• DUMP HIER JE SHIT, MAAR GEEN ONE DIRECTION SHIT WANT IK BEN ANTI-1D!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Ender
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    -
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -



    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:03 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Velnias schreef:
    Mensen kunnen Engels hoor, hahah

    Oh en download de app animax, daar zijn ze ook. Of je gaat maar www.animeplus.tv :Y)


    Ja en hun kunnen geen Nederlands. :P


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ach deel drie gaat Changes heten, Veranderingen in het Nederlands.
    Ben benieuwd. :'D
    Maar ik heb al heel de serie gezien, waarvan seizoen twee grotendeels op YouTube in het Engels met Spaanse ondertiteling.


    OHMYGOD, KOMT ER NOG EEN DEEL DRIE?!
    Het leek nogal het einde, en aangezien het tweede seizoen eerst ook niet gepland was leek het me nogal onwaarschijnlijk dat ze er drie seizoenen van zouden maken. :')
    Ik ben nu trouwens aardig ver met seizoen 1.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben zelf ook langzamerhand Korra aan het kijken, maar volg het niet heel erg (aangezien ik al best veel series volg), maar mijn zusje had een vriendin logeren en zij hadden in een avond de hele eerste seizoen van Korra gezien. Rond een uur of zes in de ochtend waren ze klaar met kijken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Took schreef:
    (...)

    OHMYGOD, KOMT ER NOG EEN DEEL DRIE?!
    Het leek nogal het einde, en aangezien het tweede seizoen eerst ook niet gepland was leek het me nogal onwaarschijnlijk dat ze er drie seizoenen van zouden maken. :')
    Ik ben nu trouwens aardig ver met seizoen 1.


    Zelfs vier seizoenen hoor.
    Jullie moeten het echt wat meer volgen, het is al langere tijd bekend dat het er vier worden.
    Een jaar ongeveer, maar ik kijk soms van tijd tot tijd of er bekend is wanneer er nieuwe afleveringen komen in de VS.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    LyraPhoenix schreef:
    Ik ben zelf ook langzamerhand Korra aan het kijken, maar volg het niet heel erg (aangezien ik al best veel series volg), maar mijn zusje had een vriendin logeren en zij hadden in een avond de hele eerste seizoen van Korra gezien. Rond een uur of zes in de ochtend waren ze klaar met kijken.


    Ach ik heb eens een keer een volledige dag besteed aan De legende van Aang te kijken.
    Van seizoen één tot drie.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)