• Dit idee komt 100% van Squirrelpaw Ik maak nu even alleen het rollentopic aan ^^


    DreamerN maakte deze prachtige cover!!

    RPG over fantasie wezens die leven in The Enchanted Forest.
    Ze worden opgejaagd door Fighters en moeten alles doen om te overleven.
    Er kunnen groepen ontstaan die elkaar kunnen helpen want de wezens hebben niet echt een hekel aan elkaar (wat natuurlijk wel kan zijn)
    Het verhaal speelt zich in vroegere tijden af. Denk goed na, er zijn dus geen electronica!


    Omgeving:
    The forest.
    Klik, klik
    Het bos bestaat uit hoge bergen en diepe dalen. Er zijn hoge besneeuwde bergtoppen en moerassen die diep in de dalen liggen. Je karakter mag overal wonen.


    Het dorp.
    Klik
    In het dorp kunnen alleen de mensen wonen. Ook kunnen er Fighters wonen, maar die kunnen ook dichtbij het bos wonen om ieder wezen te doden. Het dorp bestaat uit oude huizen die gemaakt zijn van hout. Huizen waar rijke mensen in wonen zijn gemaakt van steen. Ook is er een kasteel waar de koninklijke familie woon.






    Rollen:
    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)

    - Werewolf

    - Vampire

    - Witch

    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)

    - Fighter: Deze beschermen de mensen tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.


    Were-Cats
    Idrille Mila Chalant ** DreamerN 2,1
    Joachim "Jona" James ** Kerspatchico 3,1

    Werewolf
    Gereserveerd Dragonista
    Sophie Josephine Thrones ** Raccoon 2,1
    Katelynn Megan Crowley ** Dangerx 3,1

    Vampire
    Juliëtte Rose Thompson ** VladiFerr 1,1
    Gereserveerd BarnOwl
    Gereserveerd WinterLove8

    Witch
    Gereserveerd WinterLove8
    Gereserveerd BarnOwl
    Calder Alistair Gold. ** DreamerN 2,1

    Human
    Gereserveerd Ranmaru
    Wibrand Jefferson ** Kerspatchico 3,1

    Fighter
    Gabriel Markus Jones ** Raccoon 2.1
    Jane Moriah Reed ** VladiFerr 2,1



    Als je je wilt aanmelden:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    De karakters kunnen niet allemaal 16,17 of 18 jaar zijn. Graag variatie in de leeftijden.
    Minimaal 150 woorden.
    Geen andere personages verwonden of doden, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    Niet iemands karakter besturen.
    De topics worden allemaal aangemaakt door Squirrelpaw Behalve deze hehe ^^
    Géén Mary-Sue's. Niemand is perfect en kan alles etc.
    Max 2 personages.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 15:57 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam:
    Juliëtte Rose Thompson.

    Rol:
    Vampier.

    Leeftijd:
    20 jaar. Verjaard op 29 December.

    Geslacht:
    Vrouwelijk.

    Innerlijk:
    Juliëtte (oftewel Julie zoals ze zichzelf altijd noemt) is een verharde vrouw. Ze heeft altijd een masker op en laat haar ware aard zelden zien. Ze geeft om je, ja tuurlijk, maar als het erop aankomt denkt ze vaak alleen aan zichzelf. Ze vindt het heerlijk om naar het dorp te gaan en mensen leeg te zuigen. Het bloed dat ze zuigt geeft haar adrenaline en dat maakt haar vrolijk. Als Julie vrolijk is weet je al gelijk dat ze de laatste 24 uur iemand heeft vermoord. Ze is niet bang om misbruik te maken van iedereens zijn gevoelens en zeker niet om diegene gewoon te laten vallen. Ze is niet te vertrouwen, maar voor een paar mensen wel. Die kent ze al té lang en die kennen haar ook gewoon te goed.

    Uiterlijk:


    Julie heeft lange bruin/blonde haren die tot haar schouderblad komen. Ze besteed altijd veel aandacht in haar haar en kan er van alles mee doen. Het ene moment kan ze haar haar los hebben en het volgende moment heeft ze het in een staart, vlecht of wat dan ook zitten. Haar ogen zijn behoorlijk apart door het vampier zijnde. Ze heeft één groen oog en één blauw oog. Ze vindt zelf haar ogen prachtig en vindt het ook het mooiste deel van zichzelf. Ze heeft een niet al te lang lichaam met haar 1.65, maar ze vindt het niet heel erg. Ze heeft goede rondingen en hier is ze dan wel weer trots op. Als kleding draagt ze vaak normale kleding. Geen jurken, want die kunnen aan alles vast blijven haken. Ze draagt vaak tunieken, broeken en leren laarzen. Ook draagt ze wapens die ze niet vaak gebruikt. Een dolk die in een gesp aan haar arm vastzit en een pijl en boog die ze soms thuis vergeet,

    Extra:
    Julie woont diep in de bossen in een diepe vallei. Ze woont in een verlaten houten huis wat ze helemaal naar eigen smaak heeft ingericht. Vaak steelt ze spullen van de mensen die ze leegzuigt en die zet ze dan in haar huis neer.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:36 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik probeer een foto te zoeken (die ik weer is niet kan vinden). Maar ik wil een mannelijke tovenaar


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Hebben de weerwolfen de vorm van die uit Twilight? Dus gwn grote wolven?

