• 't was egt mega eng! tijdens de les dus >,< en was 1 iemand die herkende het ofsoo en die rende naar de EHBO en toen kwam er iemand en die zij dat we aan de kant moesten gaan, en vroeg toen aan iemand een mobieltje en belde een ambulance. ik vond het egt eng soms keek ik niet eens!
    hij had ook al een tijdje last, maar hij was eigenwijs en wou nooit naar de dokter >,< en nu krijgen we waarschijnlijk een andere leraar voor zijn vak .. Brrr ik zit hier nog steets te shaken!

    OMG

    wat eng!!

    omg >< ik zou ook vet shaken ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    damn. lijk me egt eng om mee te maken !

    o.O


    My Foughts You Can't Decode

    is ook eng >,<
    we moesten gwn gillen man!

    XO scary

    Wauw. Dat is echt heftig. Sjees..


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow. Ik zou dat zo eng vinden! Sterkte ofsow o_O

    dankje :'D
    najah ik had het niet zow op hem maar ik vin het zielig voor die kinderen van hem ><

    crazy...

    lijkt me kei eng om te zien!

    Ik zou echt keihard gaan gillen, ik zou het ontzettend eng vinden en ik zou er een trauma aan overhouden. mijn vader is like ook overleden aan een hartaanval. x.x'

    Ohh, sterkte =o


    I don't need words to feel those lips.

    lijkt me idd ook erg eng, maar als je weet wat je moet doen is het volgens mij niet zo eng...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    lijkt me vet raar en ook eng, daar word je dsan toch gek van? als je nou weet wat je moet doen is het al beter maar je moet je ook kunnen bewegen.
    sterkte-xxx-


    the garden where an angel lives

    Sterkte meis :O

    Ö,mu zus(bkXxX) heeft nu al 2keer een epeleptie aanval gekregen,en telkens was iCk er by en stond iCk naast haar 1keer in de lambade(een atractie)
    en dan nog een keer tijdens een helloweentocht :O
    en dat was echt kei eng !! x')
    Lindsey heeft meedelijden met jOu !


    We were bOrn fOr Love! ^^