• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd [Gelieve rekening te houden met je personage!] :
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Tomles
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Serenitae
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Serenitae
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • MiIls
    Meriélle 'Méri' Nael Jones [1,7] • Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • NiaIler
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • Kendizzzzle
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 18:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sorry dat ik het zeg, maar is Niall's nieuwe vriwndin niet heel jong als Niall ook nog met de vriendin van 26 jarige Lou heeft zitten fozen een tijd terug?

    Sorry als ik zit te mierenneuken.


    Bowties were never Cooler

    Ja, of Niall houdt gewoon van variatie. Het ligt er dan wel aan hoe oud Niall zelf is. Haha.


    Danmarks Dynamite.

    Serenitae schreef:
    Reserveringen die vandaag niet ingevuld en/of afgemaakt worden komen helaas te vervallen.

    Oh shit. Ik moet rond half zes weg en ben dan pas na elf uur terug ofzo :c


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)
    Oh shit. Ik moet rond half zes weg en ben dan pas na elf uur terug ofzo :c


    Ik wilde vandaag eigenlijk het eerste topic openen, haha.
    Je kan wel uitstel krijgen tot morgenavond, als je wilt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Keaton schreef:
    Ja, of Niall houdt gewoon van variatie. Het ligt er dan wel aan hoe oud Niall zelf is. Haha.

    Kan ook...


    Bowties were never Cooler

    Serenitae schreef:
    (...)

    Ik wilde vandaag eigenlijk het eerste topic openen, haha.
    Je kan wel uitstel krijgen tot morgenavond, als je wilt.


    Als je dat wil doen zou ik dat heel erg op prijs stellen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Speeltopic. Het praattopic volgt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ben ik voor nu een alleenstaande vader?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Ghehehe :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KiliOfDurin schreef:
    Ben ik voor nu een alleenstaande vader?


    Natuurlijk niet. Ö
    Je kan bijvoorbeeld schrijven dat Liam die ochtend vroeg is opgestaan en zijn echtgenote laat uitslapen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    Rol:
    Louis' verloofde
    Naam:
    Meriélle 'Méri' Nael Jones
    Leeftijd:
    23
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Méri is over het algemeen een vrolijke en aardige meid, maar ze heeft soms haar momenten waarbij je liever uit haar buurt wilt blijven. Ben je op dat soort momenten toch in haar buurt, dan kan ze je helemaal verrot schelden. Op die momenten dat ze zo boos of gevaarlijk is, is ze heel goed in het manipuleren van mensen, of het dwingen van mensen, zodat ze dingen voor haar gaan doen, dit kan ze laten gebeuren door een keer met een dodelijke blik naar ze te kijken. Later als ze gekalmeert is, bied ze vaak wel haar excuses aan. Méri is ook een heel actief meisje, ze heeft een grote hekel aan stilzitten op een stoel bijvoorbeeld. Als ze een lange tijd in een auto moet zitten kan ze daarom ook heel chagrijnig worden. Je ziet Méri vaak dansen, in het park, thuis, bij familie, het maakt niet uit. Als Méri maar actief bezig kan zijn. Ook is Méri een echte doorzetter, ze probeert koste wat het kost te winnen en als iets haar niet lukt, gaat ze door tot dat het haar wel lukt. Verder moet je met Méri nooit een gesprek aangaan waar ze veel over weet of het heel leuk om over te praten, want dan kan ze niet meer stoppen met praten en heeft ze niet door dat degene tegen wie ze praat er geïrriteerd van wordt. Ze merkt het pas als je wegloopt, want als je boos wordt, let ze daar toch niet op. Méri heeft een geduld van 0,0. Méri is zo ongeduldig als maar kan en wil zo veel mogelijk dingen in een korte tijd tegelijk doen.
    Extra:
    Nada c:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 13:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Als het bij Liam lang duurt wordt hij anders een aleenstaande vader die zo goed mogelijk de schijn van een perfect gezin probeert hoog te houden, omdat de moeder hem met een peuter van twee heeft achtergelaten zonder een woord van afscheid... Als iedereen dit goed vind


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Als het bij Liam lang duurt wordt hij anders een aleenstaande vader die zo goed mogelijk de schijn van een perfect gezin probeert hoog te houden, omdat de moeder hem met een peuter van twee heeft achtergelaten zonder een woord van afscheid... Als iedereen dit goed vind


    Dat is prima. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pinkemina heeft zich bij me uitgeschreven. De rol van Niall komt dus vrij.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    En de vriendin/vrouw/friend with benefit van Liam?


    Bowties were never Cooler