toe te voegen valt, is misschien dat als je haar beter leert kennen het een klein kleutertje word. Dat het iemand is, die met teveel suiker op, door het huis rent. Een hyperactief kind, dus ineens een hele andere kant van haar ziet.
    Extra:
    Safiya met band met haar ouders is vrij sterk en goed, maar er is een ding wat haar ouders niet weten van het meisje. Nou ja, maak er gerust twee van, want hoewel Safiya altijd eerlijk is tegen hen, heeft ze achterwegen gehouden dat ze zwanger is. Zij gooide het op iets teveel eten, wat ook degelijk het geval was, maar wist zelf dat daar nog meer achter zat. De vader, niemand minder dan Drake Payne, is degene waar het meisje dan ook al een tijdje een geheime relatie mee heeft en zelf ook nog niet weet wat hem te wachten staat. Geheim wilde het meisje het voorlopig ook nog wel houden, wetende hoe de gedachten erover waren, maar ze weet zelf heel goed dat het niet langer mogelijk is. Ook weet ze dat het beter kan vertellen voordat haar ouders het van iemand anders te horen krijgen, of er zelf achter komen, want dan is haar verjaardag nog verder weg.
    Verder heeft Safiya haar creativiteit van haar vader geërfd. Ze vindt het geweldig om al haar gedachten op papier te kunnen zetten, niet uitmakende op welke manier. Ze vindt het bijna net zo geweldig als bij haar vader op de bank kruipen, om het een en ander nog bij de leren. Al zegt ze ook geen 'nee' tegen grotere projecten, zoals haar kamer die aan de buurt is, om te geloven aan een graffitibeurt van de twee.
    Het is dan ook geen verassing dat haar studie in de richting van kunst is.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 13:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer