• Hey mensen.

    Ik maak dus Trailers alleen kan ik ze niet uploaden... Ik gebruik Premiere Elements 11 en hij slaat het als een .prel bestand op. Kan iemand me helpen zodat ik hem op kan slaan als MP4 bestand of kent iemand een programma waarmee je bestanden om kan zetten? Heel erg bedankt alvast!!!

    XDisneyMinds


    I just caught the wave in your eyes

    Waarschijnlijk moet je die dan eerst exporteren. Waar je normaal op "Opslaan als" zou klikken, staat er in die lijst vast ook wel een "Exporteren" optie, of niet?

    Je kan het ook online doen (clipconverter.cc bijvoorbeeld, je kan meerdere opzoeken gewoon op Google 'mp4 converter'). Misschien heeft jouw programma ook een select dat je het rechtstreeks kan delen naar Youtube?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elvenking schreef:
    Waarschijnlijk moet je die dan eerst exporteren. Waar je normaal op "Opslaan als" zou klikken, staat er in die lijst vast ook wel een "Exporteren" optie, of niet?

    Radley schreef:
    Je kan het ook online doen (clipconverter.cc bijvoorbeeld, je kan meerdere opzoeken gewoon op Google 'mp4 converter'). Misschien heeft jouw programma ook een select dat je het rechtstreeks kan delen naar Youtube?


    Dankjulliewel! Ik zal later kijken of het kan maar ik denk dat het wel werkt. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kan geen converter vinden die mijn bestandstype kan omzetten. het is een (*.prel) bestand van Adobe... Please help!


    I just caught the wave in your eyes

    Misschien heb je het opgeslagen als 'bewerkdocument' in plaats van 'afgerond document' zeg maar.
    Bijvoorbeeld bij moviemaker had ik de keus om het op te slaan als een project, dan kon ik het in moviemaker openen en er verder aanwerken. Toen ik klaar was moest ik het opslaan als film, zodat alle elementen samenkwamen en als ik het dan opende in moviemaker was het één ding ipv allerlei losse scènes.
    De bestandsnamen waren dan ook anders, misschien moet je daar eens naar kijken?
    (Ik heb er verder geen verstand van hoor :p Maar dit schoot me te binnen en misschien is het wel zo simpel)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slotje --> Op aanvraag topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.