• Tenminste, dat is de korte versie. Volg het hier.

    De lange versie: Iemand heeft een emulator gemaakt en de input aan twitch chat gehangen. Twitch is een site waar je games naar kunt streamen. Meestal word dit gebruikt voor letsplays en dergelijke. In dit geval wordt er gestreamd vanaf een pc die een emulator afspeelt waarop pokemon blue speelt. Het spel wordt bestuurd door het gewenste knopje (Bijvoorbeeld up, a, b of select) in te tikken in de chat box.

    Tot zover is het simpel. Het word echter ingewikkelder doordat er op dit moment bijna 16000 mensen kijken die allemaal tegelijk knopjes intikken (sommige serieuze suggesties, andere minder serieus) Daar komt bij dat door twitch er ongeveer 20 seconden zit tussen het typen van een command en het uitvoeren daarvan. Het eindresultaat van 16000 mensen die hun hersenen bundelen lijkt erg veel op een spastische retard dit pokemon speelt.

    Op dit moment is dit spel al 2 dagen en 12 uur bezig en zitten ze vast voor een boompje. Ze hebben wel al de eerste twee badges, mogelijk ook de derde

    Edit: Jup, de derde badge is ook binnen. In de tussentijd (10 minuten later) zitten ze nog steeds vast voor een boompje. Er is wel een stuk of zes keer gesaved

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Fijn, dan ben ik dus een superstoere hipster :Y)

    Serieus, als ik een fake fan was geweest dan had ik waarschijnlijk al lang gezegd dat ik deze zomer naar een Nirvana-concert ging :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Geweldig :')

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Pokémon larpen in de speeltuin. (cat)
    Oh god. Dat kan ik me nog goed herinneren :'D
    Naar die stream kijken is trouwens echt geweldig. Het ziet er zo raar uit (cat)

    Nu heb ik zin om verder te gaan met Pokemon Blue. Heb 131 van de 151 Pokemons op mijn save! Ik moet echt eens het spel uitspelen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Oh god. Dat kan ik me nog goed herinneren :'D
    Naar die stream kijken is trouwens echt geweldig. Het ziet er zo raar uit (cat)

    Nu heb ik zin om verder te gaan met Pokemon Blue. Heb 131 van de 151 Pokemons op mijn save! Ik moet echt eens het spel uitspelen. :Y)


    Nu heb ik ook weer zin om een emulator te downloaden en nonstop pokemon te spelen (cat)

    Okammy schreef:
    (...)

    Voor mensen die 4 waren of ouder in 1998 wel :P Alles was pokemon. ALLES.


    Dus niet voor mij. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Omg! Genius (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Montrose schreef:
    (...)

    Nu heb ik ook weer zin om een emulator te downloaden en nonstop pokemon te spelen (cat)


    Ik heb dat gedaan op vakantie twee jaar terug. Een week vakantie, pokemon blue helemaal utigespeeld.


    quidquid excusatio prandium pro







    Er is al behoorlijk wat fanart.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pokemon! :D
    Zoveel herinneringen die nu terug komen!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Als ik het nog goed weet, kwam het er altijd rond halfvier op. School was drie uur uit, dus we gingen altijd super snel naar huis (om eerst thee te drinken) en om dan vevolgens de tv aan te zetten. Mijn broertjes hadden van die hele ruilmappen vol en ik kon ze bijna allemaal op naam noemen. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 8:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Montrose schreef:
    (...)

    Nu heb ik ook weer zin om een emulator te downloaden en nonstop pokemon te spelen (cat)

    Dat heb ik gisteren dus gedaan. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."



    Dit is trouwens het huidige plan:


    Het bezoekje aan de PC om Zapdos op te halen heeft ervoor gezorgd dat Bigdig, xcabbage en Dux zijn vrijgelaten. Oftewel, de twee pokemon die cut kunnen zijn weg. Dus nu moet heeeelemaal terug naar pallet town gelopen worden om bij cinnabar island te komen.


    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 20:59 ]


    quidquid excusatio prandium pro