• Hii, ik had even een heel kort vraagje.

    Bij mij werkt Whatsapp niet meer, hoe zit dat bij jullie?
    Ligt het echt aan mijn telefoon/internet of is er gewoon een storing?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 22:08 ]

    De mijne ligt er al ruim een anderhalf uur uit en ik heb er inderdaad meerdere mensen over gehoord.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bij mij doet Whatsapp het ook niet, ik denk dat het gewoon een storing is.


    God only knows

    Het werkt bij niemand meer dacht ik. Ik las iets over onderhoud ofzo dat rond 12 uur vannacht wel klaar moet zijn.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:16 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Er is een landelijke storing, volgens de site van de NOS.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Uitleg over wat er is


    From these ashes, I will rise

    Er is een algemene storing sinds 19:26, het ligt niet aan jou. Zonder whatsapp ik geen leven...


    ©1998

    Hmm, oké, het is dus gewoon een storing. Maar ik kan nu op Twitter zien dat het niet landelijk is, maar dat iedereen over de hele wereld er last van heeft.
    Dit is geen goed moment voor Whatsapp om een storing te hebben, iedereen is aan het overstappen op andere apps.

    Nog niet gekeken eigenlijk, ik wou de andere ap Telegram downloaden, had hem meteen weer verwijderd toen ze mij moesten bellen [wtf?] nadat ik twee codes opgestuurd kreeg.
    Ik blijf gewoon bij WhatsApp.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ugh, vandaar dat 'ie niet wou bijwerken. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op dit soort momenten besef ik hoe erg ik aan het gemak van Whatsapp gewend ben... ;D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Whut? Storing? Lol. Mijn mobiel kan geeneens whatsapp hebben. Hehe. Langleve geen internet op mijn mobiel. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    amellywood schreef:
    Nog niet gekeken eigenlijk, ik wou de andere ap Telegram downloaden, had hem meteen weer verwijderd toen ze mij moesten bellen [wtf?] nadat ik twee codes opgestuurd kreeg.
    Ik blijf gewoon bij WhatsApp.


    Bij mij wil dat ding niet laden ._.

    Caprino schreef:
    Er is een landelijke storing, volgens de site van de NOS.


    Volgens een bericht op nu.nl of een dergelijke site is het zelfs wereldwijd want mensen uit het buitenland melden ook over de storing.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Rayhi schreef:
    Bij mij doet Whatsapp het ook niet, ik denk dat het gewoon een storing is.


    26 - 02 - '16

    O, ik dacht al ik heb een nieuw toestel en wou hem registreren met mijn telefoon nummer en hij zij dat het aan mijn intenetverbinding lag maar dat sloeg nergens op ik heb wifi + 3g.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''