• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:21 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind het jammer dat mensen de maatschappij zo negatief zien, want een maatschappij heeft zeker ook goede kanten.


    26 - 02 - '16

    Dat mensen 'harder' worden vind ik goed, ik ben zelf ook heel hard. En dat laat ik op Q ook merken, daarom krijg ik ook best vaak commentaar terug, omdat de meeste op Q onzeker zijn. (Ja, dat is gewoon een feit. Meerendeels van Q is gewoon onzeker en bang en weet ik veel)

    Ik vind dat mensen zich niet zo moeten aanstellen. Maar ach, zo ben ik.
    Mensen zijn sowieso gewoon kut. Ik haat mensen.


    I live for the applause, you will die for it.

    -
    gg dubbelpost

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet iedereen is negatief, maar ik begrijp je wel- veel mensen zijn het wel. In ieder geval, je bent niet de enige, duizenden mensen zijn zoals jij. Zoek de positiviteit op, in plaats van het negatieve, soms helpt het.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:55 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik denk dat je het zelf groter maakt dan het is. Ik ben het wel met je eens dat de maatschappij en je omgeving veel invloed heeft op de keuzes die je maakt, soms voel ik me daar ook niet echt 'vrij' in om het zo maar te zeggen. Maar niet de álle mensen pesten elkaar of willen elkaar kapot maken. Oordelen doen we allemaal, maar er zijn genoeg mensen die zich gelukkig bewust zijn van die oordelen en ze voor zich houden/veranderen.
    Zeer cliché maar: Stay positive.


    You are beautiful, you are love.

    Humanity is overrated.

    Mensen zijn er steeds harder opgebrand om elkaar af te zeiken voor ik denk iets van status of populariteit. Het is best vreemd hoe de maatschappij zich heeft ontwikkelt en zelfs zou ik het een beetje tragisch willen noemen, hoewel ik altijd nog geloof in de uitzonderingen. :) Uitzonderingen maken het verschil, daarvoor zijn het uitzonderingen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sunyata schreef:
    Ik denk dat je het zelf groter maakt dan het is. Ik ben het wel met je eens dat de maatschappij en je omgeving veel invloed heeft op de keuzes die je maakt, soms voel ik me daar ook niet echt 'vrij' in om het zo maar te zeggen. Maar niet de álle mensen pesten elkaar of willen elkaar kapot maken. Oordelen doen we allemaal, maar er zijn genoeg mensen die zich gelukkig bewust zijn van die oordelen en ze voor zich houden/veranderen.
    Zeer cliché maar: Stay positive.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmmm. Ik ben hier veel te positief ingesteld voor. Sorry, maar zo kan ik de maatschappij niet zien. Daarvoor zie ik te veel goede kanten, die vaak nog overheersen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben vrij pessimistisch ingesteld, dus mijn mening verschilt wel degelijk met de andere Quizletters die hier op reageren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jij bent de maatschappij. Je kunt een grote groep mensen niet veranderen, daar geef ik je gelijk in, maar je kunt je houding ten opzichte van hen wel veranderen. Ik denk niet dat alles dat leeft en ademt per definitie slecht is. Er zijn ook een heleboel goeie dingen die de negatieve dingen even goed kunnen overschaduwen, ook al zijn we heel snel geneigd te denken dat de mensheid één klomp pessimisme is.


    Searching heavens for another earth

    Hmm wat een diepgang op Q.

    Ik ben het wel een beetje met de opener van deze topic eens, De maatschappij wordt verpest. Alleen denk ik dat dit al heel lang speelt. Kijk naar Hitler, die maakte al onderscheid ! Kijk naar de middeleeuwen, die maakte ook onderscheid. Adel/ niet adel.
    Ik denk dat het menselijk brein dit nodig heeft om voort te bestaan. Echter ben ik het niet eens met hoe het gebeurd. Maar goed. Wat heeft een 23 jarige hier op dit moment over te zeggen? Ik heb geen ambitie om de politiek in te gaan dus ik denk niet dat ik er "grote" veranderingen aan kan maken.

    Echter geloof ik in het principe van Karma. Ik probeer niet te oordelen over mensen, ook niet als ze hoer of slet roepen naar andere. Maar ik geloof wel dat uiteindelijk iedereen krijgt wat hij of zij verdient. Ik ben niet het standaard type dat Populair wilt zijn, ik draag mijn hart op mijn tong en ik raak hier meer dan eens in de problemen door.
    Maar geloof in je eigen kracht, ik geloof dat iedereen een plek in "deze verknipte" maatschappij verdient en ik geloof dat je zelf je leven in de hand hebt. Je hoeft je niet te gedragen wat je wordt voorgeschoteld. Hou alleen wel rekening met je keuzes. Als jij je wilt afzetten prima, zorg er alleen wel voor dat je goed in je schoenen staat. Mensen die opvallen worden sneller bekritiseerd dan mensen die met de massa meegaan. Kan je dit niet aan? Maak dan de juiste keuze :)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik maak me nooit zo druk om wat mensen van me vinden. Niet om stoer te doen, maar mensen vinden altijd wel wat van je. Je kan niet bij iedereen horen, niet iedereen kan je leuk vinden. Ik heb geleerd om altijd vriendelijk te blijven, want je krijgt het meestal wel terug, en zo niet, doe ik ook niet vriendelijk meer.
    Ik geef alleen wat ik krijg.

    Ik noem mezelf liever neutraal dan negatief of positief, omdat ik me niet bezig houd met mensen die zich ook niet bezig houden met mij.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Ik maak me nooit zo druk om wat mensen van me vinden. Niet om stoer te doen, maar mensen vinden altijd wel wat van je. Je kan niet bij iedereen horen, niet iedereen kan je leuk vinden. Ik heb geleerd om altijd vriendelijk te blijven, want je krijgt het meestal wel terug, en zo niet, doe ik ook niet vriendelijk meer.
    Ik geef alleen wat ik krijg.

    Ik noem mezelf liever neutraal dan negatief of positief, omdat ik me niet bezig houd met mensen die zich ook niet bezig houden met mij.


    Ik denk altijd maar, als mensen zich met jou bezig houden. Is hun eigen leven niet interessant genoeg :P


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Rivaille schreef:
    Dat mensen 'harder' worden vind ik goed, ik ben zelf ook heel hard. En dat laat ik op Q ook merken, daarom krijg ik ook best vaak commentaar terug, omdat de meeste op Q onzeker zijn. (Ja, dat is gewoon een feit. Meerendeels van Q is gewoon onzeker en bang en weet ik veel)

    Ik vind dat mensen zich niet zo moeten aanstellen. Maar ach, zo ben ik.
    Mensen zijn sowieso gewoon kut. Ik haat mensen.


    Big girls cry when their hearts are breaking