• nouu, ik ken dus iemand, en hij heet Vriend. Niemand gelooft me, maar ik ben dus benieuwd of er nog meer mensen zijn die iemand kennen die ook een rare/niet veel voorkomende naam heeft. Of zelf zo'n naam heeft.

    Dus, tell me? ^^

    Even zien, mijn zus heet Melanthe. Enige in heel Nederland.

    En ehm, Jorinde is ook redelijk zeldzaam. Misschien Zilver?

    Waarschijnlijk ken ik redelijk weiig mensen met echt aparten namen. Per. Ehm, daar houdt het wel een beetje op.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Ik zag iemand op tv en die heette Poekelien. (cat) Vond ik toch een vreemde naam. Ik zou bijna Pulkje geheten hebben en dat vind ik pas een vreemde naam, ben ik blij dat ze me dat niet hebben aangedaan.


    Your make-up is terrible

    Er is toch een vrouw die haar kinderen Mensje, Zus en Bloem genoemd heeft ea? Maar ik ken iemand die Pommelien heet en ook twee jongens die Wolf en Storm heten!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    Er is toch een vrouw die haar kinderen Mensje, Zus en Bloem genoemd heeft ea? Maar ik ken iemand die Pommelien heet en ook twee jongens die Wolf en Storm heten!


    jaaa! Angela Schijff, van flikken maastricht :') ik & mijn vriendin vinden dt haar volgende kind bami moet heten, dan heb je BamiSchijff. :')

    er zat een paar jaar geleden iemand op onze school en die heette dus Piet Uit de Broeck. :3


    Save me from myself.

    Ik zag laatst op tv een Adrie-Piet... Ik had medelijden!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik ken iemand die Engeltje heet..


    “All those fairytales are full of shit.”