• Want deze diva verdient zijn eigen topic.



    Omdat onze Thranduil obsessie in het het Hobbit fantopic een beetje uit de hand liep, hebben Gadreel en ik besloten om maar een apart fan-topic voor Thranduil te maken. Waarschijnlijk zijn er naast ons ongeveer twee andere Lee Pace fans op Q, maar we willen onze fantastische reputatie in het Hobbit fan-topic graag behouden.

    So, by all means. Spam dit topic maar helemaal vol met foto's, gifs, video's en rants. Iedereen is welkom.

    Let op: Lee Pace gifs/foto's/whatevs zijn ook toegestaan. Zo'n veelzijdige acteur deserves all the love in the world. c:


    Thrandy-pants fans:
    Delsin
    Gadreel
    Maedhros
    Lanthir
    Elvenking
    Ewijn
    Feanor
    Athenae
    Kilicious
    Took
    Amidala
    amellywood



    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 18:49 ]


    Caution first, always.


    Caution first, always.

    Yaay! :Y)

    Mijn topics :Y)



    Caution first, always.

    Naaaww, lief. c:

    Elvenking schreef:
    Naaaww, lief. c:

    Chibi!Thranduil is my weakness!


    Caution first, always.

    Hehe.





    Caution first, always.

    Hahaha :') Zo droog.

    Elvenking schreef:
    Hahaha :') Zo droog.

    Man, waren er maar meer Thranduil gifs. We hebben alles al drie keer gehad. :'D


    Caution first, always.

    Echt hè. Ik ken ook alle gifs wel zo'n beetje uit mijn hoofd nu... ik ben al wel een poging aan het doen om nieuwe te vinden, maar die zijn echt schaars en heel goed verstopt.

    Elvenking schreef:
    Echt hè. Ik ken ook alle gifs wel zo'n beetje uit mijn hoofd nu... ik ben al wel een poging aan het doen om nieuwe te vinden, maar die zijn echt schaars en heel goed verstopt.

    Jup en heel veel gifs doen het niet eens bij mij... :/ We need the new trailer!


    Caution first, always.

    Verdorie, het is echt moeilijk om iets nieuws te vinden (cat) Moet zeggen dat het verslavend is, je komt nog best wel eens leuke dingen tegen als je aan het zoeken bent :')

    Myriophyllum schreef:
    Verdorie, het is echt moeilijk om iets nieuws te vinden (cat) Moet zeggen dat het verslavend is, je komt nog best wel eens leuke dingen tegen als je aan het zoeken bent :')

    True, true. Ik vind het zo vervelend als ik een specifieke gif zoek, maar 'm echt niet meer kan vinden. Meestal kom ik ze dan later wel weer tegen, maar dan is het al te laat... :l


    Caution first, always.

    En die nieuwe trailer komt pas in de zomer ofzo, tenminste, dat is wat ik hoorde...