• Dag Q-leden,

    Ik heb een paar vraagjes:

    1. Klopt het dat je wimpers weer terug groeien als ze afbreken?
    2. Is het normaal dat je op een dag 2-4 wimpers verliest?
    3. Wat kun je het beste gebruiken om waterproof-mascara af te halen?
    4. Is het normaal dat sommige wimpers wat langer zijn dan anderen?

    Mvg,
    xxx

    1. Ja, dat klopt
    2. Dat zou best kunnen, ik weet het niet.
    3. Make-up remover
    4. Dat is normaal.


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    1. Ja, dat klopt
    2. Dat zou best kunnen, ik weet het niet.
    3. Make-up remover
    4. Dat is normaal.


    Some people are art and do art at the same time

    Lissandra schreef:
    1. Ja, dat klopt
    2. Dat zou best kunnen, ik weet het niet.
    3. Make-up remover
    4. Dat is normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, maar heb je speciale waterproof-remover? Want ik heb het gevoel dat de remover van mij niet zo goed werkt omdat ik denk dat ik veel wimpers verlies..
    Kan ook verbeelding zijn, hoor. Maar ik wil gewoon nog wel mooie wimpers houden, mijn wimpers zijn al niet zo geweldig omhoog te krijgen en met deze mascara lukt dat wel, maar ik wil het natuurlijk niet ten koste van mijn wimpers laten gaan, snap je..

    Ghehe, omdat het kan :Y)

    Lissandra schreef:
    1. Ja, dat klopt
    2. Dat zou best kunnen, ik weet het niet.
    3. Make-up remover
    4. Dat is normaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Destiny123 schreef:
    Ja, maar heb je speciale waterproof-remover? Want ik heb het gevoel dat de remover van mij niet zo goed werkt omdat ik denk dat ik veel wimpers verlies..
    Kan ook verbeelding zijn, hoor. Maar ik wil gewoon nog wel mooie wimpers houden, mijn wimpers zijn al niet zo geweldig omhoog te krijgen en met deze mascara lukt dat wel, maar ik wil het natuurlijk niet ten koste van mijn wimpers laten gaan, snap je..


    Er schijnt wel extra goede make-up remover te zijn, gewoon eentje die wat sterker is dan de doorsnee make-up remover. Ik gebruik zelf alleen nooit waterproof make-up, dus op dat gebied zal ik je niet goed kunnen helpen.


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder gebruikt Zwitsal babyolie om haar make-up eraf te halen. Klinkt misschien raar, maar dat schijnt heel goed te werken en het is niet schadelijk voor je huid of je wimpers. Ik gebruik het zelf niet omdat ik het niet prettig vind voelen, maar dat verschilt per persoon.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bij make-up remover moet je kijken of het op waterbasis is of juist op oliebasis. Voor waterproof mascara moet je make-up remover op oliebasis gebruiken, want dan werkt die op waterbasis niet. Dan ligt het ook nog aan de make-up remover op oliebasis zelf: sommige zijn heel vettig, terwijl dat bij andere wel meevalt. Ik heb zelf een hele fijne.


    Take risks and conquer your fears.

    Destiny123 schreef:
    Ja, maar heb je speciale waterproof-remover? Want ik heb het gevoel dat de remover van mij niet zo goed werkt omdat ik denk dat ik veel wimpers verlies..
    Kan ook verbeelding zijn, hoor. Maar ik wil gewoon nog wel mooie wimpers houden, mijn wimpers zijn al niet zo geweldig omhoog te krijgen en met deze mascara lukt dat wel, maar ik wil het natuurlijk niet ten koste van mijn wimpers laten gaan, snap je..


    Make-up remover op oliebasis is goed voor waterproof make-up (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kan iemand mij een paar merken geven van die oliebasis make-up remover? Ik ben daar zelf echt niet zo bekend mee xx

    Die van Nivea [twee componenten; blauw en wit] en die van de Hema zijn naar mijn mening goed. (:

    Removers op oliebasis zijn bijna van alle merken te vinden. Even de verpakking controleren. Soms staat er "Met olie" en soms ook "Voor waterproof make-up". Ik weet dat in ieder geval Nivea er een paar heeft, maar waarschijnlijk zijn ze ook in huismerken te vinden.


    From these ashes, I will rise

    Cool, dankjewel :3

    Eens zien, op mijn remover staat...

    'Derlon gezichtsreinigingsdoekjes zijn gedrenkt in een milde lotion en verrijkt met kamille en aloë vera. De zachte doekjes verwijderen make-up doeltreffend en de huid wordt gereinigd en verfrist. De doekjes zijn dermatologisch getest, PH-huidneutraal en bevatten geen alcohol.'

    Er staat niet bij of het op oliebasis is, of ik ben daar gewoon blind voor omdat ik er niet bekend mee ben xD

    Destiny123 schreef:
    Kan iemand mij een paar merken geven van die oliebasis make-up remover? Ik ben daar zelf echt niet zo bekend mee xx


    Er zijn er vele die je zou kunnen gebruiken.
    Kruidvat eigen merk is altijd goed. Ook niet duur, dus je kunt het eens proberen. De producten van etos eigen merk zijn ook altijd fijn (:
    Nivea ook, hema ook. Dus alles wat hierboven ook al genoemd is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het lijkt vaak alsof je meer wimpers verliest als je mascara eraf haalt, maar dit is niet het geval. De wimpers die overdag loslaten, blijven plakken aan de andere wimpers door de mascara. Dus in plaats van dat ze meteen weggaan, zie je het pas als je je mascara eraf haalt omdat ze dan pas echt loslaten van je andere wimpers. Je hoeft je er geen zorgen om te maken.


    Your make-up is terrible