• Heeft er iemand ervaring met amazon.co.uk ?
    Ik zou voor mijn 100-dagen op 14 maart graag een unicorn onesie willen bestellen en ik vind op zich wel goede links (ik bedoel met veel reacties en een behoorlijke rating) maar ik heb zelf geen enkele ervaring met amazon en heb geen account of dergelijke. En zonder account kan je precies niet heel erg veel details zien van shipping costs en ook niet van delivery time en dat vraag ik me dus best wel af.

    Dus daarom heeft er iemand wel eens iets besteld met amazon? Kwam het op tijd (dus hoe lang duurde het)? En wat zijn denken jullie normale prijzen voor shipping vanuit de UK?

    Ik woon trouwens zelf in België.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen!


    effort never betrays you

    Ik heb wel eens wat besteld bij amazon.de, althans, mijn vader deed dat want je kan er alleen betalen met creditcard en die heb ik niet.
    Maar het is een goede en betrouwbare site, je krijgt je bestelling binnen een paar dagen. Ben er erg tevreden over.

    Humphries schreef:
    Ik heb wel eens wat besteld bij amazon.de, althans, mijn vader deed dat want je kan er alleen betalen met creditcard en die heb ik niet.
    Maar het is een goede en betrouwbare site, je krijgt je bestelling binnen een paar dagen. Ben er erg tevreden over.


    Dit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ooit 1 keer iets besteld met Amazon, en dat was de Duitse. Die zou blijkbaar eerder aankomen dan UK.
    Ik had na een dikke week ofzo mijn spullen. ^^
    Geen problemen mee gehad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb wel eens wat besteld ja, kwam gewoon goed en binnen een week aan.


    Life is hard and then we die

    Ik heb daar besteld. Maar ik kreeg em maar pas een maand later.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik ben van België, heb twee keer iets van amazon besteld. Euhm, de eerste keer was het er eigenlijk heel snel, de tweede keer heeft het wat langer geduurd, maar dat kwam omdat het geen item was van amazon maar van een bedrijf dat ook hun dingen op amazon verkocht. Wel kon je contact opnemen en waren ze heel vriendelijk en hebben ze dat uitgelegd =).
    Ik heb trouwens de uk versie gebruikt. Het eerste heeft 1 week geduurd om aan te komen, het andere 2.5 week denk ik =).
    Qua shipping kosten, dat hangt volgens mij vanaf van hoe groot je pakketje is. Maar dat kan makkelijk berekend worden als je een account op die site hebt =). Dan kan je gewoon bij je winkelmandje ergens op iets klikken dat dan zegt hoeveel het allemaal kost =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is wel betrouwbaar, heb er wel eens dingen besteld. Meestal kies is toch voor ebay, want verzendkosten zijn daar vaak gratis en het is sowieso goedkoper.