    En de werecats? Zijn die net zo groot als normale katten of groter?


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Dragonista schreef:
    Hebben de weerwolfen de vorm van die uit Twilight? Dus gwn grote wolven?

    En de werecats? Zijn die net zo groot als normale katten of groter?


    Beide soorten zijn groter dan het normale voormaat, maar weet wel dat dit geen Twilight topic is ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Beide soorten zijn groter dan het normale voormaat, maar weet wel dat dit geen Twilight topic is ^^


    I Know maar om er een idee van te krijgen (Heb nooit Twilight gekeken, alleen naar de plaatjes xD


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Reservering voor Werewolf?


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Dragonista schreef:
    Reservering voor Werewolf?


    Je staat erbij ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik misschien een mannelijke fighter en vrouwelijke weerwolf reserveren? ;3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mag ik misschien een mannelijke fighter en vrouwelijke weerwolf reserveren? ;3


    Je staat erbij ^^
    Altijd leuk als jij mee doet met een topic!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een vrouwelijke vampier en mannelijke witch

    BarnOwl schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vampier en mannelijke witch


    Maar natuurlijk. Je staat erbij


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Naam:
    Juliëtte Rose Thompson.

    Rol:
    Vampier.

    Leeftijd:
    20 jaar. Verjaard op 29 December.

    Geslacht:
    Vrouwelijk.

    Innerlijk:
    Juliëtte (oftewel Julie zoals ze zichzelf altijd noemt) is een verharde vrouw. Ze heeft altijd een masker op en laat haar ware aard zelden zien. Ze geeft om je, ja tuurlijk, maar als het erop aankomt denkt ze vaak alleen aan zichzelf. Ze vindt het heerlijk om naar het dorp te gaan en mensen leeg te zuigen. Het bloed dat ze zuigt geeft haar adrenaline en dat maakt haar vrolijk. Als Julie vrolijk is weet je al gelijk dat ze de laatste 24 uur iemand heeft vermoord. Ze is niet bang om misbruik te maken van iedereens zijn gevoelens en zeker niet om diegene gewoon te laten vallen. Ze is niet te vertrouwen, maar voor een paar mensen wel. Die kent ze al té lang en die kennen haar ook gewoon te goed.

    Uiterlijk:


    Julie heeft lange bruin/blonde haren die tot haar schouderblad komen. Ze besteed altijd veel aandacht in haar haar en kan er van alles mee doen. Het ene moment kan ze haar haar los hebben en het volgende moment heeft ze het in een staart, vlecht of wat dan ook zitten. Haar ogen zijn behoorlijk apart door het vampier zijnde. Ze heeft één groen oog en één blauw oog. Ze vindt zelf haar ogen prachtig en vindt het ook het mooiste deel van zichzelf. Ze heeft een niet al te lang lichaam met haar 1.65, maar ze vindt het niet heel erg. Ze heeft goede rondingen en hier is ze dan wel weer trots op. Als kleding draagt ze vaak normale kleding. Geen jurken, want die kunnen aan alles vast blijven haken. Ze draagt vaak tunieken, broeken en leren laarzen. Ook draagt ze wapens die ze niet vaak gebruikt. Een dolk die in een gesp aan haar arm vastzit en een pijl en boog die ze soms thuis vergeet,

    Extra:
    Julie woont diep in de bossen in een diepe vallei. Ze woont in een verlaten houten huis wat ze helemaal naar eigen smaak heeft ingericht. Vaak steelt ze spullen van de mensen die ze leegzuigt en die zet ze dan in haar huis neer.


    And Julie is done ^^
    Als iemand een relatie met haar wilt (in verband met de zin: Ze is niet te vertrouwen, maar voor een paar mensen wel. Die kent ze al té lang en die kennen haar ook gewoon te goed.) Relatie bedoel ik dus mee: Beste vriend/vriendin. Van mij part ook vriendje of vriendinnetje. Haar geaardheid is namelijk Bi ^^

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:40 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik gebruik mijn twee oude rollen ook weer, dat is een weertijger (Valt onder de catagorie weerkat) en een tovenaar (Witch dus).


    Credendo Vides

    Mag ik ook nog een vrouwelijke vampier?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    DreamerN schreef:
    Ik gebruik mijn twee oude rollen ook weer, dat is een weertijger (Valt onder de catagorie weerkat) en een tovenaar (Witch dus).


    Je staat nu als gereserveerd. Want dan zet ik je er helemaal in als je alles af hebt etc ^^

    WinterLove8 schreef:
    Mag ik ook nog een vrouwelijke vampier?


    Je staat er in!


    "Rebellion's are build on hope"