• Tenminste, dat is de korte versie. Volg het hier.

    De lange versie: Iemand heeft een emulator gemaakt en de input aan twitch chat gehangen. Twitch is een site waar je games naar kunt streamen. Meestal word dit gebruikt voor letsplays en dergelijke. In dit geval wordt er gestreamd vanaf een pc die een emulator afspeelt waarop pokemon blue speelt. Het spel wordt bestuurd door het gewenste knopje (Bijvoorbeeld up, a, b of select) in te tikken in de chat box.

    Tot zover is het simpel. Het word echter ingewikkelder doordat er op dit moment bijna 16000 mensen kijken die allemaal tegelijk knopjes intikken (sommige serieuze suggesties, andere minder serieus) Daar komt bij dat door twitch er ongeveer 20 seconden zit tussen het typen van een command en het uitvoeren daarvan. Het eindresultaat van 16000 mensen die hun hersenen bundelen lijkt erg veel op een spastische retard dit pokemon speelt.

    Op dit moment is dit spel al 2 dagen en 12 uur bezig en zitten ze vast voor een boompje. Ze hebben wel al de eerste twee badges, mogelijk ook de derde

    Edit: Jup, de derde badge is ook binnen. In de tussentijd (10 minuten later) zitten ze nog steeds vast voor een boompje. Er is wel een stuk of zes keer gesaved

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze hebben perongeluk hun spel niet opgeslagen en een nieuw spel begonnen, nu zijn ze dus alles kwijt volgensmij :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:42 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ze hebben perongeluk hun spel niet opgeslagen en een nieuw spel begonnen, nu zijn ze dus alles kwijt volgensmij :')


    Nu alweer, ze hebben de nieuwe gesaved over de oude haha.


    Your make-up is terrible

    Poeh, reset.


    Your make-up is terrible

    Hij is gecrasht volgens mij :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Bergling schreef:
    Hij is gecrasht volgens mij :')


    Het beeld is zwart D:
    Edit: toch niet xD

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:48 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ah, hij doet het alweer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Maestum schreef:
    (...)

    Is het raar dan? D:


    Voor mensen die 4 waren of ouder in 1998 wel :P Alles was pokemon. ALLES.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Voor mensen die 4 waren of ouder in 1998 wel :P Alles was pokemon. ALLES.

    Niet alleen voor hen D;
    Pokemon was/is simpelweg mijn jeugd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    (...)
    Niet alleen voor hen D;
    Pokemon was/is simpelweg mijn jeugd.


    Nee. Iedereen onder de 4 jaar toen heeft een jeugd gehad van one direction en twilight. Jullie hebben de bestboatever naar LOTR films, pokemon en harry potter gemist. Ga jij maar terug naar je hoekje met mensen die de hobbit 2 awesome vonden WANT MORGUL PIJLEN VOOR IEDERE ORC/hipsterrage+nerdrage


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Nee. Iedereen onder de 4 jaar toen heeft een jeugd gehad van one direction en twilight. Jullie hebben de bestboatever naar LOTR films, pokemon en harry potter gemist. Ga jij maar terug naar je hoekje met mensen die de hobbit 2 awesome vonden WANT MORGUL PIJLEN VOOR IEDERE ORC/hipsterrage+nerdrage

    :8


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ziet er echt grappig uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Okammy schreef:
    (...)

    Nee. Iedereen onder de 4 jaar toen heeft een jeugd gehad van one direction en twilight. Jullie hebben de bestboatever naar LOTR films, pokemon en harry potter gemist. Ga jij maar terug naar je hoekje met mensen die de hobbit 2 awesome vonden WANT MORGUL PIJLEN VOOR IEDERE ORC/hipsterrage+nerdrage

    Pokémon larpen in de speeltuin. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fijn dat ik dus geen fan mag zijn van Nirvana, Pokémon en Harry Potter, gewoon omdat ik wat te laat geboren ben (cat)
    Ik weet wel dat ik echt het ontstaan heb gemist, maar dat kan me echt niks schelen. Ik ben nou eenmaal fan, zo ben ik.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het is echt leuk om zoveel mensen voor hetzelfde te zien spelen c:


    Tijd voor koffie.

    Genius, ik heb enkele weken geleden m'n Gameboy Color terug gevonden met pokemon red erbij, m'n game die ik dus zo'n 15-16 jaar geleden speelde, toen het net uitkwam :'D En dus nu - way epic - voor de gein weer speel, want wonder boven wonder doet dat ding het nog steeds :'D
    It's so genius, want m'n eigen kleine vind het ook awesome om op te spelen - al begrijpt hij er de ballen niet van, behalve dat het heel cool is hoe dat poppetje wat rondloopt :'D Maarja, dat manneke is pas 5 :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”